Работа Technical Support
134 нови обяви за работа
-
СМДЛ "Кандиларов" ООД търси да назнaчи на работа ново попълнение в екипа си на длъжност "Административен сътрудник". Основни задължения з...
-
Основната дейност на Спиди е свързанa с предлагането на куриерски и транспортни услуги от врата до врата с фирмен транспорт. За времето о...
-
1,300 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент, в сферата нa услугите и застраховането търсим да назначим „Офис сътрудник“. ИЗИСКВАНИЯ: Комуникативна и креативна лично...
-
1,500 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент, лидер в иновациите за прерaботка на разделно събрани биоразградими отпадъци, търсим да назначим „Офис сътрудник“. ИЗИСК...
-
Учебен център Нет Ит е иновативна образователнa институция, обучаваща курсисти от 80 държави. За близо 10 години, нашата компания се превър...
-
Ние сме БигАрена, успешна компания в областтa на логистичното обслужване. В момента търсим ентусиазиран и отговорн човек, които да се при...
-
1,010 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател
Трейдинг Продукшън ЕООД гр.Ловеч предоставя свободно работно място за офис сътрудник с компютърна грaмотност и шофьорска книжка катВ.По...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще ...
-
Фирма Глас Дизайн ООД търси да нaзначи офис сътрудник. Изискванията към кандидатите са: средно ниво на владеене на английски език, началн...
-
За наш клиент, фирма вносител и дистрибутор на реномирaни марки италиански кафе машини, капсули, кафе на зърна, мляно кафе и аксесоари, тъ...
-
1,940 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
ПИЕМСИ ЕООД е ивестиционна компания с интереси в ресторантьорския и строителния бизнес. Във връзка с рaзнорадната си дейност, компаният...
-
1,600 лв - 2,600 лв / месец (нето) от работодател
ВК Експрес ЕООД е представител на Еконт Експрес ООД. Търсим личност, която да се присъедини към екипа ни в офис нa Еконт София Паметника Л...
-
3,180 лв / месец (нето) от работодател
Our client is a leading BPO company dedicated to providing innovative solutions to top-notch clients. They pride themselves on their commitment to excellence and customer satisfaction. Position Overview: We, as a recruiting agency, are currently se...
-
Remote Support Engineer for Unify OpenScape Business You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, p...
-
Eltrak Bulgaria Ltd. is the authorized dealer of the world’s largest manufacturer of construction and mining equipment CATERPILLAR in Bulgaria, as well as the exclusive distributor for PERKINS engines and Sandvik crushing and screening equipment. ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Основни задължения за позицията:
- Участва в различни процеси в административен и оперативен отдел;
- Съставя, попълва и обработва документи;
- Изготвя и въвежда процедури;
- Изготвя оферти и справки;
- Води комуникация с партньори, доставчици и др.
- Планира, организира и координира мероприятия и хора.
- Висше образование;
- Отлична компютърна грамотност - MS Office и др.;
- владеене на английски език;
- Отговорно отношение към работата;
- Способност за учене и адаптиране в бърза и динамична среда.
Средна заплата за сектора
1,450 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.