Работа Technical Support
342 нови обяви за работа
-
Akkodis (formerly Modis), is a global leader in the engineering and R&D market that is leveraging the power of connected data to accelerate innovation and digital transformation. With more than 50 000 engineers and digital experts in 30 countries...
-
Akkodis (formerly Modis), is a global leader in the engineering and R&D market that is leveraging the power of connected data to accelerate innovation and digital transformation. With more than 50 000 engineers and digital experts in 30 countries...
-
Junior technical support specialist with norwegian or slovak or irish or icelandic
Астреа Рикрутмънт Eоодгр. София
2,250 лв - 2,910 лв / месец (нето) от работодател
At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...
-
With more than 17 years of experience in Bulgaria, we deliver technology solutions in IT, Software, Cloud, and Digital fields. We have around 1200 employees in our two office locations and now we are looking for more talents to join us in our mission...
-
With more than 17 years of experience in Bulgaria, we deliver technology solutions in IT, Software, Cloud, and Digital fields. We have around 1200 employees in our two office locations and now we are looking for more talents to join us in our mission...
-
Търсим кандидат за отдел резервации с Турски език Във връзка с разширяването на дейността, компанията търси отговорен и мотивиран канд...
-
За наш клиент – утвърдена производствена компания, специализирана в изработката и асемблирането на спортни артикули, търсим мотивиран ...
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Изисквания към кандидатите: висше/средно образование; умения за боравене с документооборот; опит в приоритизиране на задачи и водене на...
-
Кои сме ние? В ПРОФИ КРЕДИТ България не просто работим с финанси – ние градим мечти и създаваме възможности! Като част от международната...
-
Монбат е една от водещите индустриални групи в България – с глобално присъствие в 72 държави, модерни производствени бази в Европа и Афри...
-
1,700 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
### Преглед на длъжността Търсим динамичен и организиран човек, който да се присъедини към нашия екип като офис асистент – консултант на ...
-
2,170 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Ние от БАБ Консулт сме в търсене на Офис сътрудник за наш партньор – утвърдена международна компания, специализирана в иновативни решен...
-
2,170 лв - 2,250 лв / месец (нето) от работодател
Да бъдеш лицето на бранд, който всеки ден прави живота на 4 милиона българи по-лек. И да надхвърляш очакванията на всеки човек с личната си...
-
Ние, Top Rent A Car сме водещата национална компания за отдаване на автомобили под наем. Компанията с най-висок пазарен дял в страната, автопар...
-
1,800 лв - 2,300 лв / месец (нето) от работодател
Оберон-Х ООД е една от първите български компании, занимаващи се пакетиране и търговия на зърнени храни и мед и консервирани храни. И тъй ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
About the role: The objective of a Level 1 Agent is to deliver in-depth End-user support and strive to deliver a high level of resolution upon the first contact with the End-user. Level 1 Agents will use all available knowledge tools and resources, call tracking tools and remote-control software to achieve the defined service level objectives. They are required to quickly diagnose and triage issues, resolve Incidents and/or dispatch to the appropriate Resolution Group. They are expected to deliver a high level of customer satisfaction.
Your daily agenda will be:
- Handle contacts promptly and professionally and ensure delivery of all SLAs
- Create a Ticket for new contacts into the Ticketing Management Systems
- Identify and resolve Customers’ request, problem or incident using the relevant knowledge base tools and other technical resources
- Operate under close supervision
- Follow best practice ticket management processes, i.e. ensuring tickets owned are handled and updated daily and every effort is made to deliver service levels
- Fully document every ticket as per the internal quality assurance standards
- Participate in all internal meetings and feedback sessions
- Comply with all internal ticket management processes
- Present a positive, effective and flexible contribution to achieving team targets and objectives
- Complete desk specific or ad hoc tasks
- Remain well versed in help desk policies, procedures, standards and documentation
- Protect confidential and sensitive information and materials
- Collaborate with other team members to provide high quality support
- Ensure constant self-development using day to day work, web based training, and any other available tool
- Be available for work at the scheduled shift start time and be logged on the telephone system
- Use correct activity phone codes and demonstrate a responsible approach to these at all times
- Adhere to the telephone login procedures
- Pass Acceptance tests (final test calls)
- Mentor new hires during their incubation period (AILP)
- Support the development or improvement of internal trainings and processes by providing feedback and professional knowledge.
And you:
- are Fluent in French (at least B2 level) and have good English skills
- are Keen on communicating with customers
- are Proficient in Microsoft Office
- are Excited to develop your professional career
- are A team player
- have a high school diploma
You will get:
- Competitive remuneration package Performance-based bonuses Fully remote position Referral bonus program 24 days annual paid leave Additional health insurance (outpatient & hospital medical care, dental care, coverage of dioptric glasses, and more) Competitive remuneration package Free Psychological Counselling via Green Line and on the spot Newborn or newly adopted child bonus Food vouchers - 150 BGN/month Upskilling & reskilling training programs and e-learning hub Diverse career growth opportunities Recognition awards Sports cards (partially covered by the employer) and company sports initiatives Special company discounts Various social and charity initiatives
United by our passion for talent and technology, we look at the world differently. The future won’t wait, it’s time to start engineering a smarter future. Are you ready?
Социални Придобивки
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- card_giftcardВаучери за Храна
- shopping_cartОтстъпки/Намаления в Търговски Обекти
- credit_cardБонусова Система
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- airport_shuttleБезплатен Служебен Транспорт
- sports_footballКарта за Спорт
- videogame_assetЗала за Почивки/Забавления
- groupsПартита/Тиймбилдинг
Средна заплата за сектора
2,520 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
500 лв / месец
31,950 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.