Работа Technical Support във Варна
11 нови обяви за работа
-
"СОТ" ЕООД е най-голямата охранителнa компания в страната и лидер в бранша на Балканския полуостров. Във връзка с разширяване на дейностт...
-
CITYCASH е прогресивно развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлага различни кредитни продукти, ...
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис Фирма Бини стил ЕООД , Търговско Представителство на Еконт Експрес ООД търси дa назначи служител за свой офис. Основн...
-
1,240 лв - 1,470 лв / месец (нето) от работодател
Във връзка с развитие на дейността си, кетъринг компaнияДЕЛИВЪРИ СЪКСЕС ООД търси да назначи отговорна и позитивна личност на длъжностт...
-
700 лв - 900 лв / месец (нето) от работодател
Администратор офис Администратор офис Фирма Бини стил ЕООД , Търговско Представителство нa Еконт Експрес ООД търси да назначи служител ...
-
Truckpoint е консултантска компания предоставящa иновативни услуги в транспортната индустрия. Вярваме, че работата е нещо повече от бюро или ...
-
myPOS is an innovative fintech company serving small and medium-sized business clients across the European Economic Area, Switzerland and the UK. It provides easy and convenient in-store, online and on-the-go payment solutions to more than 200,000 bu...
-
myPOS is an innovative fintech company serving small and medium-sized business clients across the European Economic Area, Switzerland and the UK. It provides easy and convenient in-store, online and on-the-go payment solutions to more than 200,000 bu...
-
Taxback International is a leading global VAT solutions provider. Our integrated technology streamlines the processes of global VAT compliance, recovery & payment for Enterprise and Medium sized businesses worldwide. Taxback International is part of...
-
Main responsibilities: · Support the TBI Commercial team on calls, presentations, meetings, and other means of communication with prospects and clients. · Deliver demonstrations of the TBI SaaS solutions to prospects. · Assist the TBI Commercial ...
-
myPOS is an innovative fintech company serving small and medium-sized business clients across the European Economic Area, Switzerland and the UK. It provides easy and convenient in-store, online and on-the-go payment solutions to more than 200,000 bu...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Основни изисквания:
- Средно, средно-специално образование или по-високо;
- Добра компютърна грамотност –MS Office; Word; Excel; Outlook; Internet Explorer;
- Аналитично мислене и готовност за поемане на отговорност;
- Експедитивност и прецизност при изпълнение на служебните задължения;
- Комуникативност и способност за работа в екип;
- Организираност и системен подход в работата.
Задължения и отговорности:
- Приемане на телефонни обаждания и комуникация с клиенти;
- въвеждане на данни за получена и изписана техника по протоколи;
- Водене на входяща и изходяща кореспонденция;
- Бърза мисловна дейност за справяне в ежедневни ситуации;
- Отговорност и точност при изпълнение на служебните задължения;
- Конфиденциалност по отношение на всички данни и обслужване;
- При необходимост по заместване работи и на каса.
- Трудов договор и осигуровки;
- Отлично възнаграждение;
- Сигурност на работното място и отлични условия на труд;
- Фирмено обучение.
Предоставените от Вас данни са лични и попадат под специална защита по смисъла на ЗЗЛД. "СОТ" ЕООД се задължава да ги съхранява и да не ги разпространява под каквато и да е форма, освен за целите на настоящия подбор.
Средна заплата за сектора
1,220 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Отговорник по членството
Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.
Необходими основни умения
- администриране на база данни за членството
- извършване на рутинни офис дейности
- използване на техники за комуникация
- предоставяне на услуги, свързани с членството
- създаване на професионална мрежа
- управление на членска маса
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- стратегии за продажби
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.