Работа Technical Support във Варна

11 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "СОТ" ЕООД е най-голямата охранителнa компания в страната и лидер в бранша на Балканския полуостров. Във връзка с разширяване на дейностт...

    29 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    CITYCASH е прогресивно развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлага различни кредитни продукти, ...

    14 Nov 2024 Още...
  • icon 1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Администратор офис Фирма Бини стил ЕООД , Търговско Представителство на Еконт Експрес ООД търси дa назначи служител за свой офис. Основн...

    06 Dec 2024 Още...
  • icon 1,240 лв - 1,470 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Във връзка с развитие на дейността си, кетъринг компaнияДЕЛИВЪРИ СЪКСЕС ООД търси да назначи отговорна и позитивна личност на длъжностт...

    28 Nov 2024 Още...
  • icon 700 лв - 900 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Администратор офис Администратор офис Фирма Бини стил ЕООД , Търговско Представителство нa Еконт Експрес ООД търси да назначи служител ...

    25 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Truckpoint е консултантска компания предоставящa иновативни услуги в транспортната индустрия. Вярваме, че работата е нещо повече от бюро или ...

    18 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    myPOS is an innovative fintech company serving small and medium-sized business clients across the European Economic Area, Switzerland and the UK. It provides easy and convenient in-store, online and on-the-go payment solutions to more than 200,000 bu...

    15 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    myPOS is an innovative fintech company serving small and medium-sized business clients across the European Economic Area, Switzerland and the UK. It provides easy and convenient in-store, online and on-the-go payment solutions to more than 200,000 bu...

    29 Nov 2024 Още...
  • Taxback International is a leading global VAT solutions provider. Our integrated technology streamlines the processes of global VAT compliance, recovery & payment for Enterprise and Medium sized businesses worldwide. Taxback International is part of...

    09 Oct 2024 Още...
  • Main responsibilities: · Support the TBI Commercial team on calls, presentations, meetings, and other means of communication with prospects and clients. · Deliver demonstrations of the TBI SaaS solutions to prospects. · Assist the TBI Commercial ...

    01 Mar 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    myPOS is an innovative fintech company serving small and medium-sized business clients across the European Economic Area, Switzerland and the UK. It provides easy and convenient in-store, online and on-the-go payment solutions to more than 200,000 bu...

    18 Nov 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Технически сътрудник

СОТ 161
location_on гр. Варна

icon 1,220 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


"СОТ" ЕООД е най-голямата охранителнa компания в страната и лидер в бранша на Балканския полуостров. Във връзка с разширяване на дейността в гр. Варна фирмата търси да назначи мотивиран служител за офиса си.

Основни изисквания:

  • Средно, средно-специално образование или по-високо;
  • Добра компютърна грамотност –MS Office; Word; Excel; Outlook; Internet Explorer;
  • Аналитично мислене и готовност за поемане на отговорност;
  • Експедитивност и прецизност при изпълнение на служебните задължения;
  • Комуникативност и способност за работа в екип;
  • Организираност и системен подход в работата.
Опит на подобна позиция се счита за предимство

Задължения и отговорности:

  • Приемане на телефонни обаждания и комуникация с клиенти;
  • въвеждане на данни за получена и изписана техника по протоколи;
  • Водене на входяща и изходяща кореспонденция;
  • Бърза мисловна дейност за справяне в ежедневни ситуации;
  • Отговорност и точност при изпълнение на служебните задължения;
  • Конфиденциалност по отношение на всички данни и обслужване;
  • При необходимост по заместване работи и на каса.
Предлагаме:
  • Трудов договор и осигуровки;
  • Отлично възнаграждение;
  • Сигурност на работното място и отлични условия на труд;
  • Фирмено обучение.
При интерес от Ваша страна моля да изпратете автобиография и актуална снимка, или да се свържете с нас на тел. 0887004868. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Предоставените от Вас данни са лични и попадат под специална защита по смисъла на ЗЗЛД. "СОТ" ЕООД се задължава да ги съхранява и да не ги разпространява под каквато и да е форма, освен за целите на настоящия подбор.

Средна заплата за сектора


1,220 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

4,300 лв / месец


icon icon icon icon icon

Отговорник по членството


Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.

Необходими основни умения

  • администриране на база данни за членството
  • извършване на рутинни офис дейности
  • използване на техники за комуникация
  • предоставяне на услуги, свързани с членството
  • създаване на професионална мрежа
  • управление на членска маса

Необходими основни знания

  • обслужване на клиенти
  • стратегии за продажби

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.