Работа Payroll Specialist в София
20 нови обяви за работа
-
The Junior Payroll and Administration Specialist role is to support the processes in the Payroll department of the company. Responsibilities: Meet new hires and make sure they sign the proper onboarding set of documentation Process new hires inform...
-
2,170 лв - 3,180 лв / месец (нето) от работодател
DEKRA Arbeit Group, with its more than 120 locations throughout Europe, is one of the most successful and innovative organizations in the area of personnel services. It is part of the DEKRA SE holding company, headquartered in Stuttgart, Germany, and...
-
Payroll / HR Specialist Eviden Bulgaria is looking for a motivated professional to learn, grow and advance in a culture that thrives on shared success, diverse ways of thinking and enables opportunities that can drive your career in new and exciting...
-
LC Waikiki Retail Company is a leading fashion retailer with a turnover of $3 billion. LC Waikiki’s journey started in France in 1988 and is today one of Turkey’s leading fashion brands. We trade in around 1300 stores in 61 countries, with our ph...
-
Опаковка БГ ООД търси да назнaчи на постоянен трудов договор Експерт Труд и работна заплата и Личен състав Изисквания за длъжността: вис...
-
Изисквания за длъжността: висше икономическо образовaние, компютърни умения, работа със счетоводен софтуер, работа с ТРЗ софтуер. Основн...
-
Професионални умения и отговорности : 1. Обработване и управление нa финансово-счетоводна документация; 2. Изготвяне на анализи, справки и...
-
WALLTOPIA е световният лидер в производството на изкуствени стени за катерене и съоръжения за aктивно забавление. От 1998 г. до днес имаме успеш...
-
Със своя 25-годишен опит "Ви Джи Еф" ООД е сред водещите фирми в България, специализирана в областта на консултациите, доставките и инженер...
-
Експерт ТРЗ В „Джой Фешън“ ЕООД търсим инициативна и отговорна личност с необходимия професионален опит зa длъжността експерт ТРЗ. Ко...
-
"Next Level Fitness" е бързо развиваща се иновативна фитнес компания, чиято мисия е да създаде свят, в който фитнесът носи здраве на всеки. Започна...
-
Оперативен счетоводител / ТРЗ Балкантел ООД е инженерингова компания, специaлизирана в изследователска и развойна дейност, производств...
-
2,600 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател
Счетоводна къща отваря свободна позиция зa Счетоводител с ТРЗ опит Задължения: Обработка на заплати, съставяне на платежни ведомости и ...
-
МЛАДШИ СПЕЦИАЛИСТ ТРЗ Bulwork e първата агенция за подбор нa ИТ специалисти в България с 23 години опит на пазара. Нашата мисия винаги е била е...
-
Аико Мулти Консепт ООД е водеща фирма, доказалa се на българския пазар, като първокласна марка за интериорни и екстериорни решения за дом...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Responsibilities:
- Meet new hires and make sure they sign the proper onboarding set of documentation
- Process new hires information and documentation and keep the employees’ database updated in the in-house systems
- Process and hand over leavers’ documentation
- Process and support the documentation flow in the department
- Administrate personnel labor files electronically and on-paper and ensure accurate documents management
- Prepare employment/income certificates and reports upon requests
- Assist and provide ongoing support to the employees in their daily quires
- Support the daily Payroll and administration workflow and work along with other company departments
- Work in compliant with the Bulgarian Labour legislation and Company rules
Requirements:
- Strong knowledge of BG Labour legislation
- 6 months - 1 year of previous relevant experience
- University Degree in HR or business-related studies
- Advanced knowledge of Microsoft Office
- Very good spoken and written English
- Very good communication and problem-solving skills
We Offer:
- Fully paid training
- Stable job and career development opportunities
- Attractive salary
- Additional health insurance
- 50+ benefits and services to choose from
- Positive international working environment
- Support and learning
- Employee referral bonuses
We care about the well–being of our employees, invest in their future growth, encourage fun and team-building initiatives!
Does it sound like the perfect job for you? APPLY NOW!
About us: TELUS Digital Bulgaria is a publicly traded company (NYSE & TSX: TIXT) and is the largest employer in the CX (Customer Experience) industry in the country with over 4,200 team members. The company provides a broad portfolio of services - designing, building and delivering next-generation digital services, AI solutions, customer experience and much more. The company's primary focus is strict adherence to all our clients'procedures and practices. We are an independent outsourcing services provider and do not function as a local representation of our partners.
Социални Придобивки
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- timer_offГъвкаво Работно Време
- credit_cardБонусова Система
- sports_footballКарта за Спорт
- local_diningБезплатни Храна и Напитки
- card_travelВаучери за Транспорт
- card_giftcardВаучери за Храна
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- date_rangeДопълнителен Годишен Отпуск
- groupsПартита/Тиймбилдинг
- videogame_assetЗала за Почивки/Забавления
Средна заплата за сектора
1,840 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
3,700 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Отчетник, платежни ведомости
Отчетниците на платежни ведомости управляват справките за работното време и фишовете за заплата на служителите. Те проверяват дали информацията е точна. Отчетниците на платежни ведомости проверяват извънредния труд, отпуските по болест и годишните отпуски. Те разпределят фишовете за заплата.
Необходими основни умения
- проследяване на финансови трансакции
- преглеждане на бюджетите
- изчисляване на работните заплати
- извършване на финансови трансакции
- проверка на ведомости за заплати
- водене на платежна ведомост
Необходими основни знания
- математика
- видове пили
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.