Работа Payroll Specialist в София

20 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    The Junior Payroll and Administration Specialist role is to support the processes in the Payroll department of the company. Responsibilities: Meet new hires and make sure they sign the proper onboarding set of documentation Process new hires inform...

    31 Oct 2024 Още...
  • icon 2,170 лв - 3,180 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    DEKRA Arbeit Group, with its more than 120 locations throughout Europe, is one of the most successful and innovative organizations in the area of personnel services. It is part of the DEKRA SE holding company, headquartered in Stuttgart, Germany, and...

    14 Dec 2023 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Payroll / HR Specialist Eviden Bulgaria is looking for a motivated professional to learn, grow and advance in a culture that thrives on shared success, diverse ways of thinking and enables opportunities that can drive your career in new and exciting...

    16 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    LC Waikiki Retail Company is a leading fashion retailer with a turnover of $3 billion. LC Waikiki’s journey started in France in 1988 and is today one of Turkey’s leading fashion brands. We trade in around 1300 stores in 61 countries, with our ph...

    19 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Опаковка БГ ООД търси да назнaчи на постоянен трудов договор Експерт Труд и работна заплата и Личен състав Изисквания за длъжността: вис...

    13 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Изисквания за длъжността: висше икономическо образовaние, компютърни умения, работа със счетоводен софтуер, работа с ТРЗ софтуер. Основн...

    13 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Професионални умения и отговорности : 1. Обработване и управление нa финансово-счетоводна документация; 2. Изготвяне на анализи, справки и...

    12 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    WALLTOPIA е световният лидер в производството на изкуствени стени за катерене и съоръжения за aктивно забавление. От 1998 г. до днес имаме успеш...

    12 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Със своя 25-годишен опит "Ви Джи Еф" ООД е сред водещите фирми в България, специализирана в областта на консултациите, доставките и инженер...

    08 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Експерт ТРЗ В „Джой Фешън“ ЕООД търсим инициативна и отговорна личност с необходимия професионален опит зa длъжността експерт ТРЗ. Ко...

    07 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "Next Level Fitness" е бързо развиваща се иновативна фитнес компания, чиято мисия е да създаде свят, в който фитнесът носи здраве на всеки. Започна...

    07 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Оперативен счетоводител / ТРЗ Балкантел ООД е инженерингова компания, специaлизирана в изследователска и развойна дейност, производств...

    05 Nov 2024 Още...
  • icon 2,600 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Счетоводна къща отваря свободна позиция зa Счетоводител с ТРЗ опит Задължения: Обработка на заплати, съставяне на платежни ведомости и ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    МЛАДШИ СПЕЦИАЛИСТ ТРЗ Bulwork e първата агенция за подбор нa ИТ специалисти в България с 23 години опит на пазара. Нашата мисия винаги е била е...

    04 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Аико Мулти Консепт ООД е водеща фирма, доказалa се на българския пазар, като първокласна марка за интериорни и екстериорни решения за дом...

    01 Nov 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Junior Payroll Specialist

TELUS
location_on гр. София

icon 1,840 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за студенти
  • Дистанционно интервю
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


The Junior Payroll and Administration Specialist role is to support the processes in the Payroll department of the company.

Responsibilities:

  • Meet new hires and make sure they sign the proper onboarding set of documentation
  • Process new hires information and documentation and keep the employees’ database updated in the in-house systems
  • Process and hand over leavers’ documentation
  • Process and support the documentation flow in the department
  • Administrate personnel labor files electronically and on-paper and ensure accurate documents management
  • Prepare employment/income certificates and reports upon requests
  • Assist and provide ongoing support to the employees in their daily quires
  • Support the daily Payroll and administration workflow and work along with other company departments
  • Work in compliant with the Bulgarian Labour legislation and Company rules


Requirements:

  • Strong knowledge of BG Labour legislation
  • 6 months - 1 year of previous relevant experience
  • University Degree in HR or business-related studies
  • Advanced knowledge of Microsoft Office
  • Very good spoken and written English
  • Very good communication and problem-solving skills


We Offer:

  • Fully paid training
  • Stable job and career development opportunities
  • Attractive salary
  • Additional health insurance
  • 50+ benefits and services to choose from
  • Positive international working environment
  • Support and learning
  • Employee referral bonuses


We care about the well–being of our employees, invest in their future growth, encourage fun and team-building initiatives!

Does it sound like the perfect job for you? APPLY NOW!

About us: TELUS Digital Bulgaria is a publicly traded company (NYSE & TSX: TIXT) and is the largest employer in the CX (Customer Experience) industry in the country with over 4,200 team members. The company provides a broad portfolio of services - designing, building and delivering next-generation digital services, AI solutions, customer experience and much more. The company's primary focus is strict adherence to all our clients'procedures and practices. We are an independent outsourcing services provider and do not function as a local representation of our partners.

Социални Придобивки


  • health_and_safety icon
    Допълнително Здравно Осигуряване
  • timer_off
    Гъвкаво Работно Време
  • credit_card
    Бонусова Система
  • sports_football
    Карта за Спорт
  • local_dining
    Безплатни Храна и Напитки
  • card_travel
    Ваучери за Транспорт
  • card_giftcard
    Ваучери за Храна
  • school
    Безплатни Обучения/Курсове
  • date_range
    Допълнителен Годишен Отпуск
  • groups
    Партита/Тиймбилдинг
  • videogame_asset
    Зала за Почивки/Забавления

Средна заплата за сектора


1,840 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

300 лв / месец

максимална

3,700 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.8
Средно добра
icon icon icon icon icon
2.8
icon icon icon icon icon
Общо усещане
3.1
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.7
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.3
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.3
icon icon icon icon icon
Управление
2.3
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.4
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
2.5
icon icon icon icon icon
Стабилност
3.4
icon icon icon icon icon
Колеги
2.5
icon icon icon icon icon
Работна среда
3.3
icon icon icon icon icon
Местоположение

Отчетник, платежни ведомости


Отчетниците на платежни ведомости управляват справките за работното време и фишовете за заплата на служителите. Те проверяват дали информацията е точна. Отчетниците на платежни ведомости проверяват извънредния труд, отпуските по болест и годишните отпуски. Те разпределят фишовете за заплата.

Необходими основни умения

  • проследяване на финансови трансакции
  • преглеждане на бюджетите
  • изчисляване на работните заплати
  • извършване на финансови трансакции
  • проверка на ведомости за заплати
  • водене на платежна ведомост

Необходими основни знания

  • математика
  • видове пили

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.