МПМ ХОТЕЛС работа
4 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Digital Marketing & Content Specialist
Пълно описание
- Планиране, създаване и публикуване на съдържание в социалните медии (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn).
- Участие и съдействие в процеса по създаване, управление и оптимизация на дигитални рекламни кампании (Facebook, Google).
- Изграждане и изпълнение на имейл маркетинг кампании, включително автоматизирана комуникация с гости (pre-stay, post-stay, бюлетини, оферти).
- Поддръжка и актуализация на съдържанието на хотелите в корпоративния уебсайт и OTA платформи (Booking.com, Expedia, Hotelbeds и др.).
- Създаване на лендинг страници за оферти и промоции, осигурявайки ангажиращо потребителско изживяване.
- Участие в процеса по дизайн и подготовка на дигитални материали – банери, презентации, брошури, PDF файлове и визии за онлайн и офлайн употреба.
- Сътрудничество при стратегическото планиране и изпълнение на маркетингови кампании.
- Работа в тясно сътрудничество с екипите по продажби, резервации и оперативни отдели за осигуряване на последователна и точна комуникация на хотелските услуги във всички онлайн и партньорски канали.
- Поддържане и координация на комуникацията с рекламни агенции и външни партньори.
- Завършено образование или сертификат в областта на Дигиталния маркетинг, Маркетинга, Комуникациите или сходна сфера.
- Опит в управление и/или координация на дигитални рекламни кампании (Facebook, Google) – както самостоятелно, така и в сътрудничество с външни партньори е предимство
- Добра работна познаваемост на инструменти като Meta Ads Manager, Google Ads, Mailchimp и WordPress ще се счита за предимство, без да е задължително владеенето на всички.
- Умения за работа с Canva, Adobe Photoshop, Illustrator или InDesign за създаване на дигитални маркетинг материали ще се считат за плюс.
- Много добро владеене на английски език (други езици са предимство).
- Отлични умения за копирайтинг, комуникация и внимание към детайла.
- Предишен опит в дигиталния маркетинг; познания в хотелската или туристическата индустрия са предимство.
- Добри организационни умения, способност за работа по няколко проекта и приоритизиране в динамична среда.
- Проактивност, аналитично мислене и желание за развитие.
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.