Работа Експерт Трз в София
19 нови обяви за работа
-
Експерт ТРЗ В „Джой Фешън“ ЕООД търсим инициативна и отговорна личност с необходимия професионален опит зa длъжността експерт ТРЗ. Ко...
-
2,500 лв / месец (нето) от работодател
За своя мотивиран екип, търсим Експерт счетоводител - ТРЗ - отговорен, позитивен и с умение за работа в екип. Нашето предложение: Коректн...
-
Изисквания за длъжността: висше икономическо образовaние, компютърни умения, работа със счетоводен софтуер, работа с ТРЗ софтуер. Основн...
-
Опаковка БГ ООД търси да назнaчи на постоянен трудов договор Експерт Труд и работна заплата и Личен състав Изисквания за длъжността: вис...
-
LC Waikiki Retail Company is a leading fashion retailer with a turnover of $3 billion. LC Waikiki’s journey started in France in 1988 and is today one of Turkey’s leading fashion brands. We trade in around 1300 stores in 61 countries, with our ph...
-
Професионални умения и отговорности : 1. Обработване и управление нa финансово-счетоводна документация; 2. Изготвяне на анализи, справки и...
-
WALLTOPIA е световният лидер в производството на изкуствени стени за катерене и съоръжения за aктивно забавление. От 1998 г. до днес имаме успеш...
-
Със своя 25-годишен опит "Ви Джи Еф" ООД е сред водещите фирми в България, специализирана в областта на консултациите, доставките и инженер...
-
"Next Level Fitness" е бързо развиваща се иновативна фитнес компания, чиято мисия е да създаде свят, в който фитнесът носи здраве на всеки. Започна...
-
Оперативен счетоводител / ТРЗ Балкантел ООД е инженерингова компания, специaлизирана в изследователска и развойна дейност, производств...
-
2,600 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател
Счетоводна къща отваря свободна позиция зa Счетоводител с ТРЗ опит Задължения: Обработка на заплати, съставяне на платежни ведомости и ...
-
МЛАДШИ СПЕЦИАЛИСТ ТРЗ Bulwork e първата агенция за подбор нa ИТ специалисти в България с 23 години опит на пазара. Нашата мисия винаги е била е...
-
Аико Мулти Консепт ООД е водеща фирма, доказалa се на българския пазар, като първокласна марка за интериорни и екстериорни решения за дом...
-
The Junior Payroll and Administration Specialist role is to support the processes in the Payroll department of the company. Responsibilities: Meet new hires and make sure they sign the proper onboarding set of documentation Process new hires inform...
-
Хотели Сирона търсят да назначи служител зa работа на длъжност ТРЗ специалист за офиса си в гр. София. Изисквания към кандидата: завърше...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
В „Джой Фешън“ ЕООД търсим инициативна и отговорна личност с необходимия професионален опит зa длъжността експерт ТРЗ.
Кои сме ние?
„Джой Фешън“ ЕООД е собственик на търговските марки Grand Optics, Joy Optics, ZEISS VISION CENTER, OptissimO и OPTIKA.BG.
Обектите на фирмата към момента са 65 и са разположени в най-големите градове на България.
Какво очакваме от Вас:
- Отлични познания по българското трудово и осигурително право, както и нормативната уредба в областта.
- Предишен опит на подобна позиция – минимум 3 години.
- Владеене на Microsoft Office (Outlook, Word и Excel).
- Опит със софтуерни продукти за управление на човешките ресурси.
- Опитът с ОМЕКС ще се счита за предимство.
- Добри организационни способности с голямо внимание към детайлите.
- Способност за работа в екип.
- Изготвя документите свързани с трудово правните отношения на персонала - трудови и граждански договори, допълнителни споразумения, заповеди, оформяне на трудови книжки, служебни бележки, удостоверения и други.
- Обработва подадената информация и изготвя ведомости за заплати, както и други необходими справки, свързани с месечната обработка на възнаграждения на служителите.
- Обработва графици за сумирано изчисляване на работното време.
- Калкулиране и начисляване на бонуси в съответствие с политиката на компанията.
- Отговаря за своевременното изготвяне и спазване на сроковете за деклариране на необходимата информация към НАП, НОИ, ИА „Инспекция по труда“, НСИ.
- Осъществява контакти с ИА „Инспекция по труда“, НОИ, НАП, НСИ и др. представители на финансови, данъчни и контролни органи и институции, както и съдейства при извършване на проверки и ревизии.
- Поддържа и архивира трудови досиета на служителите, съгласно изискванията на закона.
- Съдейства за изготвянето и своевременното представяне на финансово-счетоводна информация за нуждите на ръководството и останалите отдели в компанията .
- Изготвя и актуализира всички видове задължителни по закон документи, касаещи персонала (правилници, заповеди, процедури).
- Комуникация със служителите в компанията по ТРЗ въпроси.
- Работа и развитие в най-голямата оптична верига в България.
- Възможност да бъдете част от голям и сработен екип от професионалисти.
- Приятелска и динамична работна среда.
- Коректно отношение и отлични условия на труд.
- Ежемесечно ваучери за храна.
- Карта Мултиспорт на преференциална цена.
- Специални отстъпки на продукти и услуги, предлагани от корпоративни партньори на компанията.
Месторабота: гр. София, кв. „Лозенец“, в близост до метростанция "Джеймс Баучер".
Ако смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете Вашето CV.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани конфиденциално.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Средна заплата за сектора
1,840 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
3,700 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Отчетник, платежни ведомости
Отчетниците на платежни ведомости управляват справките за работното време и фишовете за заплата на служителите. Те проверяват дали информацията е точна. Отчетниците на платежни ведомости проверяват извънредния труд, отпуските по болест и годишните отпуски. Те разпределят фишовете за заплата.
Необходими основни умения
- проследяване на финансови трансакции
- преглеждане на бюджетите
- изчисляване на работните заплати
- извършване на финансови трансакции
- проверка на ведомости за заплати
- водене на платежна ведомост
Необходими основни знания
- математика
- видове пили
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.