ВИА КАЛИ работа
1 резултата
-
1,707 лв / месец (нето) от работодател
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Офис асистент
1,710 лв / месец
Пълно описание
Основни отговорности:
- Административна подкрепа на екипа и мениджмънта.
- Организиране на срещи, събития и пътувания.
- Управление на документи и кореспонденция.
- Поддръжка на офис инвентар и консумативи.
- Координация на вътрешни процеси и комуникация с партньори.
- извършване на оперативна работа в отдела и компанията;
- Отлични организационни и комуникационни умения.
- Умение за работа с Microsoft Office и други административни инструменти.
- Комбинативност, способност за работа под натоварване и емоционално напрежение, свързано с възприемане на информация, вземане на решения, отговорност;
- Способност за работа самостоятелно и в екип;
- Учтиво отношение и любезност към клиенти и колеги;
- Владеене на английски език (писмено и говоримо).
- Инициативност и внимание към детайла.
- шофьорска книжка, кат-я „В“
- Работа сред мотивиран и приятелски настроен екип.
- Модерна офис среда и хоум офис
- Възможности за професионално развитие и обучения.
- Конкурентно възнаграждение и социални придобивки.
- ViaKali притежава лиценз №3061 от 12/08/2020 към МТСП за извършване на посредническа дейност по наемане на работа.
Средна заплата за сектора
1,710 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.