ВИА КАЛИ работа
2 резултата
-
2,328 лв / месец (нето) от работодател
-
3,000 лв / месец (нето) от работодател
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Sales Support Specialist
2,330 лв / месец
Пълно описание
We are looking for a motivated Sales Support Specialist to strengthen team of our client – a company with more than 10 years of expertise in the wine procurement and logistics. With their international network of experts, they provide customized sourcing solutions in the field. The company collaborates with some of the biggest global brands, while maintaining excellent relationships with smaller companies.
As a Sales Support Specialist, you will be the vital link between the sales team and operational units. You’ll manage CRM systems, provide support, and play a crucial role in ensuring smooth operations and sales processes.
Key Responsibilites
· CRM Super-User: Administer, expand, and optimize our CRM system (Oddo). Develop new features based on user feedback and sales strategies.
· First-Level Support: Manage the ticket system, independently handle support requests, and delegate tasks to the relevant teams.
· Sales Reporting: Prepare reports on sales activities, order statuses, and customer satisfaction, identifying opportunities for improvement.
· Sales Support: Assist the sales team by preparing offers and contracts, and managing their delivery to clients.
· Order Management: Accurately record and process customer orders in the CRM system, ensuring proper documentation and follow-up. Maintain and update customer data.
Qualifications
· A business-related qualification and initial experience in a commercial role.
· Strong communication skills and a customer-service mindset.
· A team player with the ability to collaborate effectively with various stakeholders.
· Self-motivated, with the ability to work independently.
· Proven ability to work in a structured, detail-oriented, and proactive manner.
· Fluency in German or English, with strong verbal and written communication skills.
· Excellent knowledge of MS Office applications.
Benefits
- Employee discounts
- Accessible location with great transport connections
- Continuous learning and development opportunities
Средна заплата за сектора
2,330 лв / месец
Посочена от работодателя
200 лв / месец
4,950 лв / месец
Асистент, продажби
Асистентите в областта на продажбите изпълняват различни общи задачи по поддръжка, например съдействие за разработването на планове за продажба, управление на канцеларски дейности, проверка на фактури на клиенти и други счетоводни документи или записи, събиране на данни и изготвяне на доклади за други отдели на дружествата.
Необходими основни умения
- извършване на стопанско проучване
- обработване на пощенски пратки
- извършване на рутинни офис дейности
- извършване на чиновнически задължения
Необходими основни знания
- счетоводни правила
- продажбени дейности
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.