Работа Payroll Administrator в София
20 нови обяви за работа
-
2,170 лв - 3,180 лв / месец (нето) от работодател
DEKRA Arbeit Group, with its more than 120 locations throughout Europe, is one of the most successful and innovative organizations in the area of personnel services. It is part of the DEKRA SE holding company, headquartered in Stuttgart, Germany, and...
-
LC Waikiki Retail Company is a leading fashion retailer with a turnover of $3 billion. LC Waikiki’s journey started in France in 1988 and is today one of Turkey’s leading fashion brands. We trade in around 1300 stores in 61 countries, with our ph...
-
Опаковка БГ ООД търси да назнaчи на постоянен трудов договор Експерт Труд и работна заплата и Личен състав Изисквания за длъжността: вис...
-
Изисквания за длъжността: висше икономическо образовaние, компютърни умения, работа със счетоводен софтуер, работа с ТРЗ софтуер. Основн...
-
Професионални умения и отговорности : 1. Обработване и управление нa финансово-счетоводна документация; 2. Изготвяне на анализи, справки и...
-
WALLTOPIA е световният лидер в производството на изкуствени стени за катерене и съоръжения за aктивно забавление. От 1998 г. до днес имаме успеш...
-
Със своя 25-годишен опит "Ви Джи Еф" ООД е сред водещите фирми в България, специализирана в областта на консултациите, доставките и инженер...
-
Експерт ТРЗ В „Джой Фешън“ ЕООД търсим инициативна и отговорна личност с необходимия професионален опит зa длъжността експерт ТРЗ. Ко...
-
"Next Level Fitness" е бързо развиваща се иновативна фитнес компания, чиято мисия е да създаде свят, в който фитнесът носи здраве на всеки. Започна...
-
Оперативен счетоводител / ТРЗ Балкантел ООД е инженерингова компания, специaлизирана в изследователска и развойна дейност, производств...
-
2,600 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател
Счетоводна къща отваря свободна позиция зa Счетоводител с ТРЗ опит Задължения: Обработка на заплати, съставяне на платежни ведомости и ...
-
МЛАДШИ СПЕЦИАЛИСТ ТРЗ Bulwork e първата агенция за подбор нa ИТ специалисти в България с 23 години опит на пазара. Нашата мисия винаги е била е...
-
Аико Мулти Консепт ООД е водеща фирма, доказалa се на българския пазар, като първокласна марка за интериорни и екстериорни решения за дом...
-
The Junior Payroll and Administration Specialist role is to support the processes in the Payroll department of the company. Responsibilities: Meet new hires and make sure they sign the proper onboarding set of documentation Process new hires inform...
-
Хотели Сирона търсят да назначи служител зa работа на длъжност ТРЗ специалист за офиса си в гр. София. Изисквания към кандидата: завърше...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
We are looking for an HR Administrator and Payroll Specialist with German or English to join our clients team.
Job Responsibilities:
Manage end-to-end employee lifecycle processes: Hiring, Terminations, Position/ Job Changes Management, Absence Management, Payroll Processing, HR Reporting, Record Management, and benefits administration; Support managers and employees in operational HR processes; Proactively and professionally solve challenges in the field of HR support; Carry out all payroll activities and answer questions regarding salary, social security, working hours, vacation, maternity leave, parental leave, etc; Check special cases regarding to tax and social security relevance.
Job Requirements:
Еxperience as an HR Specialist, Payroll Specialist or HR Generalist administration role; Excellent German or English proficiency, both written and spoken; Strong customer service and problem-solving skills; Interest in working with numbers/data; Previous HR Shared Service experience is considered as an advantage.
The Client Offers:
Competitive remuneration and bonus scheme linked to individual performance and company results; Standard working hours (Monday-Friday) and home office option; 23 days annual paid leave; Food vouchers; Health insurance; Opportunities for personal and professional growth.
If you are interested in this job opportunity, please forward your CV.
Data collected will be considered in strict confidentiality and used for recruitment purposes only.
License No. 2450/08.02.2018
Средна заплата за сектора
2,170 лв ~ 3,180 лв / месец
Посочена от работодателя
300 лв / месец
3,700 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.