Работа Customer Success Manager в София
70 нови обяви за работа
-
Tradu is a new multi-asset global trading platform and is part of the Stratos group of companies. Tradu, built by traders for traders, provides the most sophisticated traders with a serious platform that allows them to move easily between asset class...
-
В ОББ следваме и изповядваме ценности като доверие, равнопоставеност и приемственост. Приемаме изключително сериозно отговорността ни ...
-
CRM Intern BILLA Bulgaria, part of REWE Group, is one of the fastest developing supermarket chains in Europe. Our main purpose is to deliver fresh and high-quality products – only the best for our customers! People have always been at the heart o...
-
Reporting to the Customer Marketing Manager, you will be responsible for the execution of the global customer engagement strategy. The main responsibilities of the role will include campaign planning and the creation and optimisation of all campaigns...
-
CRM Маркетинг специалист – гр. София Vivacom е лидер в предоставянето на съвременни телекомуникационни услуги, които отговарят на най-висок...
-
Търсим опитен и амбициозен CRM Лидер, който да поеме ключова роля в изграждането и управлението на нашата CRM стратегия. Какво ще правиш: Р...
-
We are seeking an experienced and motivated Customer Marketing Manager for a renowned international FMCG company. The role involves developing sales strategies per customer/channel aligned with the company's objectives. You will independently prepar...
-
Мениджър връзка с клиенти ДСК Хоум Ние сме Банка ДСК, собственост на унгарската Банка ОТП – банката-майка на Група ОТП, най-големият дос...
-
Мениджър/старши мениджър връзки с клиенти в отдел ,,проектно финансиране и международни клиенти“
Bulgarian Postbankгр. София
Ние сме Пощенска банка, в която високо ценим и споделяме: Вдъхновяващо ЛИДЕРСТВО с непрекъснат стремеж към иновации; Доказана СТАБИЛНОС...
-
Ние сме Пощенска банка, в която високо ценим и споделяме: Вдъхновяващо ЛИДЕРСТВО с непрекъснат стремеж към иновации; Доказана СТАБИЛНОС...
-
Client service coordinator with slovak or finnish, or slovenian and english
Астреа Рикрутмънт Eоодгр. София
2,330 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...
-
В ОББ следваме и изповядваме ценности като доверие, равнопоставеност и приемственост. Приемаме изключително сериозно отговорността ни ...
-
Мениджър връзки Премиум клиенти за София В Банка ДСК се стремим непрестанно да предоставяме най-доброто изживяване на нашите клиенти, к...
-
UBB was established in 1992 through the merger of 22 Bulgarian regional commercial banks as the first and largest in terms of scale consolidation project in the Bulgarian banking sector. Since 2017, the Bank has been part of the Belgian bank-assuranc...
-
RealFood е компания, посветена на това да помага на хората да живеят по-здравословно и пълноценно. Вярваме, че истинската грижа започва с кач...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
At Tradu, we believe that talent knows no borders. We are a team of 650+ multilingual people around the globe. Our commitment to diversity, inclusion, and innovation extends across continents, creating a dynamic blend of skills and experiences that drives our success.
Reporting to the Customer Marketing Manager, you will be responsible for the execution of the global customer engagement strategy. The main responsibilities of the role will include campaign planning and the creation and optimisation of all campaigns – keeping the customer at the heart of everything we do.
You will be tasked with transforming our CRM campaigns by applying personalisation, targeted segmentation, and dynamic content. This position requires a blend of technical expertise and creative thinking. You will be naturally analytical, ensuring a high level of quality assurance, testing and reporting across all campaigns. Attention to detail, team collaboration and strong project management skills are essential for this role.
Key Responsibilities:
- Plan, create, and execute multi-channel CRM campaigns in conjunction with the customer engagement calendar, product launches and key business initiatives.
- QA campaigns, ensuring exceptional attention to detail and proactively advising on process improvements.
- Own end to end campaign management - briefing design and content, coordinating translations, trafficking assets, building templates, segments and channels.
- Manage timelines effectively to ensure successful campaign delivery.
- Be a key player within the CM team, understanding how your campaign work impacts the overall customer journey - ensuring messaging makes sense, the customer journey is relevant/of value and content and design are sharp and concise.
- Define and implement advanced segmentation to leverage personalised marketing and ensure compliance with data regulations.
- Analyze campaign performance, track KPIs, and generate actionable insights.
- Implement A/B testing, control groups, and campaign personalisation.
- Ensure that any issues with our CRM platform or comms are escalated efficiently.
- Stay up to date with industry tools, trends, and best practices and recommend innovative approaches to enhance engagement.
- Work on any other reasonable task required by your manager.
Skills, Knowledge and Experience:
- 1+ years of experience working with one or more CRM platforms (Braze, SFMC or similar)
- Experience developing campaigns across multiple marketing channels (email, in-app messaging, push notifications, content cards)
- Understanding of all core CRM and Retention Marketing KPIs
- Strong analytical skills and a data-driven mindset
- Highly detail-oriented with a focus on accuracy and quality
- Excellent time management and prioritization skills
- Self-starter that can take the initiative and be proactive
- Customer-centric with a solid foundation in core marketing principles
- Proactive and clear communicator
- Ability to build strong working relationships
- Proficient using Microsoft Office
- Naturally curious - staying on top of latest CRM, technical and competitive trends
- Passionate about customer engagement - nothing is sent out unless it is Tradu worthy
- Excellent written and spoken English
Preferred Qualifications
- Experience working in a regulated industry (finance, insurance, etc.)
- Familiarity with HTML for email or email design best practices.
- Knowledge of Google Analytics or another data analytics platform
Working Hours: 40/week, Monday–Friday. Hybrid: 3 days in-office.
Contract type: Labor contract with Stratos Support EAD
If you are interested in this position, please send us your CV in English.
Only short-listed candidates will be contacted for an interview.
Средна заплата за сектора
2,410 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
650 лв / месец
17,550 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.