Работа Back Office в София

77 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Специалист в отдел „Бек офис просрочени вземания“ Ние сме Банка ДСК, горд член на OTP Group - една от най-големите банкови групи в Централна ...

    08 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Ние сме Пощенска банка, в която високо ценим и споделяме: Вдъхновяващо ЛИДЕРСТВО с непрекъснат стремеж към иновации; Доказана СТАБИЛНОС...

    03 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Валутен касиер, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи Различни и насърчаваме различностт...

    15 Oct 2025 Още...
  • Company Description Experian is a global data and technology company, powering opportunities for people and businesses around the world. We help to redefine lending practices, uncover and prevent fraud, simplify healthcare, deliver digital marketing...

    26 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Audit & Controls Lead Experian is a global data and technology company, powering opportunities for people and businesses around the world. We help to redefine lending practices, uncover and prevent fraud, simplify healthcare, deliver digital marketi...

    25 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Валутен касиер, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи Различни и насърчаваме различностт...

    09 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Вашите дейности ще бъдат: сключване на застрахователни договори; въвеждане на застрахователни полици и изготвяне на отчети; проследява...

    18 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Валутен касиер, офис София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи Различни и насърчаваме различнос...

    06 Aug 2025 Още...
  • icon 1,630 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю

    Company Description Join Sutherland - Where Your Career Soars! About us! Sutherland is pioneering Customer Experience Management (CXM) Globally for 37 Years! As a powerhouse in automation and innovative solutions, we thrive on delivering exceptiona...

    31 Dec 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Grove Global Consult is a consulting and recruitment agency, providing strategic consulting services in the areas of the private business sector worldwide. We are looking for a Digital Trust and Safety Analyst with Danish/ Polish/ Dutch/ Arabic/ Fre...

    02 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    KYB Analyst with French and/or English *All interviews will be conducted remotely (online or by phone). Pontica Solutions is an award-winning outsourcing company that specializes in delivering innovative customer experience (CX) solutions to our gl...

    20 Oct 2025 Още...
  • icon 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Такси Волт АД – първата премиум такси компания в София – търси да назначи Customer Support Specialist Работата е базирана в офиса на компанията, нам...

    15 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    A job that matters: your tasks Create, process and execute customer orders for products, projects, and maintenance/repair services for a designated dormakaba country/region Ensure accurate and timely entry of data into systems, maintaining data inte...

  • icon 2,250 лв - 2,910 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...

    08 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Are you ready to take the next step in your career and achieve your next challenge? If your answer is YES - join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS Digital Bulgaria! As a Digital Trust and Safety Specialist with Spanish and E...

    21 Oct 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Специалист в отдел „Бек офис просрочени вземания“

DSK Bank
location_on гр. София

icon 2,010 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Специалист в отдел „Бек офис просрочени вземания“

Ние сме Банка ДСК, горд член на OTP Group - една от най-големите банкови групи в Централна и Източна Европа и лидер в българския банков сектор. Нашите ценности, с които живеем и работим, са: Гъвкавост, Предприемачески дух и Прозрачност.

Стани част от голямото семейство на Банка ДСК - водеща банка в България, която има нова модерна визия за обслужване на своите няколко милиона индивидуални клиенти.

Очакваме с нетърпение да се присъединиш към нас и да допринесеш за ценностите и визията ни за обслужване като част от екипа!

В момента търсим кандидат за позиция

Специалист в отдел „Бек офис просрочени вземания“

към Дирекция „Събиране вземания на физически лица“

с място на работа гр.София

Вашата работа ще включва:

  • Извършване на финансови и счетоводни операции, относно централизираните процеси по събиране на вземания, в частта администриране на проблемните вземания на Банката (в това число и заплащане на дължими законови разноски и такси; операции във връзка с доброволни продажби на обезпечения и заличаване на ипотеки).
  • Изготвяне на справки необходими в централизираните процеси по събиране на вземания.
  • Изготвяне на уведомления до задължени лица по проблемни кредити на физически лица и извършване на операции за промяна статута на кредити.
  • Изготвяне на счетоводни извлечения и съдебно-счетоводни експертизи.
  • Отговорност за разчетните сметки на отдела.
  • Поддържане на коректна и достоверна информация в специализирания софтуер на Банката по отношение на отразяване на всички действия, свързани с администриране на кредитите.
  • Взаимодействие с отговорните и оторизирани служители на външни подизпълнители.
Кандидатът за нас притежава:
  • Образование – висше, образователно-квалификационна степен бакалавър, специалност с икономическа насоченост;
  • Професионален опит – минимум 2 (две) години трудов стаж на сходна позиция;
  • Теоретически и практически познания в областта на банковото дело;
  • Много добра компютърна грамотност - MS Office (Word, Excel, Outlook);
  • Ползване на английски език на работно ниво;
  • Лоялност, аналитично мислене, психическа и поведенческа стабилност при стресови ситуации, комуникативност, съобразителност, отговорност, инициативност, оперативност, умения за самостоятелна работа и работа в екип и за поемане на лична отговорност.
Ние предлагаме:
  • Работа във водеща финансова институция с изградени традиции и име на пазара;
  • Позитивна и динамична среда, ориентирана към резултатите и клиентската удовлетвореност;
  • Възможност за професионално развитие;
  • Атрактивна и гъвкава схема на заплащане в зависимост от постигнатите резултати;
  • Ваучери за храна в размер на 200 лв. на месец;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране;
  • Мулти спорт карта на преференциални цени;
  • 20+5 дни платен годишен отпуск;
  • Екстра бонус, ако препоръчаш свой приятел да работи при нас.
Ако позицията отговаря на Вашите професионални интереси и умения, кандидатствайте като изпратите CV.

Ще се свържем с кандидатите, успешно преминали първоначалния подбор.

Всички кандидатури ще бъдат разглеждани при стриктна конфиденциалност.

Средна заплата за сектора


2,010 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

600 лв / месец

максимална

4,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.2
Добра
icon icon icon icon icon
2.2
icon icon icon icon icon
Общо усещане
2.5
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.3
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
1.8
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.3
icon icon icon icon icon
Колеги
2.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.8
icon icon icon icon icon
Местоположение
2.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
2.3
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
2.0
icon icon icon icon icon
Управление


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.