Работа Technical Support
274 нови обяви за работа
-
"ХИКС АГРО ГРУП” е лидер на пазара в агробизнеса продължение на повече от 20 години. През годините компанията се доказа като отличен прим...
-
Технически сътрудник работа с клиенти Застрахователна компания Лев Инс със своята 28 годишна история е безспорен лидер на българския за...
-
Асистент Техническа поддръжка SOpharmacy е иновативна концепция аптеки, създадена с вдъхновение, енергия и професионализъм, за да предложи ...
-
1,700 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Фирма за производство на тестени продукти търси сътрудник в офис. С увеличаване обема на работа търсим към нашия офис да присъединим отг...
-
СЖС България, част от фирмената група SGS SA, със седалище в Женева/Швейцария, с обхват на дейност контролни услуги, сертификация на системи...
-
ДИ ЕС ХОУМ ООД е водеща компания в областта на търговията със строителни материали и системи. Във връзка с разширяване дейността на фирм...
-
ТВОЯТ СТАРТ В СТРОИТЕЛСТВОТО ЗАПОЧВА ТУК! Строителна компания "Стартинг пойнт" ЕООД търси своя следващ екипен играч: „Асистент на главе...
-
Уиннърс Грууп ЕООД е компания, чиято мисия е да промени начина на разпространение на финансови продукти на българския пазар. Ние сме мла...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще...
-
ТВОЯТ СТАРТ В СТРОИТЕЛСТВОТО ЗАПОЧВА ТУК! Строителна компания търси своя следващ екипен играч: „Асистент на главент Техническия ръков...
-
Технически сътрудник, обработка и въвеждане на данни в "ПИМК" ООД. Основни изисквания: Много добро владеене на Excel; Способност за ефектив...
-
1,500 лв / месец (нето) от работодател
ИЗИСКВАНИЯ: Образование – висше, бакалавър или магистър; Професионален опит – над 1 година трудов стаж на същата или сходна позиция; Отл...
-
Описание: Организиране и координация на офис дейностите – рецепция; консумативи; работа с офис техника; Административно подпомагане на...
-
CITYCASH е прогресивно развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлага различни кредитни продукти, ...
-
Основни задължения: Приема, регистрира и съхранява доставените с куриер или лично предоставени проби за изпитване съгласно действащат...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
ПРОФЕСИОНАЛНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
- Приема и обработва заявки свързани с дейността на фирмата;
- Издава фактури, работи с първични счетоводни документи, обработва плащания;
- Организира деловодство и осигурява съхранение на документи;
- Изготвя отчети / месечни, годишни/;
- Бизнес комуникация с доставчици на компанията.
- Умения за справяне със задачи, изискващи бързина, сръчност и коректност при
- Дисциплина, лоялност и отговорност;
- Комуникативни умения и умения за работа в екип;
- Умения за работа с MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook).
- Трудов договор и осигуровки;
- Дългосрочен ангажимент;
- Коректно и своевременно заплащане;
- Работно време – стандартно;
- Почивни дни - официални почивни дни и 20 дни годишен отпуск;
- Обучение и развитие на база на локални нужди;
- Динамична и мотивираща среда;
- Други социални придобивки: служебен телефон.
Средна заплата за сектора
1,510 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Отговорник по членството
Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.
Необходими основни умения
- администриране на база данни за членството
- извършване на рутинни офис дейности
- използване на техники за комуникация
- предоставяне на услуги, свързани с членството
- създаване на професионална мрежа
- управление на членска маса
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- стратегии за продажби
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.