Работа Customer Service Representative English в София

89 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    OnProcess Technology is a managed services provider specializing in complex, global service supply chain operations – the flow of people, parts and services following the sale of a product. Our deep expertise, technology-driven delivery and continu...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Grove Global Consult is a consulting and recruitment agency, providing strategic consulting services in the areas of the private business sector worldwide. For one of our clients, a fast-growing company in the field of iGaming, we have an opening for...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ЗА КОМПАНИЯТА "Рошен България" ЕООД е официален вносител на захарни изделия с марка "ROSHEN" в Република България. Компанията стартира своят...

    15 Apr 2025 Още...
  • icon 1,940 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being friendly ...

    15 Apr 2025 Още...
  • icon 2,820 лв - 3,090 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ,,БАБ Консулт'' ЕООД е лицензирана агенция за подбор и консултиране на персонал (регистрационен номер 3051/2020 г.) в Агенцията по заетостта, к...

    15 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Yes, we continue expanding! We always aim to leverage cutting-edge technology, providing the best experience to our millions of customers who trust us for their entertainment. Your typical day: As a representative of the brand, you will be expected ...

    15 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    We are growing! Our brand-new client is a leading tobacco company dedicated to providing exceptional products and services to their customers. We are seeking a motivated and skilled Customer Service Representative to join our dynamic team. Your ty...

    14 Apr 2025 Още...
  • icon 2,730 лв - 4,080 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Ъпскил ООД е агенция за подбор на персонал, готова да направи всичко възможно, за да Ви помогне да намерите най-добрата възможност за раб...

    11 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ЕВРО ГЕЙМС ТЕХНОЛОДЖИ ООД е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компанията е сред най-бързо развиващите се фирми в Б...

    10 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Продължаваме да растем! Винаги се стремим да използваме най-съвременните технологии, за да осигурим най-високо качество на услугите, ко...

    09 Apr 2025 Още...
  • The Representative is a front end, 24/5 client servicing position responsible for the maintenance and servicing of Institutional and VIP clients. The team directly supports Institutional Sales and liaise between all departments and business functions...

    09 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Shape the Future of Entertainment as a Consultant in Sofia! Yes, we can offer Part-Time! Who We Are: We’re a human-centered, tech-powered, intelligence-fueled company. We design, build, and run enterprise-wide technology solutions that touch hear...

    09 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Customer Success Specialist with Fluent German *All interviews will be conducted remotely (online or by phone). Explore the retail world of a prominent retail company based in Switzerland, known for its extensive network of supermarkets and hyperma...

    09 Apr 2025 Още...
  • icon 1,550 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    UpSkill е агенция за подбор на персонал, готова да направи всичко възможно, за да Ви помогне да намерите най-добрата възможност за работа. На...

    08 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Tradu is a new multi-asset global trading platform and is part of the Stratos group of companies. Tradu, built by traders for traders, provides the most sophisticated traders with a serious platform that allows them to move easily between asset class...

    08 Apr 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Logistics Service Representative with English

icon 2,140 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Възможност за работа от вкъщи
  • Подходяща и за студенти
  • Дистанционно интервю
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


OnProcess Technology is a managed services provider specializing in complex, global service supply chain operations – the flow of people, parts and services following the sale of a product. Our deep expertise, technology-driven delivery and continual analytics-based process improvement, enable clients to quickly optimize efficiencies, scale operations, grow revenue and profitability, and deliver superior customer experiences.

In order to sustain our growth, we are looking to hire Logistics Service Representative with English

Job Summary:

The Logistics Service Representative will support Reverse Logistics and/or Customer Experience Programs requiring client system access. They support the Company’s processes through professional communications, both to and from customers, on behalf of OnProcess Technology’s clients. As a result of customer contact, they update the Company database with all appropriate information. The Logistics Service Representative supports all quality assurance efforts and Program criteria via phone and e-mail as well as wide usage of high-level logistics tools and systems.

Responsibilities:

  • Perform/handle outbound and inbound customer communications;
  • Advise customers on behalf of OnProcess Technology’s clients;
  • Utilize clients third parties to provide the entitled service;
  • Follow detailed instructions as outlined in Company documents;
  • For service level agreement in jeopardy, follow established escalation rules;
  • Update applicable Program Database(s) accurately;
  • Appropriately handle challenging and unique customer situations in accordance with OnProcess Technology policies;
  • Identify and escalate data or program specific issues to appropriate level of management.


Requirements:

  • Fluency in English;
  • Ability to coordinate different internal and external parties;
  • Previous customer service experience will be an advantage;
  • Attention to detail and accuracy;
  • Multi-tasking skills;
  • Strong written, verbal and interpersonal communication skills;
  • Ability to maintain confidentiality;
  • Familiarity with or an ability to understand and utilize a database and MS Office programs.


What we offer?

  • Competitive remuneration package;
  • Excellent social benefits program – health insurance, Multisport, discounts program;
  • Corporate culture focused on customer excellence, open communication, respect, integrity and personal growth;
  • Great office location and modern business environment;
  • Hybrid model of work - 50% working from home;


Only shortlisted candidates will be considered.

By applying for our vacancies, it is considered that you give your explicit consent your personal data to be processed, used and kept for the purposes of the recruitment at OnProcess Technology. All job applications will be treated with strict confidentiality. The submission of personal data is voluntary. OnProcess Technology, in its role of data controller, guarantees that appropriate safeguards will be implemented in the processing of your data during the recruitment process and safe-keeping will be in compliance with the provisions of applicable legislation.

Средна заплата за сектора


2,140 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

300 лв / месец

максимална

32,850 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.7
Средно добра
icon icon icon icon icon
3.1
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.4
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
1.3
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
3.3
icon icon icon icon icon
Колеги
2.4
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.1
icon icon icon icon icon
Местоположение
2.1
icon icon icon icon icon
Стабилност

Служител, запитвания от клиенти и информация


Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.

Необходими основни умения

  • гарантиране на удовлетвореността на клиентите
  • намиране на решения на проблеми
  • извършване на няколко задачи едновременно
  • общуване с потребители
  • управление на график за задачи
  • управляване на конфликтите

Необходими основни знания

  • обслужване на клиенти

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.