
РОШЕН БЪЛГАРИЯ работа
22 резултата
-
-
2,328 лв - 4,078 лв / месец (нето) от работодател
-
1,086 лв - 2,095 лв / месец (нето) от работодател
-
2,600 лв - 4,150 лв / месец (нето) от работодател
-
-
-
1,319 лв - 2,444 лв / месец (нето) от работодател
-
-
1,086 лв - 2,095 лв / месец (нето) от работодател
-
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Оператор обслужване на клиенти
Пълно описание
С цел разширяване на търговския екип на "Рошен България" търсим активен, комуникативен и мотивиран специалист, който да се присъедини към екипа ни като Оператор обслужване на клиенти и да бъде едно от основните звена в процеса на директна комуникация с нашите клиенти и партньори.
КАКВИ ЩЕ БЪДАТ ТВОИТЕ ОСНОВНИ ЗАДАЧИ:
- Извършване на телефонни обаждания към настоящи и потенциални клиенти, по предварително изготвен списък и график;
- Представяне на нашите продукти и текущи промоции с цел увеличаване на продажбите;
- Активна комуникация и изграждане на дългосрочни партньорства;
- Събиране на обратна връзка и анализ на нуждите на клиентите;
- Поддържане на данни в информационната система на компанията;
- Има отлични комуникационни и презентационни умения;
- Притежава базови технически умения - работа с компютър, офис приложения;
- Енергичен е, обича да общува и да убеждава;
- Има търговско мислене и умее да води разговора към сделка;
- Проактивен е, организиран и умее да работи самостоятелно и в екип;
- Опит в сферата на обслужването на клиенти и продажбите е предимство, но не е задължително - обучаваме новите си колеги!;
- Конкурентно възнаграждение - фиксирана заплата + процент от оборота;
- Социален пакет - допълнително здравно осигуряване, ваучери, служебни отстъпки;
- Работа в стабилна международна компания с доказано име;
- Подкрепяща работна среда с фокус върху човека;
- Въвеждащо обучение и възможности за развитие;
- Динамична работа, в която всеки ден носи нови предизвикателства и възможности;
Мнения и оценки от служители
Служител, запитвания от клиенти и информация
Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- извършване на няколко задачи едновременно
- общуване с потребители
- управление на график за задачи
- управляване на конфликтите
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.