Работа Customer Support Specialist в София
104 нови обяви за работа
-
2,000 лв / месец (нето) от работодател
Такси Волт АД – първата премиум такси компания в София – търси да назначи Customer Support Specialist Работата е базирана в офиса на компанията, нам...
-
Говориш отлично италиански и обичаш да общуваш с хора? Превърни се в новия супергерой за ученици, родители и учители в Италия! В Уча.се тъ...
-
2,170 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
We at BAB Consult believe that behind every successful company stand the right people. We are here to open your next career door! Are you looking for a new career opportunity that will help you gain valuable experience and allow you to practice the...
-
Please note that the position is based in Sofia, Bulgaria and we will help you to relocate if you are based outside the country. If you are excited about health and technology, join our Fitbit Team! As a Fitbit Customer Support with Portuguese and...
-
If you are excited about health and technology, join our Fitbit Team! As a Fitbit Customer Support with Finnish and English, you will be part of a great team and will: Help our users with any issues they might have via tickets or calls Provide sol...
-
Customer support specialist with romanian or french or italian or turkish
Астреа Рикрутмънт Eоодгр. София
1,630 лв - 2,100 лв / месец (нето) от работодател
At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...
-
About us: Ingram Micro is a leading technology company for the global information technology ecosystem. With the ability to reach nearly 90% of the global population, we play a vital role in the worldwide IT sales channel, bringing products and servi...
-
Technical customer support specialist with german (entry-level tech) – office-based - 4/6/8 hours
Съдърланд Българиягр. София
Join Sutherland – Where Innovation Meets Opportunity! Sutherland is a global leader in Customer Experience Management, transforming customer interactions through innovation, automation, and AI-driven solutions for over 37 years. With more than 60,0...
-
Career Show is the leading career fair in Bulgaria. We aim to connect employers with their perfect candidates. Our clients are currently looking for Customer Care Specialists. As a Customer Care Specialist you will be part of a young international t...
-
Career Show is the leading career fair in Bulgaria. We aim to connect employers with their perfect candidates. Our clients are currently looking for Customer Care Specialists. As a Customer Care Specialist you will be part of a young international t...
-
Client Support Specialist with German *All interviews will be conducted remotely (online or by phone). Pontica Solutions is an award-winning outsourcing company that specializes in delivering innovative customer experience (CX) solutions to our glo...
-
2,020 лв - 2,820 лв / месец (нето) от работодател
Ъпскил ООД is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe...
-
Ние сме ПОЩЕНСКА БАНКА, в която високо ценим и споделяме: Вдъхновяващо ЛИДЕРСТВО с непрекъснат стремеж към иновации; Доказана СТАБИЛНОС...
-
A job that matters: Your Tasks Act as professional dormakaba representative and aim to create an outstanding customer experience Handle customer inquiries regarding dormakaba products and services, provide accurate and timely information Help custom...
-
2,000 лв - 2,800 лв / месец (нето) от работодател
В СЕЗАМ ОНЛАЙН ЕООД, търсим да назначим Специалист Обслужване на клиенти Какво ще правите: Обработка на клиентски запитвания, получени...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Customer Support Specialist
2,000 лв / месец
Пълно описание
Работата е базирана в офиса на компанията, намиращ се над Бизнес Парк София. Възможен е хибриден модел на работа.
Ще бъдеш част от екип, който ежедневно работи с едни от най-големите български и международни фирми, 5-звездни хотели, заведения и търговски центрове в София – клиенти, които разчитат на първокласно обслужване и високи стандарти.
Отговорности:
- Обработване на запитвания от физически и корпоративни клиенти по имейл, телефон и чат
- Пренасяне на информация към административния панел и създаване на резервации
- Изготвяне на индивидуални оферти за частни и корпоративни клиенти
- Проследяване на плащания, фактури и разписки
- Създаване и поддръжка на корпоративни акаунти и лоялни програми
- Поддържане на точна и систематизирана документация (договори, фактури, кореспонденция)
- Координация с диспечерския и инспекторския екип
- Възможност да работите с над 600 корпоративни клиента, сред които някои от най-големите компании в България, както и с 5-звездни хотели, водещи ресторанти, заведения и търговски центрове в София
- Конкурентно възнаграждение и бонуси при постигнати цели
- Хибридна работа – частично от офиса, частично дистанционно
- Обучение и пълна подкрепа
- Възможност за професионално развитие в бързоразвиваща се премиум услуга
- Работна среда с високи стандарти, професионализъм и уважение
- Обичате комуникацията с хора и умеете да намирате решения
- Владеете отлично български и английски език (писмено и говоримо)
- Притежавате добри организационни и аналитични умения
- Работите уверено с имейли, документи и софтуерни системи
- Сте внимателни към детайла и обичате реда в документацията
- Предишен опит в обслужване на корпоративни клиенти, back-office или Customer Support ще се счита за предимство
Ако се разпознавате в описанието и искате да бъдете част от динамичен и професионален екип – ще се радваме да получим Вашата кандидатура!
Средна заплата за сектора
2,000 лв / месец
Посочена от работодателя
300 лв / месец
32,850 лв / месец
Служител, запитвания от клиенти и информация
Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- извършване на няколко задачи едновременно
- общуване с потребители
- управление на график за задачи
- управляване на конфликтите
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.