Работа Customer Service Representative English в София

37 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    OnProcess Technology is a managed services provider specializing in complex, global service supply chain operations – the flow of people, parts and services following the sale of a product. Our deep expertise, technology-driven delivery and continu...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Grove Global Consult is a consulting and recruitment agency, providing strategic consulting services in the areas of the private business sector worldwide. For one of our clients, a fast-growing company in the field of iGaming, we have an opening for...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Консултант обслужване на клиенти в Контактен център В Банка ДСК се стремим непрестанно да предостaвяме най-доброто изживяване на нашит...

    02 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Join our Energetic Fitbit Team and Unleash Your Passion for Health and Technology! We have an exciting opportunity waiting for you! Become a valued member of our Fitbit Team and be part of a dynamic and supportive group. As a Fitbit Customer Suppor...

    02 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    At Thermo Fisher Scientific, you’ll discover meaningful work that makes a positive impact on a global scale. Join our colleagues in bringing our Mission to life - enabling our customers to make the world healthier, cleaner and safer. We provide our...

    30 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Направете кариера с HOMEMAX! В успешните фирми рaботят успешни служители! За подпомагане на нашия екип в гр. София, ж.к.Враждебна, търсим анг...

    26 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    *Please note that the position is based in Sofia, Bulgaria and we will help you to relocate if you are based outside the country If you are excited about health and technology, join our Fitbit Team! As a Fitbit Customer Support Specialist with Norw...

    26 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Outbound Customer Support Specialist with German You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, proje...

    25 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ПОК „Доверие” АД е небанкова финансова институция с предмет на дейност допълнително пенсионно осигуряване. Компанията е създадена пре...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Are you ready to take the next step in your career and achieve your next challenge? If your answer is YES – join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS International Bulgaria! Take the opportunity to be a part of a world-known ...

    24 Apr 2024 Още...
  • icon 1,200 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Служители обслужване на клиенти - 4,6 и 8 часа T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибaлти...

    23 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Join Us as a Spotify Customer Service Expert! About Us: Sutherland is a global leader in Customer Experience Management (CXM), dedicated to nurturing our clients' growth through innovative solutions and automation. With a presence in 60 locations wo...

    22 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю

    Ние сме ПОЩЕНСКА БАНКА, в която високо ценим и споделяме: Вдъхновяващо ЛИДЕРСТВО с непрекъснат стремеж към иновации; Доказана СТАБИЛНОС...

    15 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Do you want to use your Italian language skills assisting our customers? Our new client - OBI is a German DIY (Do IT Yourself) company that was founded in 1970 and has a chain of over 500 stores in Europe. We believe that great people are the key t...

    15 Apr 2024 Още...
  • icon 2,330 лв - 2,560 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    At Astrea Recruitment, we are committed to transforming the challenges of finding a new job into an inspiring path of change and support. With pride, we can say that we have been among the best in the recruitment field for 16 years. We believe that w...

    12 Apr 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Logistics Service Representative with English

icon 2,100 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Възможност за работа от вкъщи
  • Подходяща и за студенти
  • Дистанционно интервю
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


OnProcess Technology is a managed services provider specializing in complex, global service supply chain operations – the flow of people, parts and services following the sale of a product. Our deep expertise, technology-driven delivery and continual analytics-based process improvement, enable clients to quickly optimize efficiencies, scale operations, grow revenue and profitability, and deliver superior customer experiences.

In order to sustain our growth, we are looking to hire Logistics Service Representative with English

Job Summary:

The Logistics Service Representative will support Reverse Logistics and/or Customer Experience Programs requiring client system access. They support the Company’s processes through professional communications, both to and from customers, on behalf of OnProcess Technology’s clients. As a result of customer contact, they update the Company database with all appropriate information. The Logistics Service Representative supports all quality assurance efforts and Program criteria via phone and e-mail as well as wide usage of high-level logistics tools and systems.

Responsibilities:

  • Perform/handle outbound and inbound customer communications;
  • Advise customers on behalf of OnProcess Technology’s clients;
  • Utilize clients third parties to provide the entitled service;
  • Follow detailed instructions as outlined in Company documents;
  • For service level agreement in jeopardy, follow established escalation rules;
  • Update applicable Program Database(s) accurately;
  • Appropriately handle challenging and unique customer situations in accordance with OnProcess Technology policies;
  • Identify and escalate data or program specific issues to appropriate level of management.


Requirements:

  • Fluency in English;
  • Ability to coordinate different internal and external parties;
  • Previous customer service experience will be an advantage;
  • Attention to detail and accuracy;
  • Multi-tasking skills;
  • Strong written, verbal and interpersonal communication skills;
  • Ability to maintain confidentiality;
  • Familiarity with or an ability to understand and utilize a database and MS Office programs.


What we offer?

  • Competitive remuneration package;
  • Excellent social benefits program – health insurance, Multisport, discounts program;
  • Corporate culture focused on customer excellence, open communication, respect, integrity and personal growth;
  • Great office location and modern business environment;
  • Hybrid model of work - 50% working from home;


Only shortlisted candidates will be considered.

By applying for our vacancies, it is considered that you give your explicit consent your personal data to be processed, used and kept for the purposes of the recruitment at OnProcess Technology. All job applications will be treated with strict confidentiality. The submission of personal data is voluntary. OnProcess Technology, in its role of data controller, guarantees that appropriate safeguards will be implemented in the processing of your data during the recruitment process and safe-keeping will be in compliance with the provisions of applicable legislation.

Средна заплата за сектора


2,100 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

300 лв / месец

максимална

32,850 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.7
Средно добра
icon icon icon icon icon
3.1
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.4
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
1.3
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
3.3
icon icon icon icon icon
Колеги
2.4
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.1
icon icon icon icon icon
Местоположение
2.1
icon icon icon icon icon
Стабилност

Служител, запитвания от клиенти и информация


Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.

Необходими основни умения

  • гарантиране на удовлетвореността на клиентите
  • намиране на решения на проблеми
  • извършване на няколко задачи едновременно
  • общуване с потребители
  • управление на график за задачи
  • управляване на конфликтите

Необходими основни знания

  • обслужване на клиенти

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.