Работа Офис Организатор

43 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...

    18 Feb 2025 Още...
  • icon 2,910 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    „Загато“ ООД e предприемчива, динамична и модерна компания, която дълги години се нарежда сред лидерите в търговията с висококачествен...

    17 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Административният координатор отговаря за документацията на отдела (изготвяне на споразумения за партньорство и анекси към тях, одобре...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    HMG LINKS is a multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment. Do you want to feel well-respected and work in an inclu...

    11 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Fantastic Services is an international company, a multi-operational business, which presently operates in 3 countries on three continents: the United Kingdom, Australia, and the USA, where we provide a wide range of services to homeowners and commerc...

    07 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Искаш ли да работиш в компания, в която човекът имa значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...

    06 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Autism Today/ Аутизъм днес е сдружение от специалисти в областта на Приложния поведенчески aнализ, родители и публични личности. Мисията на ор...

    03 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Търсим организиран и отговорен специалист, който да се присъедини към нашия екип. Ролята изисква поддръжка на документация и активно вз...

    30 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ЕВРО ГЕЙМС ТЕХНОЛОДЖИ ООД е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компанията е сред най-бързо развиващите се фирми в Б...

    28 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Ние сме LPP – водещ лидер на пазара в модната индустрия. Присъстваме в 38 държави на международно ниво с нашите марки RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO и SINSAY...

    24 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    About Sutherland: Artificial Intelligence. Automation. Cloud engineering. Advanced analytics. For business leaders, these are key factors of success. For us, they’re our core expertise. We work with iconic brands worldwide. We bring them a unique...

    12 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма „Микроак“ ЕООД е производител на конектори, електромеханични компоненти и метални изделия, приложими в автомобилната техника, т...

    11 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...

    11 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ръководител екип Телеселс - гр. София Vivacom е лидер в предоставянето на съвременни телекомуникационни услуги, които отговарят на най-висо...

    06 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...

    25 Feb 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис мениджър

Top Skills Recruitment
location_on гр. София

icon 1,770 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдействаме на търсещите работа да намерят подходящо работно място. Притежаваме познания за пазара, професионална отговорност и международна мобилност, които ни правят надежден сътрудник на нашите глобални партньори.

Във връзка с разширяването на дейността си, за наши клиенти търсим мотивиран, организиран и комуникативен човек, който да се присъедини към екипа на позиция Офис Мениджър.

Основни отговорности:

  • Организиране и управление на документооборота в офиса;
  • Координиране на срещи и графици;
  • Посрещане и насочване на гости, клиенти и партньори;
  • Подготовка на презентации, отчети и други материали;
  • Административна подкрепа на ръководството при необходимост;
  • Организиране и класифициране на входяща кореспонденция и документи;
  • Координиране на визи, пътувания, настаняване и самолетни билети;
  • Подпомагане на комуникацията между различните отдели в компанията;
  • Управление на офис консумативи, доставчици и договори;
  • Следене за поддръжката на офиса и оптимизиране на пространството;
  • Осигуряване на приятна и организирана работна среда;
  • Организиране на доставки и куриерски услуги;
Изисквания:
  • Висше образование;
  • Минимум 1 година опит на подобна позиция;
  • Отлични организационни и комуникационни умения;
  • Умение за самостоятелно планиране и приоритизиране на задачите;
  • Много добро владеене на английски език – писмено и говоримо (ниво C1);
  • Отлични компютърни умения – MS Word, Excel, Outlook;
  • Инициативност и проактивен подход.
Личностни качества:
  • Способност за самостоятелна работа в динамична среда;
  • Аналитично мислене, съчетано с практичен подход;
  • Отлични комуникационни и презентационни умения;
  • Внимание към детайла и способност за работа по няколко задачи едновременно;
  • Креативност и умение за бързо вземане на решения.
Компанията предлага:
  • Възможност за работа в иновативна и развиваща се международна компания;
  • Конкурентно възнаграждение;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • Multisport карта;
  • Спортни активности;
  • Професионална и приятелска работна среда;
  • Възможности за развитие;

Социални Придобивки


  • health_and_safety icon
    Допълнително Здравно Осигуряване
  • local_dining
    Безплатни Храна и Напитки
  • timer_off
    Гъвкаво Работно Време
  • home
    Работа от Вкъщи
  • groups
    Партита/Тиймбилдинг
  • school
    Безплатни Обучения/Курсове
  • sports_football
    Карта за Спорт
  • credit_card
    Бонусова Система

Средна заплата за сектора


1,770 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

38,600 лв / месец


icon icon icon icon icon

Офис мениджър


\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.

Необходими основни умения

  • даване на указания на персонала
  • задоволяване на нуждите от канцеларски материали
  • ръководене на служители
  • използване на различни комуникационни канали
  • поддържане на офис системите
  • използване на офис системи

Необходими основни знания

  • управление на разходите
  • офисен софтуер

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.