Работа Офис Организатор
44 нови обяви за работа
-
Grove Global Consult is a global consulting and recruitment agency, offering strategic consulting services across the private business sector. We are currently seeking a Team Leader VAD for one of our fast-growing clients in the IT industry. Respons...
-
We are DSK Bank, a proud member of OTP Group, a leading financial institution in CEE, leader in the Bulgarian banking sector. As member of our team, you will be part of one of the largest banking groups in Bulgaria, which plays an important role in c...
-
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...
-
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...
-
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...
-
The Opportunity Efficiently managing a team of skilled demand and master schedule planners and pursuing the execution of performance objectives, such as timely delivered customer orders, balanced production schedule and planned revenues. How you’l...
-
Еконт е иновативна платформа за съвършени логистични и платежни услуги за електронна търговия и индивидуални клиенти. Подобряването на...
-
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...
-
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...
-
Фирма „Микроак“ ЕООД е производител на конектори, електромеханични компоненти и метални изделия, приложими в автомобилната техника, т...
-
TTEC has an excellent opportunity for you to join our newest project in the renewable energy sector. As a Team Lead, in our Sofia site, you’ll be a part of creating and delivering amazing customer experiences while you also #ExperienceTTEC, an awa...
-
1,750 лв / месец (нето) от работодател
КИНО АРЕНА е киноверига, оперираща в България повече от 21 години. Зa обекта ни Кино Арена The Mall в град София, търсим да назначим: МЕНИДЖЪР ...
-
We are DSK Bank, a proud member of OTP Group, a leading financial institution in CEE, leader in the Bulgarian banking sector. As member of our team, you will be part of one of the largest banking groups in Bulgaria, which plays an important role in c...
-
1,240 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател
Бъди част от „сърцето“ на Самекс ЕООД – нашите ресторанти. Присъедини се като ръководител и бъди един от „двигателите“ на екипа ни. Ка...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Responsibilities:
Lead, manage, and develop the Value-Added Distribution (VAD) team in Bulgaria, focusing on strategic planning and optimizing resources Oversee a portfolio of products including Storages, Networking & Cyber Security, Servers, Power Solutions, Video Conferencing, and Dell EMC solutions Grow team competencies and drive performance to increase company revenue Translate company objectives into actionable strategies for the VAD team, ensuring alignment with business goals Foster team development through training and by staying ahead of industry trends, improving business acumen and communication skills Implement tools and processes to enhance team efficiency Build and maintain strong relationships with key stakeholders and clients, identifying and pursuing new business opportunities Drive customer sales projects involving the VAD team
Requirements:
3+ years of experience in a leadership role within the IT industry, with strong people management skills 10+ years of experience in IT or Solutions Selling, with in-depth technical expertise in Storages, Networking & Cyber Security, Servers, Power Solutions, and Video Conferencing Excellent relationship-building, presentation, and communication skills Ability to thrive in dynamic environments, with strong decision-making and multitasking capabilities A positive, proactive leader with a collaborative mindset and a problem-solving attitude Proficiency in English is essential
What They Offer:
Opportunities for professional growth and development A motivating reward system Flexible and remote working options Friendly, open, and supportive team culture Health insurance Corporate events and celebrations Service bonuses Discounts on products Food vouchers and gifts for life events
If you're ready to take on a leadership role in a fast-paced, growing company, and have the expertise in value-added distribution within the IT sector, we’d love to hear from you! Recruitment license issued by Ministry of Labor and Social Policy under № 3018 / 30.04.2020.
Средна заплата за сектора
1,950 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.