Нови обяви за работа
484 нови обяви за работа
-
Ай Би Ай Ко с удостоверение за трудово посредничество в България (номер 2981) търси Специалист обслужване на онлайн магазин за парфюмерия ...
-
We are BULWORK... The first IT recruitment agency in Bulgaria with 24 years of stable presence in the market. We succeeded in establishing a reputation for delivering high-quality services to clients and candidates. We respect the candidates' wishes...
-
Искате да станете част от екипа на голяма международна компания? За нас: Ние сме глобален дистрибутор на технологични продукти и услуги...
-
We need your expertise! Be a part of our dynamic team today and help us grow. If you are passionate about travel, then this is role for you. One of the world’s largest travel marketplaces, our new client makes it easier for everyone to experience ...
-
1,860 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
At Astrea Recruitment, we are committed to transforming the challenges of finding a new job into an inspiring path of change and support. With pride, we can say that we have been among the best in the recruitment field for 18 years. For one of our c...
-
Customer support specialist with english (day/night shifts/hybrid model)
Астреа Рикрутмънт Eоодгр. София
1,710 лв - 2,100 лв / месец (нето) от работодател
At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...
-
Master Data Supply Chain Analyst If you want to step into a multinational company with numerous development opportunities and amazing people, scroll no more! Bring your amazing personality, and we will take care of the rest. As a Master Data team w...
-
2,500 лв - 3,500 лв / месец (нето) от работодател
Top Skills Recruitment is a recruitment agency founded by professionals with extensive experience in Business Process & IT Outsourcing. We aim to connect top talent with career opportunities that match their aspirations while offering high-standard s...
-
Commercial Contract Specialist Experian is a global data and technology company, powering opportunities for people and businesses around the world. We help to redefine lending practices, uncover and prevent fraud, simplify healthcare, create marketi...
-
Top Skills Recruitment is an agency that provides a full range of HR services. We assist Bulgarian and international companies in attracting the most suitable and skilled people. Our team comprises professionals with consulting experience and the ski...
-
Job Description Are you ready to be a valued contributor within a Global organization, surrounded by hard-working and driven individuals? Technology within the Contact Center space is evolving quickly, we are innovating, and we need your expertise! ...
-
Job Description Are you a current university student who would like to take your first steps within a dynamic clinical research organization? Are you interested in learning fundamental skills to start your career effectively? At Thermo Fisher Scienti...
-
At Thermo Fisher Scientific, you’ll discover meaningful work that makes a positive impact on a global scale. Join our colleagues in bringing our Mission to life - enabling our customers to make the world healthier, cleaner and safer. We provide our...
-
At Thermo Fisher Scientific, you’ll discover meaningful work that makes a positive impact on a global scale. Join our colleagues in bringing our Mission to life - enabling our customers to make the world healthier, cleaner and safer. We provide our...
-
At Thermo Fisher Scientific, you’ll discover meaningful work that makes a positive impact on a global scale. Join our colleagues in bringing our Mission to life - enabling our customers to make the world healthier, cleaner and safer. We provide our...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Описание на позицията:
Специалистът по обслужване на онлайн магазин ще отговаря за управлението и поддръжката на онлайн платформата, координиране на маркетингови кампании, обработка на поръчки и комуникация с клиенти и партньори на румънския пазар.
Основни задължения:
1. Управление на онлайн магазина:
Поддържане на актуална информация за наличните продукти, цени и промоции.
Добавяне на нови продукти с описания и снимки на румънски език.
Осигуряване на функционалност и удобство на потребителския интерфейс.
2. Обработка на поръчки:
Получаване, обработка и потвърждаване на клиентски поръчки.
Координация с логистични партньори за навременна доставка.
Следене на складови наличности и актуализиране на информацията.
3. Обслужване на клиенти:
Отговаряне на запитвания чрез имейл и чат на румънски език (към външен customer support в Румъния).
Разрешаване на проблеми, свързани с продукти и доставки.
Поддържане на високо ниво на клиентска удовлетвореност.NB! Работата НЕ включва телефонни разговори.
4. Комуникация с партньори:
Поддържане на връзки с румънски партньори.
Договаряне на условия за доставки и цени.
Осигуряване на качеството на продуктите и навременната им доставка.
5. Докладване и анализи:
Изготвяне на месечни отчети за продажби и клиентска удовлетвореност.
Анализ на пазарните тенденции и предложения за подобрения.
Изисквания:
Опит с онлайн платформи за продажби (Prestashop, OpenCart, Magento, Shopify, WooCommerce – предимство).
Отлични комуникационни умения и опит в обслужването на клиенти.
Основни познания в дигиталния маркетинг и SEO оптимизация.
Умения за работа с Microsoft Office и складови системи.
Способност за работа в динамична среда и организираност.
Владеене на английски или румънски на работно ниво е от плюс, но не задължително.
Личностни качества:
Прецизност и внимание към детайлите.
Комуникативност и способност за работа в екип.
Умение за самостоятелно вземане на решения и поемане на отговорност.
Добри умения за управление на времето и приоритизиране на задачи.
Работно време и условия:
Пълно работно време.
Възможност за дистанционна работа (при необходимост).
Социален пакет и осигуровки.
Допълнителни бонуси, свързани с постигнати резултати.
Стартово нетно възнаграждение: 1900 лв. + 200 лв. ваучери (общо 2100 лв.).
Изпратете своята автобиография или профил.
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.