Работа Административен Организатор

66 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...

    11 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    „Български пощи“ ЕАД, Регионално управление "Западен регион" гр. София търси да назначи служители на длъжност: "Офис мениджър в пощенск...

    06 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    TEAM LEADER SAP ACCESS (m/f/d) Make an amazing climb in your career in an international team of experts. Our company provides technological services for the whole companies of Schwarz Group, which includes Lidl, Kaufland, Schwarz Produktion and PreZ...

    23 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    About Sutherland Artificial Intelligence. Automation. Cloud engineering. Advanced analytics. For business leaders, these are key factors of success. For us, they’re our core expertise. We work with iconic brands worldwide. We bring them a unique v...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    About Sutherland Artificial Intelligence. Automation. Cloud engineering. Advanced analytics. For business leaders, these are key factors of success. For us, they’re our core expertise. We work with iconic brands worldwide. We bring them a unique v...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    About Sutherland Artificial Intelligence. Automation. Cloud engineering. Advanced analytics. For business leaders, these are key factors of success. For us, they’re our core expertise. We work with iconic brands worldwide. We bring them a unique v...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    The Opportunity Efficiently managing a team of skilled demand and master schedule planners and pursuing the execution of performance objectives, such as timely delivered customer orders, balanced production schedule and planned revenues. How you’l...

    16 Apr 2025 Още...
  • icon 3,090 лв - 3,810 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    We’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into their best selves, and ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Team Lead with English As a Team Lead, you will manage and motivate a team of professionals ensuring adherence to company policies and operational plans. You will conduct performance reviews, drive KPIs, and provide support to team members to achiev...

    15 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ръководител екип Телеселс София Vivacom е лидер в предоставянето на съвременни телекомуникационни услуги, които отговарят на най-високит...

    11 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Мениджър Екип / Супервайзър Супервайзър Продажби обл. Пловдив , Пазарджик , Асеновград . За обезпечаване на дейността и търговския екип н...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...

    10 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма „Микроак“ ЕООД е производител на конектори, електромеханични компоненти и метални изделия, приложими в автомобилната техника, т...

    08 Apr 2025 Още...
  • icon 2,330 лв - 4,080 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Мениджър Екип / Супервайзър Супервайзър Продажби обл. Враца , Монтана , Видин . За обезпечаване на дейността и търговския екип "Рошен Бълг...

    08 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Team Lead with German As a Team Lead, you will manage and motivate a team of German speaking customer advisors, ensuring adherence to company policies and operational plans. You will conduct performance reviews, drive KPIs, and provide support to te...

    04 Apr 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис мениджър

Top Skills Recruitment
location_on гр. София

icon 1,790 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Top skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдействаме на търсещите работа да намерят подходящо работно място. Притежаваме познания за пазара, професионална отговорност и международна мобилност, които ни правят надежден сътрудник на нашите глобални партньори.

Във връзка с разширяването на дейността си, за наши клиенти търсим мотивиран, организиран и комуникативен човек, който да се присъедини към екипа на позиция Офис Мениджър.

Основни отговорности:

  • Организиране и управление на документооборота в офиса;
  • Координиране на срещи и графици;
  • Посрещане и насочване на гости, клиенти и партньори;
  • Подготовка на презентации, отчети и други материали;
  • Административна подкрепа на ръководството при необходимост;
  • Организиране и класифициране на входяща кореспонденция и документи;
  • Координиране на визи, пътувания, настаняване и самолетни билети;
  • Подпомагане на комуникацията между различните отдели в компанията;
  • Управление на офис консумативи, доставчици и договори;
  • Следене за поддръжката на офиса и оптимизиране на пространството;
  • Организиране на доставки и куриерски услуги;

Изисквания:

  • Висше образование;
  • Минимум 1 година опит на подобна позиция;
  • Отлични организационни и комуникационни умения;
  • Умение за самостоятелно планиране и приоритизиране на задачите;
  • Много добро владеене на английски език – писмено и говоримо (ниво C1);
  • Отлични компютърни умения – MS Word, Excel, Outlook;
  • Способност за самостоятелна работа в динамична среда;
  • Отлични комуникационни и презентационни умения;

Компанията предлага:

  • Възможност за работа в иновативна и развиваща се международна компания;
  • Конкурентно възнаграждение;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • Multisport карта;
  • Спортни активности;
  • Професионална и приятелска работна среда;
  • Възможности за развитие;
Ако прочетеното до тук ти хареса и откриваш себе си в този профил, не се колебай и изпрати своята автобиография!

Лиценз за подбор на персонал за България, издаден от Министерството на труда: № 2399 / 15.11.2017. Лиценз за администриране и защита на личните данни, издаден от Комисията за защита на личните данни: № 432025 / 23.10.2017.

Социални Придобивки


  • health_and_safety icon
    Допълнително Здравно Осигуряване
  • local_dining
    Безплатни Храна и Напитки
  • timer_off
    Гъвкаво Работно Време
  • home
    Работа от Вкъщи
  • groups
    Партита/Тиймбилдинг
  • school
    Безплатни Обучения/Курсове
  • sports_football
    Карта за Спорт
  • credit_card
    Бонусова Система

Средна заплата за сектора


1,790 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

38,600 лв / месец


icon icon icon icon icon

Офис мениджър


\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.

Необходими основни умения

  • даване на указания на персонала
  • задоволяване на нуждите от канцеларски материали
  • ръководене на служители
  • използване на различни комуникационни канали
  • поддържане на офис системите
  • използване на офис системи

Необходими основни знания

  • управление на разходите
  • офисен софтуер

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.