Работа Административен Организатор във Варна

1 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    В Уча.се търсим комуникативен, организиран и позитивен Офис координатор. Той ще има мисията да направи работата в Уча.се още по-чудесно п...

    14 Nov 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис координатор

УЧА.СЕ EООД
location_on гр. Варна

icon 1,720 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


В Уча.се търсим комуникативен, организиран и позитивен Офис координатор. Той ще има мисията да направи работата в Уча.се още по-чудесно преживяване за всички колеги. Позицията е на 6 или 4-часов работен ден в офиса ни в град Варна.

Какво ще правиш в Уча.се? Ще работиш в екип с колегите си от Организационно развитие от всички офиси на Уча.се и ще участваш в реализацията на различни вътрешнофирмени проекти. Ще се учиш на бизнес администрация и най-важното - ще бъдеш сърцето и душата на офиса ни във Варна.

  • Ще си отговорен за поддържането на офиса в изрядно състояние и неговото развитие при разрастване на екипите
  • Ще си отговорен за поддържането на наличност и поръчване на офис материали
  • Ще комуникираш с доставчиците на всички офис услуги - почистваща фирма, интернет доставчици и други
  • Ще бъдеш човекът, който всички колеги търсят, когато имат нужда от съдействие
  • Ще бъдеш човекът, който посреща новите колеги и ги запознава с офис средата
  • Ще посрещаш и настаняваш гости в офиса
  • Ще координираш приемането и изпращането на пратки
  • Ще управляваш и съхраняваш важна документация
  • Ще организираш командировки на служители в страната и чужбина
  • Ще участваш в организирането на тиймбилдинги и други фирмени събития


Умения и опит, които търсим:

  • Умения за водене на отлична междуличностна комуникация
  • Способност за добро управление на личното време и самоорганизиране на работата и задачите
  • Емоционална интелигентност и умения за приемане и даване на обратна връзка
  • Много засилено внимание към детайла
  • Проактивност и адаптивност
  • Критично и логично мислене
  • Умение за работа в екип и желание да го развиваш
  • Отлична езикова грамотност
  • Добро познаване на офис продуктите на Google
  • Желание да допринасяш за развитието на образованието
  • Опит на подобна позиция е предимство


Какво ти предлагаме:

  • Стимулираща работна атмосфера, в която ще имаш възможност да допринасяш с нови идеи и подходи и да се развиваш
  • Готин, мотивиран и успешен екип, с който работата е удоволствие
  • Работа с кауза, която ежедневно променя образованието
  • Съфинансирано допълнително здравно осигуряване
  • Възможност за мултиспорт карта
  • Абонамент за Уча.се
  • Програма за препоръки
  • Ежегодни тиймбилдинги и фирмени събития
  • Допълнителни дни отпуск и подаръци според прекараното време в Уча.се


Ще се свържем само с одобрените кандидати.

Средна заплата за сектора


1,720 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

38,600 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.3
Добра
icon icon icon icon icon
4.0
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.0
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.0
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
4.0
icon icon icon icon icon
Колеги
3.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
4.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
3.0
icon icon icon icon icon
Стабилност
3.0
icon icon icon icon icon
Управление

Офис мениджър


\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.

Необходими основни умения

  • даване на указания на персонала
  • задоволяване на нуждите от канцеларски материали
  • ръководене на служители
  • използване на различни комуникационни канали
  • поддържане на офис системите
  • използване на офис системи

Необходими основни знания

  • управление на разходите
  • офисен софтуер

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.