Работа Административен Организатор
66 нови обяви за работа
-
В Уча.се търсим комуникативен, организиран и позитивен Офис координатор. Той ще има мисията да направи работата в Уча.се още по-чудесно п...
-
Ние в Техномаркет България ЕАД сме убедени, че успехът на всяка компaния започва с грижата и отговорността към служителите й! Стараем се ...
-
Ние в Техномаркет България ЕАД сме убедени, че успехът на всяка компaния започва с грижата и отговорността към служителите й! Стараем се ...
-
ЕВРО ГЕЙМС ТЕХНОЛОДЖИ ООД е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компанията е сред най-бързо развиващите се фирми в Б...
-
Офис мениджър, СКЦ Застрахователна компания Лев Инс със своята 28 годишна история е безспорен лидер на българския застрахователен пазар...
-
За наш клиент – утвърдена компания с дългогодишен опит в сферата на консултантските услуги, работеща с корпоративни клиенти, ние от Human C...
-
HEC Solar е една от най-бързо разрастващите се компании в страната и чужбина, която инвестира своето ноу-хау, дългогодишен опит и ентусиазъм ...
-
Company Description We are a multinational business at the forefront of the online gaming industry. We have an extensive track record of number 1s and are always looking for great people to help us create the next big product hit. Our original and ...
-
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...
-
M3 Communications Group, Inc., a leading company in the PR industry is seeking a positive, highly motivated, and exceptionally organized Office Coordinator to join our growing team. This is more than just an administrative role; it's a launchpad for...
-
2,910 лв / месец (нето) от работодател
„Загато“ ООД e предприемчива, динамична и модерна компания, която дълги години се нарежда сред лидерите в търговията с висококачествен...
-
1,800 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Описание на работата Потърсваме динамичен и организиран човек за ролята на офис мениджър. В тази роля вие ще бъдете отговорни за гладко...
-
Fantastic Services is an international company, a multi-operational business, which presently operates in 3 countries on three continents: the United Kingdom, Australia, and the USA, where we provide a wide range of services to homeowners and commerc...
-
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...
-
Искаш ли да работиш в компания, в която човекът има значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Какво ще правиш в Уча.се? Ще работиш в екип с колегите си от Организационно развитие от всички офиси на Уча.се и ще участваш в реализацията на различни вътрешнофирмени проекти. Ще се учиш на бизнес администрация и най-важното - ще бъдеш сърцето и душата на офиса ни във Варна.
- Ще си отговорен за поддържането на офиса в изрядно състояние и неговото развитие при разрастване на екипите
- Ще си отговорен за поддържането на наличност и поръчване на офис материали
- Ще комуникираш с доставчиците на всички офис услуги - почистваща фирма, интернет доставчици и други
- Ще бъдеш човекът, който всички колеги търсят, когато имат нужда от съдействие
- Ще бъдеш човекът, който посреща новите колеги и ги запознава с офис средата
- Ще посрещаш и настаняваш гости в офиса
- Ще координираш приемането и изпращането на пратки
- Ще управляваш и съхраняваш важна документация
- Ще организираш командировки на служители в страната и чужбина
- Ще участваш в организирането на тиймбилдинги и други фирмени събития
Умения и опит, които търсим:
- Умения за водене на отлична междуличностна комуникация
- Способност за добро управление на личното време и самоорганизиране на работата и задачите
- Емоционална интелигентност и умения за приемане и даване на обратна връзка
- Много засилено внимание към детайла
- Проактивност и адаптивност
- Критично и логично мислене
- Умение за работа в екип и желание да го развиваш
- Отлична езикова грамотност
- Добро познаване на офис продуктите на Google
- Желание да допринасяш за развитието на образованието
- Опит на подобна позиция е предимство
Какво ти предлагаме:
- Стимулираща работна атмосфера, в която ще имаш възможност да допринасяш с нови идеи и подходи и да се развиваш
- Готин, мотивиран и успешен екип, с който работата е удоволствие
- Работа с кауза, която ежедневно променя образованието
- Съфинансирано допълнително здравно осигуряване
- Възможност за мултиспорт карта
- Абонамент за Уча.се
- Програма за препоръки
- Ежегодни тиймбилдинги и фирмени събития
- Допълнителни дни отпуск и подаръци според прекараното време в Уча.се
Ще се свържем само с одобрените кандидати.
Средна заплата за сектора
1,780 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Офис мениджър
\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.
Необходими основни умения
- даване на указания на персонала
- задоволяване на нуждите от канцеларски материали
- ръководене на служители
- използване на различни комуникационни канали
- поддържане на офис системите
- използване на офис системи
Необходими основни знания
- управление на разходите
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.