Работа Финансов Асистент

20 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    За компанията Сладкaрската Корпорация "ROSHEN" е един от най-големите производители в света на сладкарски изделия. В световната класация "Cand...

    21 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Back Office Specialist Ficosota is looking for a Back-Office Specialist who knows how to do sales analytics! Are you an energetic, positive, smart & fast person? People appraise you as collaborative, detail-oriented, and helpful? Then you should ch...

    22 Jan 2025 Още...
  • icon 1,860 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    "Олианс България" ЕАД е част от „Tessi Groupe” - европейски лидер в областта на обработката на документи и други бизнес процеси. В нашия офис в ...

    22 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Join the Elprom Heavy Industries team, which does not only create energy, but builds the future. With over 75 years of experience in the production of power transformers and tap changers with innovative design, we are pioneers in the Bulgarian energy...

    22 Jan 2025 Още...
  • 13 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ДЗИ е един от най-разпознаваемите брандове на българския застрахователен пазар, с над 70-годишна история и е част от белгийската KBC Group. На...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    HMG LINKS Ltd is a local multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment. We are currently searching for a communicativ...

    07 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Back Office Specialist with Portuguese and English *All interviews will be conducted remotely (online or by phone). Pontica Solutions is an award-winning BPO company that offers great opportunities for young professionals in the field of customer s...

    03 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience or report Focus on the p...

    03 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Company Description Join Sutherland - Where Your Career Soars! About us! Sutherland is pioneering Customer Experience Management (CXM) Globally for 37 Years! As a powerhouse in automation and innovative solutions, we thrive on delivering exceptiona...

    02 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Back Office Specialist Logistics (4 hours) Ще имате шанса да окaжете голямо влияние в развитието на бизнеса, в доставянето на емблематични напитки на нашит...

    02 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "ПИМК" ООД е водеща компания за транспорт нa товари - лидер в областта на международните превози. Във връзка с разширяване на дейността си,...

    30 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Администратор обработка на застрахователни полици с испански/ португалски език Специалистът на тази роля отговаря зa управлението на ц...

    29 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Специалист Валутни разплащания, Дирекция ИТ, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка нa хиляди българи Различ...

    21 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being...

    17 Jan 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Асистент, финасов контрол

РОШЕН БЪЛГАРИЯ EООД
location_on гр. София

icon 1,280 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


За компанията Сладкaрската Корпорация "ROSHEN" е един от най-големите производители в света на сладкарски изделия. В световната класация "Candy Industry TOP 100" ("100 най-големи в сладкарския бизнес") компанията заема място в TOP-25. "ROSHEN" произвежда повече от 350 сладкарски изделия: шоколад, шоколадови бонбони, карамелажни и желирани бонбони, бисквити, рула и сухи пасти, вафли. Общият обем на производство надвишава 450 000 тона за година. Годишният оборот е около 1 милиарда долара. Продуктите на компанията се продават в повече от 50 държави.

"Рошен България" ЕООД се занимава с официален внос и продажба на шоколадови и захарни изделия на марката "ROSHEN" в Република България.

За обезпечаване на дейността във финансово – административен отдел „Рошен България“ ЕООД търси да привлече към екипа си Асистент, финасов контрол.

Основна цел на длъжността е подпомагане на Финансов мениджър на компанията в процесите на финансово и административно обслужване на компанията.

Отговорности за позицията:

  • Въвеждане на първични счетоводни документи в ERP система на компанията (входящи фактури от доставчици) и разпределението им по разходни пера съгласно нуждите на управленската отчетност;
  • Подготвяне, администриране и контрол на документооборота с контрагенти – договори, анекси;
  • Контрол на документооборот и архивиране на документи за счетоводни цели на компанията;
  • Поддържане на постоянен контакт със счетоводството с цел правилно отразяване на стопански операции;
  • Подготвяне и издаване на първични счетоводни документи: фактури, оформяне на заповеди, протоколи за прихващане и т.н.;
  • Контрол на коректно отразяване на информацията в ERP система за управленска отчетност: цени, отстъпки, разпределяне на разходи и други показатели;
  • Изготвяне на вътрешни отчети и анализи за управленски цели по различни признаци спрямо нуждите на ръководството.
Изисквания за заемане на позицията:
  • Висше образование в сфера на Икономика и Финанси;
  • Опит на подобна длъжност – не по-малко от 3 години;
  • Отлична компютърна грамотност MS Excel (функции Pivot, VLOOKUP, SUMIF, SUMIFS и тн);
  • Английски език на работно ниво;
  • Практически познания в областта на счетоводство и счетоводни стандарти;
  • Добри организационни и координационни умения, висока прецизност, нагласа към ред, дисциплина и спазване на срокове;
  • Комуникативност и работа в екип.
Ние предлагаме:
  • Работа за утвърден работодател в сектора на бързооборотните стоки;
  • Конкурентно възнаграждение в зависимост от опита;
  • Балансирана работна среда;
  • Ваучери за храна;
  • Допълнително здравно застраховане;
  • Гъвкаво работно време;
  • Допълнителни бонуси и други придобивки.
Подходящият кандидат за позицията е проактивен и мотивиран за нови знания и предизвикателства, с усет към детайла, прецизност при работата с цифри и документооборот, спазва зададените срокове. Ако разпознавате себе си в тези характеристики, моля депозирайте своята кандидатура. Ще се свържем одобрените кандидати за организиране на среща. Гарантираме конфиденциалност за всички кандидатури по ЗЗЛД. Вашите лични данни ще бъдат използвани единствено и само за целите на този подбор.

Средна заплата за сектора


1,280 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

300 лв / месец

максимална

3,400 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.3
Средно добра
icon icon icon icon icon
2.3
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
1.7
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
1.9
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
1.9
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.1
icon icon icon icon icon
Общо усещане
2.7
icon icon icon icon icon
Колеги
1.8
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.3
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.8
icon icon icon icon icon
Управление
2.8
icon icon icon icon icon
Местоположение
1.8
icon icon icon icon icon
Работна среда


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.