Работа Финансов Сътрудник

17 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Back Office Specialist Ficosota is looking for a Back-Office Specialist who knows how to do sales analytics! Are you an energetic, positive, smart & fast person? People appraise you as collaborative, detail-oriented, and helpful? Then you should ch...

    22 Jan 2025 Още...
  • icon 1,860 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    "Олианс България" ЕАД е част от „Tessi Groupe” - европейски лидер в областта на обработката на документи и други бизнес процеси. В нашия офис в ...

    22 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Join the Elprom Heavy Industries team, which does not only create energy, but builds the future. With over 75 years of experience in the production of power transformers and tap changers with innovative design, we are pioneers in the Bulgarian energy...

    22 Jan 2025 Още...
  • 13 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ДЗИ е един от най-разпознаваемите брандове на българския застрахователен пазар, с над 70-годишна история и е част от белгийската KBC Group. На...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    HMG LINKS Ltd is a local multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment. We are currently searching for a communicativ...

    07 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Back Office Specialist with Portuguese and English *All interviews will be conducted remotely (online or by phone). Pontica Solutions is an award-winning BPO company that offers great opportunities for young professionals in the field of customer s...

    03 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience or report Focus on the p...

    03 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Company Description Join Sutherland - Where Your Career Soars! About us! Sutherland is pioneering Customer Experience Management (CXM) Globally for 37 Years! As a powerhouse in automation and innovative solutions, we thrive on delivering exceptiona...

    02 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Back Office Specialist Logistics (4 hours) Ще имате шанса да окaжете голямо влияние в развитието на бизнеса, в доставянето на емблематични напитки на нашит...

    02 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Специалист Валутни разплащания, Дирекция ИТ, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка нa хиляди българи Различ...

    21 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being...

    17 Jan 2025 Още...
  • icon 2,000 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    EmpoWEr is made up of experts with many years of experience in discovering opportunities and developing people to their full potential. We are here to help you find the right job and also to advise you on the next step in your professional developmen...

    15 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Валутен касиер, гр. Видин Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка нa хиляди българи Различни и насърчаваме различностт...

    14 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Валутен касиер, офис София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка нa хиляди българи Различни и насърчаваме различност...

    08 Jan 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Back Office Specialist

Ficosota
location_on гр. София

icon 1,910 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Възможност за работа от вкъщи

Пълно описание


Back Office Specialist

Ficosota is looking for a Back-Office Specialist who knows how to do sales analytics!

Are you an energetic, positive, smart & fast person? People appraise you as collaborative, detail-oriented, and helpful? Then you should check out this opportunity at Ficosota!

Main Responsibilities :

  • Support the Sales team in our Non-Food division in executing their daily duties
  • Prepare analysis and data reports
  • Provide promo materials and administrative support
  • Communicate and provide information related to other departments
  • Work with external stakeholders
  • Participate in other Sales team projects and activities
  • Support the team in executing their daily duties
All you need is:
  • University degree in Business, Economics, Finance, Business statistics or in similar field
  • Previous professional experience with sales reports and data
  • Advanced skills in Excel – Pivot tables, VLOOKUP etc.
  • Analytical thinking
  • Detail oriented
  • Time management and organizational skills
  • Excellent English – both written and spoken
What we offer you :
  • Friendly and positive company environment with non-formal communication
  • To be part of a young, ambitious, modern & fast-paced organization
  • Opportunity for fast learning, development, and expanding experience
  • Team activities, team buildings
  • Competitive rewards and food vouchers
  • In-house gym to enjoy healthy workouts
If you are interested in the opportunity to work with great professionals and you meet the necessary qualifications, then don't hesitate to apply with your up-to-date CV!
  • Bear in mind that we give feedback only to shortlisted candidates invited for tests and interviews.

Средна заплата за сектора


1,910 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

600 лв / месец

максимална

4,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Сътрудник, финансово или счетоводно предприятие


Сътрудниците във финансови или счетоводни предприятия изпълняват операции от административно или организационно естество във финансово предприятие в подкрепа на фронт-офиса. Те изпълняват административни задачи, осъществяват финансови операции, управляват данни и документи на дружеството и изпълняват спомагателни функции и други разнообразни подпомагащи дейности в координация с други отдели на дружеството.

Необходими основни умения

  • обработване на документация
  • спазване на нормативната уредба
  • поддържане на регистър на финансовите трансакции
  • наблюдаване на корпоративната политика
  • използване на офис системи
  • управление на административни системи

Необходими основни знания

  • банкови дейности
  • финансово управление
  • администриране на офис
  • стопански процеси
  • офисен софтуер

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.