Работа Back Office
56 нови обяви за работа
-
1,860 лв / месец (нето) от работодател
"Олианс България" ЕАД е част от „Tessi Groupe” - европейски лидер в областта на обработката на документи и други бизнес процеси. В нашия офис в ...
-
Back Office Specialist Logistics (4 hours) Ще имате шанса да окaжете голямо влияние в развитието на бизнеса, в доставянето на емблематични напитки на нашит...
-
2,170 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател
DEKRA Arbeit Group, with its more than 120 locations throughout Europe, is one of the most successful and innovative organizations in personnel services. It is part of the DEKRA SE holding company, headquartered in Stuttgart, Germany, and around the ...
-
Back office coordinator with english (working on shifts)
Онпросес Технолоджи България Eоодгр. София
We’re on a bit of a mission at OnProcess, Part of Accenture. We are helping the world’s service supply chains get a whole lot better. Why? Because we believe that great customer service is a necessity, digital innovation is a game-changer and a n...
-
Are you ready to take the next step in your career and achieve your next challenge? If your answer is YES – then here is a role for you – join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS Digital Bulgaria! As a Back-office Support ...
-
Are you ready to take the next step in your career and achieve your next challenge? If your answer is YES – then here is a role for you – join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS Digital Bulgaria! As a Back-office Support ...
-
TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience or report Focus on the p...
-
Akkodis is a global digital engineering company and Smart Industry leader. Our 50,000 tech experts across 30 countries combine best-in-class technologies and cross industry knowledge to drive purposeful innovation for a more sustainable tomorrow. Wit...
-
Back office specialist with dutch and french (no calls or written communication)
Groupe Owlianceгр. София
3,000 лв / месец (нето) от работодател
"Owliance Bulgaria" EAD is part of the "Tessi Group," a European leader in document processing and other business process outsourcing services. Our Sofia office is home to over 800 employees. As we continue to expand, we are looking to recruit motiva...
-
ДЗИ е един от най-разпознаваемите брандове на българския застрахователен пазар, с над 70-годишна история и е част от белгийската KBC Group. На...
-
Администратор обработка на застрахователни полици с немски език Специалистът на тази роля отговаря зa управлението на цялостния проце...
-
Валутен касиер, офис Созопол Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка нa хиляди българи Различни и насърчаваме различно...
-
Специалист Валутни разплащания, Дирекция ИТ, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка нa хиляди българи Различ...
-
Валутен касиер, офис Банско (сезонна работа) Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка нa хиляди българи Различни и насър...
-
Валутен касиер, гр. Нови пазар Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка нa хиляди българи Различни и насърчаваме различн...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Back office specialist with German
Основни изисквания:
- Немски език - B2 или по-високо, като в работния процес няма комуникация с клиенти;
- Много добри умения за работа с компютър в рамките на Microsoft Office пакет;
- Минимална образователна квалификация – средно образование.
- Стандартно работно време - от понеделник до петък (09.00 - 18.00ч);
- Месторабота – гр. София широк център (50 метра от метростанция „Константин Величков“);
- Възможност за работа от вкъщи след напълно навлизане в работата (около 2 месеца);
- Трудов договор (2,400.00 лв. бруто) + ваучери за храна по 185 лв. средно месечно + допълнителна здравна застраховка (пакет "Престиж") + 25 дни платен годишен отпуск.
- Обработка на документи, свързани с предоставени финансови услуги;
- Изпълнява и други сходни задължения, свързани с естеството на работата.
Средна заплата за сектора
1,860 лв / месец
Посочена от работодателя
600 лв / месец
4,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.