Работа Back Office Assistant

30 нови обяви за работа

  • icon 1,550 лв - 1,710 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    HMG LINKS Ltd is a local multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment. We are currently searching for a communicativ...

    27 Mar 2024 Още...
  • icon 1,940 лв - 2,910 лв / месец (нето) от работодател

    At Astrea Recruitment, we are committed to transforming the challenges of finding a new job into an inspiring path of change and support. With pride, we can say that we have been among the best in the recruitment field for 16 years. We believe that w...

    12 Apr 2024 Още...
  • Are you ready to take the next step in your career and achieve your next challenge? If your answer is YES – then here is a role for you – join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS International Bulgaria! As a Back-office Su...

    11 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Are you ready to take the next step in your career? If your answer is YES – join the leader of the CX (Customer Experience) sector TELUS International Bulgaria! As a Customer Support Specialist with Arabic and English you will be a part of a grea...

    10 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Finance Assistant WOW TEA is a company dedicated to the development of entirely natural health, fitness and beauty products. We started as a small wellness company in Bulgaria - today our products are being sold in more than 30 countries worldwide. ...

    10 Apr 2024 Още...
  • icon 1,940 лв - 2,820 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    At Astrea Recruitment, we are committed to transforming the challenges of finding a new job into an inspiring path of change and support. With pride, we can say that we have been among the best in the recruitment field for 16 years. We believe that w...

    05 Apr 2024 Още...
  • icon 2,250 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    At Astrea Recruitment, we are committed to transforming the challenges of finding a new job into an inspiring path of change and support. With pride, we can say that we have been among the best in the recruitment field for 16 years. We believe that w...

    03 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    КАСИЕР В ФИНАНСОВО-СЧЕТОВОДЕН ОТДЕЛ когото ще наемем дългосрочно, трябва да отговаря нa следните изисквания: Икономическо образование ...

    02 Apr 2024 Още...
  • icon 1,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    Посредническата услуга за кaндидата за работа е безплатна!!! ЗаПроизводствено-търговска фирма С НОВО ПРОИЗВОДСТВО,наш клиент търсим Сът...

    02 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "Топливо" АД е търговско дружество със 70-годишна история, част от групата нa Синергон Холдинг. Притежава добре разработена мрежа от магаз...

    02 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Стаж Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Готов ли си да положиш първите стъпки в изграждането на кариерата си? Искаш ли това, което си изучавал, да го видиш в реална работна среда?...

    02 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Асистент финансов контрол Евромастер Импорт-Експорт ООД е водеща фирма в облaстта на производство и търговията с електрически и ръчни и...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Werden die guten Leistungen an Deinem Arbeitsplatz nicht ausreichend geschätzt? Gibst Du Dich nicht damit zufrieden? Du bist ehrgeizig und ausgesprochen serviceorientiert und willst Deine Fähigkeiten in einem dynamischen und internationalen Umfel...

  • icon 1,940 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    At Astrea Recruitment, we are committed to transforming the challenges of finding a new job into an inspiring path of change and support. With pride, we can say that we have been among the best in the recruitment field for 16 years. We believe that w...

    29 Mar 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    28 Mar 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Back Office Assistant

ЕЙЧ ЕМ ДЖИ ЛИНКС ООД
location_on гр. Варна

icon 1,550 лв ~ 1,710 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Възможност за работа от вкъщи
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


HMG LINKS Ltd is a local multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment.

We are currently searching for a communicative and committed person to join the successful international team of our client, at the position of Back Office Assistant.

Do you consider yourself to be organized and attentive to details? If yes, then You might be just the right person we’re looking for. MS office literacy, and intermediate spoken and written English level is required.

Role and Responsibilities:

Verifies documentation into CRM Researches and evaluates all documents for accuracy and completeness to ensure correct data is entered Prepare, organize and keep the incoming and outgoing correspondence

Requirements:

Data entry, purchasing/ sales assistant experience or equivalent Computer literacy (MS Excel is required) High level of attention to detail Strong organizational and time management skills Good written and verbal communication skills in English

You will benefit from:

Opportunity for a long-term job position in an international, growing and stable company Being part of a highly professional and open-minded team Opportunity to use English language in everyday communication

If you are a motivated and a trustworthy individual, we want you to join our client's team. Please send us your CV in English for immediate consideration.

Only short-listed candidates will be contacted. All applications will be treated in strict confidentiality. Recruitment license issued by Ministry of Labour and Social Policy under № 2356 / 19.09.2017.

Средна заплата за сектора


1,550 лв ~ 1,710 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

600 лв / месец

максимална

4,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Сътрудник, финансово или счетоводно предприятие


Сътрудниците във финансови или счетоводни предприятия изпълняват операции от административно или организационно естество във финансово предприятие в подкрепа на фронт-офиса. Те изпълняват административни задачи, осъществяват финансови операции, управляват данни и документи на дружеството и изпълняват спомагателни функции и други разнообразни подпомагащи дейности в координация с други отдели на дружеството.

Необходими основни умения

  • обработване на документация
  • спазване на нормативната уредба
  • поддържане на регистър на финансовите трансакции
  • наблюдаване на корпоративната политика
  • използване на офис системи
  • управление на административни системи

Необходими основни знания

  • банкови дейности
  • финансово управление
  • администриране на офис
  • стопански процеси
  • офисен софтуер

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.