Работа Back Office Assistant
30 нови обяви за работа
-
1,550 лв - 1,710 лв / месец (нето) от работодател
HMG LINKS Ltd is a local multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment. We are currently searching for a communicativ...
-
Back-office analyst with german, french, italian or dutch and english - no experience required
Астреа Рикрутмънт Eоод1,940 лв - 2,910 лв / месец (нето) от работодател
At Astrea Recruitment, we are committed to transforming the challenges of finding a new job into an inspiring path of change and support. With pride, we can say that we have been among the best in the recruitment field for 16 years. We believe that w...
-
Are you ready to take the next step in your career and achieve your next challenge? If your answer is YES – then here is a role for you – join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS International Bulgaria! As a Back-office Su...
-
Non-voice back office specialist with arabic and english (hybrid option)
Telus International Bulgariaгр. София
Are you ready to take the next step in your career? If your answer is YES – join the leader of the CX (Customer Experience) sector TELUS International Bulgaria! As a Customer Support Specialist with Arabic and English you will be a part of a grea...
-
Finance Assistant WOW TEA is a company dedicated to the development of entirely natural health, fitness and beauty products. We started as a small wellness company in Bulgaria - today our products are being sold in more than 30 countries worldwide. ...
-
Back-office content coordinator with albanian, french, italian, german, czech or english
Астреа Рикрутмънт Eоодгр. София
1,940 лв - 2,820 лв / месец (нето) от работодател
At Astrea Recruitment, we are committed to transforming the challenges of finding a new job into an inspiring path of change and support. With pride, we can say that we have been among the best in the recruitment field for 16 years. We believe that w...
-
Back-office content analyst with dutch, albanian or czech and english
Астреа Рикрутмънт Eоодгр. София
2,250 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
At Astrea Recruitment, we are committed to transforming the challenges of finding a new job into an inspiring path of change and support. With pride, we can say that we have been among the best in the recruitment field for 16 years. We believe that w...
-
КАСИЕР В ФИНАНСОВО-СЧЕТОВОДЕН ОТДЕЛ когото ще наемем дългосрочно, трябва да отговаря нa следните изисквания: Икономическо образование ...
-
1,500 лв / месец (нето) от работодател
Посредническата услуга за кaндидата за работа е безплатна!!! ЗаПроизводствено-търговска фирма С НОВО ПРОИЗВОДСТВО,наш клиент търсим Сът...
-
"Топливо" АД е търговско дружество със 70-годишна история, част от групата нa Синергон Холдинг. Притежава добре разработена мрежа от магаз...
-
Готов ли си да положиш първите стъпки в изграждането на кариерата си? Искаш ли това, което си изучавал, да го видиш в реална работна среда?...
-
Асистент финансов контрол Евромастер Импорт-Експорт ООД е водеща фирма в облaстта на производство и търговията с електрически и ръчни и...
-
Werden die guten Leistungen an Deinem Arbeitsplatz nicht ausreichend geschätzt? Gibst Du Dich nicht damit zufrieden? Du bist ehrgeizig und ausgesprochen serviceorientiert und willst Deine Fähigkeiten in einem dynamischen und internationalen Umfel...
-
Back-office care agent with czech, french, german, italian, spanish or portuguese and english
Астреа Рикрутмънт Eоодгр. София
1,940 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
At Astrea Recruitment, we are committed to transforming the challenges of finding a new job into an inspiring path of change and support. With pride, we can say that we have been among the best in the recruitment field for 16 years. We believe that w...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
We are currently searching for a communicative and committed person to join the successful international team of our client, at the position of Back Office Assistant.
Do you consider yourself to be organized and attentive to details? If yes, then You might be just the right person we’re looking for. MS office literacy, and intermediate spoken and written English level is required.
Role and Responsibilities:
Verifies documentation into CRM Researches and evaluates all documents for accuracy and completeness to ensure correct data is entered Prepare, organize and keep the incoming and outgoing correspondence
Requirements:
Data entry, purchasing/ sales assistant experience or equivalent Computer literacy (MS Excel is required) High level of attention to detail Strong organizational and time management skills Good written and verbal communication skills in English
You will benefit from:
Opportunity for a long-term job position in an international, growing and stable company Being part of a highly professional and open-minded team Opportunity to use English language in everyday communication
If you are a motivated and a trustworthy individual, we want you to join our client's team. Please send us your CV in English for immediate consideration.
Only short-listed candidates will be contacted. All applications will be treated in strict confidentiality. Recruitment license issued by Ministry of Labour and Social Policy under № 2356 / 19.09.2017.
Средна заплата за сектора
1,550 лв ~ 1,710 лв / месец
Посочена от работодателя
600 лв / месец
4,000 лв / месец
Сътрудник, финансово или счетоводно предприятие
Сътрудниците във финансови или счетоводни предприятия изпълняват операции от административно или организационно естество във финансово предприятие в подкрепа на фронт-офиса. Те изпълняват административни задачи, осъществяват финансови операции, управляват данни и документи на дружеството и изпълняват спомагателни функции и други разнообразни подпомагащи дейности в координация с други отдели на дружеството.
Необходими основни умения
- обработване на документация
- спазване на нормативната уредба
- поддържане на регистър на финансовите трансакции
- наблюдаване на корпоративната политика
- използване на офис системи
- управление на административни системи
Необходими основни знания
- банкови дейности
- финансово управление
- администриране на офис
- стопански процеси
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.