Работа Финансов Асистент в София
27 нови обяви за работа
-
1,700 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател
Гранд Хотелс Мениджмънт Енд Маркетинг ЕООД е динамично развиваща се компания с амбициозната мисия да предоставя не само комфорт, но и зд...
-
Back office specialist with fluent french and english - standard working time
Groupe Owlianceгр. София
2,170 лв / месец (нето) от работодател
"Олианс България" ЕАД е част от „Tessi Groupe” - европейски лидер в областта на обработката на документи и други бизнес процеси. В нашия офис в ...
-
HMG LINKS Ltd is a local multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment. We are currently searching for a communicativ...
-
Ние сме Банка ДСК, горд член на OTP Group - една от най-големите банкови групи в Централна и Източна Европа и лидер в българския банков сектор. ...
-
Back Office Specialist Back Office Specialist (Sales Analytics) As our Back Office Specialist, you will play a key role in empowering the Sales team with the insights, tools, and support they need to win. Your work will help drive decisions, streng...
-
TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists with German to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience or report Fo...
-
At Destination Workplace, we believe that the right job is the key to a fulfilling life, and the right person is the driving force behind every successful business. We are here to provide the connection between talent and the right position. Our par...
-
Back office specialis with czech, slovak, german, french, polish, dutch or nordic languages
Ъпскил Eоодгр. София
2,020 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
Ъпскил ООД is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe...
-
TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience or report Focus on the p...
-
Back office specialist with fluent french and english - standard working time
Groupe Owlianceгр. София
2,170 лв / месец (нето) от работодател
"Олианс България" ЕАД е част от „Tessi Groupe” - европейски лидер в областта на обработката на документи и други бизнес процеси. В нашия офис в ...
-
TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience or report Focus on the p...
-
HMG LINKS Ltd is a local multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment. We are currently searching for a communicativ...
-
Top Skills Recruitment is a trusted recruitment partner connecting top talent with innovative companies across Bulgaria and beyond. For one of our clients – a fast-growing, international FinTech company offering a secure and transparent investment ...
-
TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists with Polish and English to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience ...
-
TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists with German to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience or report Fo...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Асистент финанси
1,700 лв ~ 2,200 лв / месец
Пълно описание
Във връзка с разширяване на дейността на компанията търсим да назначим "Асистент"във финансовия ни отдел.
Какви ще бъдат твоите отговорности:
- Създаване на авансови отчети и месечни финансови репорти;
- Подготовка на справки и отчети, които подпомагат планирането и анализирането на финансовите резултати;
- Участие в процеса по бюджетиране и прогнозиране;
- Подпомага дейността на финансовия отдел.
Нашите изисквания:
- Опит с Excel;
- Опит в подготовката на справки и анализи е предимство;
- Английски език на работно ниво;
- Отлична организираност, дисциплина и внимание към детайлите;
- Желание за професионално развитие и овладяване на нови умения.
Какви лични качества търсим:
- Умения за работа в екип;
- Отговорност и инициативност;
- Спазване на срокове и висока прецизност.
Какво предлагаме:
- Атрактивно заплащане;
- Безплатна карта за фитнес;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Възможности за професионално развитие и реален напредък в компанията;
- Трудов договор с Гранд Хотелс Мениджмънт Енд Маркетинг ЕООД.
Ако виждаш себе си като част от нашия екип, не се колебай и изпрати своята автобиография! Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Вашите лични данни ще бъдат защитени съгласно Закона за защита на личните данни и ще бъдат използвани само за целите на подбора.
Средна заплата за сектора
1,700 лв ~ 2,200 лв / месец
Посочена от работодателя
600 лв / месец
4,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Сътрудник, финансово или счетоводно предприятие
Сътрудниците във финансови или счетоводни предприятия изпълняват операции от административно или организационно естество във финансово предприятие в подкрепа на фронт-офиса. Те изпълняват административни задачи, осъществяват финансови операции, управляват данни и документи на дружеството и изпълняват спомагателни функции и други разнообразни подпомагащи дейности в координация с други отдели на дружеството.
Необходими основни умения
- обработване на документация
- спазване на нормативната уредба
- поддържане на регистър на финансовите трансакции
- наблюдаване на корпоративната политика
- използване на офис системи
- управление на административни системи
Необходими основни знания
- банкови дейности
- финансово управление
- администриране на офис
- стопански процеси
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.