Работа Помощник Застрахователен Брокер в София
11 нови обяви за работа
-
Администратор обработка на застрахователни полици с немски език Специалистът на тази роля отговаря зa управлението на цялостния проце...
-
Администратор обработка на застрахователни полици с италиански език Специалистът на тази роля отговаря зa управлението на цялостния п...
-
Back Office Specialist Logistics (4 hours) Ще имате шанса да окaжете голямо влияние в развитието на бизнеса, в доставянето на емблематични напитки на нашит...
-
Специалист Валутни разплащания, Дирекция ИТ, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка нa хиляди българи Различ...
-
ДЗИ е един от най-разпознаваемите брандове на българския застрахователен пазар, с над 70-годишна история и е част от белгийската KBC Group. На...
-
2,170 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател
DEKRA Arbeit Group, with its more than 120 locations throughout Europe, is one of the most successful and innovative organizations in personnel services. It is part of the DEKRA SE holding company, headquartered in Stuttgart, Germany, and around the ...
-
Валутен касиер, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка нa хиляди българи Различни и насърчаваме различностт...
-
1,860 лв / месец (нето) от работодател
"Олианс България" ЕАД е част от „Tessi Groupe” - европейски лидер в областта на обработката на документи и други бизнес процеси. В нашия офис в ...
-
Back office specialist with dutch and french (no calls or written communication)
Groupe Owlianceгр. София
3,000 лв / месец (нето) от работодател
"Owliance Bulgaria" EAD is part of the "Tessi Group," a European leader in document processing and other business process outsourcing services. Our Sofia office is home to over 800 employees. As we continue to expand, we are looking to recruit motiva...
-
TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience or report Focus on the p...
-
Back office coordinator with english (working on shifts)
Онпросес Технолоджи България Eоодгр. София
We’re on a bit of a mission at OnProcess, Part of Accenture. We are helping the world’s service supply chains get a whole lot better. Why? Because we believe that great customer service is a necessity, digital innovation is a game-changer and a n...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Специалистът на тази роля отговаря зa управлението на цялостния процес по администриране на застрахователни полици. Той включва тяхното създаване, подновяване, промяна, прехвърляне и прекратяване. В допълнение на това, като част от процеса се издават добавъци и сертификати. Позицията е изцяло административна и не включва директна комуникация с клиенти, но изисква ежедневна писмена кореспонденция с офисите от съответната европейска държава. Не се изисква предишен застрахователен опит, тъй като чрез интензивните вътрешни обучения изграждаме следващото поколение застрахователни експерти.
Основни отговорности:
- Работа с разнообразен набор от процеси, свързани с различни застрахователни продукти (имуществено, автомобилно, транспортно, финансово застраховане)
- Създаване, подновяване, промяна, прехвърляне и прекратяване на застрахователни полици, на базата на получени инструкции от съответния чуждестранен офис
- Работа със специфичен софтуер за обработка и съхранение на данни
- Валидиране на изрядността и точността на информация и документи, в съответствие с вътрешните политики на компанията и законодателната рамка в съответната държава
- Активна писмена комуникация с брокери и колеги от други офиси
- Поддържане на професионална култура, стимулираща екипната работа с цел осигуряване на продуктивна офис среда и приятелска атмосфера
- Много добро ниво на владеене на немски език - B2
- Добро владеене на английски език е предимство
- Компютърна грамотност и опит с MS Word
- Развито внимание към детайла и пунктуалност при работа с документи
- Способност за ефективно приоритизиране на задачите
- Умение за работа в екип
- Опит на административна позиция ще се счита за предимство
- Кариерно консултиране и възможности за кариерно развитие
- Допълнителен платен годишен отпуск - 25 дни
- Гъвкава политика за работа от вкъщи
- Пакет от социални придобивки, които сами избирате
- Ваучери за храна
- Ваучери за гориво/ карта за градски транспорт
- Мултиспорт карти
- Луксозна здравна и стоматологична застраховка
- Застраховка живот
- Програма за подпомагане на служителите
- Бонуси за специални поводи
- Опции за закупуване на акции на компанията
Социални Придобивки
- card_giftcardВаучери за Храна
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- date_rangeДопълнителен Годишен Отпуск
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- food_bankБезплатна Храна
- sports_footballКарта за Спорт
- local_atmКарта за гориво
- credit_cardБонусова Система
Средна заплата за сектора
1,170 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
500 лв / месец
3,600 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.