Работа Професионален Застрахователен Консултант в София

13 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Администратор обработка на застрахователни полици с испански/ португалски език Специалистът на тази роля отговаря зa управлението на ц...

    29 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа Възможност за работа от вкъщи

    Ние сме Пощенска банка, в която високо ценим и споделяме: Вдъхновяващо ЛИДЕРСТВО с непрекъснат стремеж към иновации; Доказана СТАБИЛНОС...

    11 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ДЗИ е един от най-разпознаваемите брандове на българския застрахователен пазар, с над 70-годишна история и е част от белгийската KBC Group. На...

  • icon 1,400 лв - 1,710 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    "Олианс България" ЕАД е част от „Tessi Groupe” - европейски лидер в областта на обработката на документи и други бизнес процеси. В нашия офис в ...

    03 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Join the Elprom Heavy Industries team, which does not only create energy, but builds the future. With over 75 years of experience in the production of power transformers and tap changers with innovative design, we are pioneers in the Bulgarian energy...

    22 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Back Office Specialist Ficosota is looking for a Back-Office Specialist who knows how to do sales analytics! Are you an energetic, positive, smart & fast person? People appraise you as collaborative, detail-oriented, and helpful? Then you should ch...

    22 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Специалист Валутни разплащания, Дирекция ИТ, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка нa хиляди българи Различ...

    21 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being...

    17 Jan 2025 Още...
  • icon 2,000 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    EmpoWEr is made up of experts with many years of experience in discovering opportunities and developing people to their full potential. We are here to help you find the right job and also to advise you on the next step in your professional developmen...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Валутен касиер, офис София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка нa хиляди българи Различни и насърчаваме различност...

    08 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience or report Focus on the p...

    03 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Company Description Join Sutherland - Where Your Career Soars! About us! Sutherland is pioneering Customer Experience Management (CXM) Globally for 37 Years! As a powerhouse in automation and innovative solutions, we thrive on delivering exceptiona...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Back Office Specialist Logistics (4 hours) Ще имате шанса да окaжете голямо влияние в развитието на бизнеса, в доставянето на емблематични напитки на нашит...

    02 Jan 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Администратор обработка на застрахователни полици с испански/ португалски език

Accenture
location_on гр. София

icon 1,170 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Възможност за работа от вкъщи
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


Администратор обработка на застрахователни полици с испански/ португалски език

Специалистът на тази роля отговаря зa управлението на цялостния процес по администриране на застрахователни полици. Той включва тяхното създаване, подновяване, промяна, прехвърляне и прекратяване. В допълнение на това, като част от процеса се издават добавъци и сертификати. Позицията е изцяло административна и не включва директна комуникация с клиенти, но изисква ежедневна писмена кореспонденция с офисите от съответната европейска държава. Не се изисква предишен застрахователен опит, тъй като чрез интензивните вътрешни обучения изграждаме следващото поколение застрахователни експерти.

Основни отговорности:

  • Работа с разнообразен набор от процеси, свързани с различни застрахователни продукти (имуществено, автомобилно, транспортно, финансово застраховане)
  • Създаване, подновяване, промяна, прехвърляне и прекратяване на застрахователни полици, на базата на получени инструкции от съответния чуждестранен офис
  • Работа със специфичен софтуер за обработка и съхранение на данни
  • Валидиране на изрядността и точността на информация и документи, в съответствие с вътрешните политики на компанията и законодателната рамка в съответната държава
  • Активна писмена комуникация с брокери и колеги от други офиси
  • Поддържане на професионална култура, стимулираща екипната работа с цел осигуряване на продуктивна офис среда и приятелска атмосфера
Изисквания за позицията:
  • Много добро ниво на владеене на испански/ португалски език - B2
  • Добро владеене на английски език е предимство
  • Компютърна грамотност и опит с MS Word
  • Развито внимание към детайла и пунктуалност при работа с документи
  • Способност за ефективно приоритизиране на задачите
  • Умение за работа в екип
  • Опит на административна позиция ще се счита за предимство
Допълнителни придобивки:
  • Кариерно консултиране и възможности за кариерно развитие
  • Допълнителен платен годишен отпуск
  • Гъвкава политика за работа от вкъщи
  • Пакет от социални придобивки, които сами избирате
  • Ваучери за храна
  • Ваучери за гориво/ карта за градски транспорт
  • Мултиспорт карти
  • Луксозна здравна и стоматологична застраховка
  • Застраховка живот
  • Програма за подпомагане на служителите
  • Бонуси за специални поводи
  • Опции за закупуване на акции на компанията

Социални Придобивки


  • card_giftcard
    Ваучери за Храна
  • health_and_safety icon
    Допълнително Здравно Осигуряване
  • date_range
    Допълнителен Годишен Отпуск
  • school
    Безплатни Обучения/Курсове
  • food_bank
    Безплатна Храна
  • sports_football
    Карта за Спорт
  • local_atm
    Карта за гориво
  • credit_card
    Бонусова Система

Средна заплата за сектора


1,170 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

500 лв / месец

максимална

3,600 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.6
Средно добра
icon icon icon icon icon
2.6
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.1
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.2
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.7
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.2
icon icon icon icon icon
Колеги
2.4
icon icon icon icon icon
Общо усещане
3.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
2.5
icon icon icon icon icon
Стабилност
1.8
icon icon icon icon icon
Управление
2.4
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
2.3
icon icon icon icon icon
Работна среда


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.