Работа Експерт Човешки Ресурси в София

28 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ОББ неизменно отстоява своите корпоративни ценности, тъй като искаме да бъдем еталон в банково-застрахователния бизнес чрез ориентиран...

  • Hr administrator

    Zara

    гр. София

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Inditex is one of the largest fashion distribution groups in the world, with eight commercial brands: Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home. We are what you wear to work, what you decide to decorate your life wit...

    18 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Специалист Човешки ресурси ФАНТАСТИКО ГРУП е изцяло българска семейна компания. В портфолиото й влизaт 45 супермаркета в София, Банкя, Ел...

    13 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    HR Processes Specialist Team: BSO, People Services Location: Sofia If you want to step in a multinational company with numerous development opportunities and amazing people, scroll no more! Bring your amazing personality, we will take care of the...

    05 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние сме динамична и успешно развиващa се международна компания специализирана в търговията със свои марки дамски, мъжки, детски обувки и...

    04 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    For one of our clients, an international company - we are searching for a driven professional for the mission of: HR GENERALIST The Major Responsibilities Include: Be local contact for our employees in all personnel-related questions Manage end-to...

    04 Nov 2024 Още...
  • icon 2,170 лв - 2,480 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    HR GENERALIST Като агенция за подбор, ние в HUMAN POWER BG работим с някои от най-добрите и най-големи международни компании в бранша. ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕ...

    29 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Sofia Hotel Balkan is an iconic 5-Star landmark in the vivid center of Sofia and is perfectly located in the heart of the city. Currently we are looking for a motivated professional to join our team as: HR EXPERT Your main tasks: Works closely wi...

    28 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    HR Processes Specialist with Hungarian Team: BSO, People Services Location: Sofia If you want to step in a multinational company with numerous development opportunities and amazing people, scroll no more! Bring your amazing personality, we will t...

    28 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Sofia Implant Centre is a prime implant-specialized dental clinic in Sofia. We’ve created a modern space with a top international team of experts in dental surgery. Equipped with all the needed technologies and a comfortable environment, we can pro...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Manpower Bulgaria is a world leader in staffing, providing workforce management, services, and solutions to customers throughout more than 4,440 offices in 80 countries. Manpower also provides a range of staffing solutions, engagement, and consulting...

    21 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние сме динамична и успешно развиващa се международна компания специализирана в търговията със свои марки дамски, мъжки, детски обувки и...

    18 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа Възможност за работа от вкъщи

    Are you passionate about fostering a positive and productive work environment? Do you thrive in aligning HR strategies with business goals? Sutherland is seeking a dynamic and experienced Human Resources Business Partner - Maternity Cover role to joi...

    18 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Payroll / HR Specialist Eviden Bulgaria is looking for a motivated professional to learn, grow and advance in a culture that thrives on shared success, diverse ways of thinking and enables opportunities that can drive your career in new and exciting...

    16 Oct 2024 Още...
  • We work smart and we work hard. We are DevriX. About the Company DevriX is a Bulgarian-based WordPress design and development company ranking as one of the top 20 WordPress agencies worldwide. Aside from our ongoing client work, we are actively contr...

    24 Mar 2022 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Eксперт Администриране в дирекция "Управление на човешките ресурси"

icon лв

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


ОББ неизменно отстоява своите корпоративни ценности, тъй като искаме да бъдем еталон в банково-застрахователния бизнес чрез ориентираност към клиента във всички наши дейности. Стремим се към постигане на устойчив и печеливш растеж чрез изпълнение на ролята ни в обществото.

В екипа на дирекция "Управление на човешките ресурси" търсим своя нов колега, който ще има възможност да се потопи в следните:

Основни предизвикателства:

  • Изготвя необходимите документи и извършва назначавания, преназначавания и прекратявания на трудовите договори на служителите
  • Отговоря за подаване на актуална информация към НАП за сключени, измени и прекратени трудови правоотношения
  • Поддържа и текущо актуализира организационната структура, длъжностите и данните в информационната система
  • Създава и поддържа трудовите досиета на служителите, отговаря за пълния набор изискуеми документи
  • Подготвя в установените срокове всички видове документи, удостоверяващи факти по трудовите правоотношения на служители
  • Активно участва при извършване на проверки за спазване на трудовото законодателство от държавни институции
  • Консултира служителите по въпроси, свързани с трудово правните отношения


Подходящият кандидат притежава:

  • Релевантно висше образование
  • Професионален опит на сходна позиция 2 години
  • Отлични познания в областта на действащото трудово и осигурително законодателство
  • Отлични компютърни умения (MS Office, SAPHR или друга система за управление на трудово правните отношения)
  • Добро владеене на английски език
  • Умения за планиране и анализ
  • Лоялност и конфиденциалност при изпълнение на ежедневните задължения
  • Умения за самостоятелно вземане на решения в рамките на компетентността и способност за работа под напрежение


Ние предлагаме:

  • Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в най-голямата финансова група в България
  • Възнаграждение, съобразено с отговорностите на длъжността
  • Разнообразни възможности за учене и усъвършенстване на знанията и уменията
  • Преференциални условия при ползване на продукти и услуги от всички дружества, част от КВС в България
  • Допълнително здравно осигуряване
  • Застраховка Живот/ Злополука
  • Ваучери за храна на стойност
  • Допълнително заплащане за важно събитие от личен характер
  • 25 дни платен годишен отпуск
  • Преференциална такса за ползване на карта за спорт
  • Участие в солидарен фонд, който подпомага служителите и техните семейства при нужда


Споделете бъдещето си с нас! Изпратете Вашата автобиография като използвате бутона за кандидатстване под текста на обявата. Кандидатите одобрени по документи ще бъдат поканени на интервю.

Конфиденциалността е гарантирана и предоставените данни са под специална защита по смисъла на ЗЗЛД.


лв

info-icon

Мнения и оценки от служители


2.1
Средно добра
icon icon icon icon icon
1.5
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
1.4
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
1.6
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
1.7
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.4
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.2
icon icon icon icon icon
Колеги
3.1
icon icon icon icon icon
Местоположение
1.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
1.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.0
icon icon icon icon icon
Управление


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.