Работа Специалист Човешки Ресурси в София

30 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние сме динамична и успешно развиващa се международна компания специализирана в търговията със свои марки дамски, мъжки, детски обувки и...

    04 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние сме динамична и успешно развиващa се международна компания специализирана в търговията със свои марки дамски, мъжки, детски обувки и...

    18 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Специалист Човешки ресурси ФАНТАСТИКО ГРУП е изцяло българска семейна компания. В портфолиото й влизaт 45 супермаркета в София, Банкя, Ел...

    13 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    DISCORDIA е водеща компания в областта на международния транспорт и логистика, член на Межднародната федерация на спедиторските сдружения (F...

    12 Nov 2024 Още...
  • Hr administrator

    Zara

    гр. София

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Inditex is one of the largest fashion distribution groups in the world, with eight commercial brands: Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home. We are what you wear to work, what you decide to decorate your life wit...

    18 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    HR Processes Specialist Team: BSO, People Services Location: Sofia If you want to step in a multinational company with numerous development opportunities and amazing people, scroll no more! Bring your amazing personality, we will take care of the...

    05 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    For one of our clients, an international company - we are searching for a driven professional for the mission of: HR GENERALIST The Major Responsibilities Include: Be local contact for our employees in all personnel-related questions Manage end-to...

    04 Nov 2024 Още...
  • icon 2,170 лв - 2,480 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    HR GENERALIST Като агенция за подбор, ние в HUMAN POWER BG работим с някои от най-добрите и най-големи международни компании в бранша. ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕ...

    29 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Sofia Hotel Balkan is an iconic 5-Star landmark in the vivid center of Sofia and is perfectly located in the heart of the city. Currently we are looking for a motivated professional to join our team as: HR EXPERT Your main tasks: Works closely wi...

    28 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    HR Processes Specialist with Hungarian Team: BSO, People Services Location: Sofia If you want to step in a multinational company with numerous development opportunities and amazing people, scroll no more! Bring your amazing personality, we will t...

    28 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Sofia Implant Centre is a prime implant-specialized dental clinic in Sofia. We’ve created a modern space with a top international team of experts in dental surgery. Equipped with all the needed technologies and a comfortable environment, we can pro...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Manpower Bulgaria is a world leader in staffing, providing workforce management, services, and solutions to customers throughout more than 4,440 offices in 80 countries. Manpower also provides a range of staffing solutions, engagement, and consulting...

    21 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа Възможност за работа от вкъщи

    Are you passionate about fostering a positive and productive work environment? Do you thrive in aligning HR strategies with business goals? Sutherland is seeking a dynamic and experienced Human Resources Business Partner - Maternity Cover role to joi...

    18 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Payroll / HR Specialist Eviden Bulgaria is looking for a motivated professional to learn, grow and advance in a culture that thrives on shared success, diverse ways of thinking and enables opportunities that can drive your career in new and exciting...

    16 Oct 2024 Още...
  • We work smart and we work hard. We are DevriX. About the Company DevriX is a Bulgarian-based WordPress design and development company ranking as one of the top 20 WordPress agencies worldwide. Aside from our ongoing client work, we are actively contr...

    24 Mar 2022 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Специалист човешки ресурси

МАТ - СТАР БГ EООД
location_on гр. София

icon 1,940 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Ние сме динамична и успешно развиващa се международна компания специализирана в търговията със свои марки дамски, мъжки, детски обувки и чанти. На територията на страната имаме над 40 търговски обекта. Мат Стар присъства успешно и в страните на Балканския п-в, като фирмата има действащи офиси в Сърбия, Македония, Румъния, Косово, а също в Китай и представителни магазини в Гърция, Австрия, Малта, Ирак. Търговската марка е регистрирана в над 40 държави. Във връзка с разрастване и структурно развитие търсим Специалист човешки ресурси за централния ни офис в с. Мировяне.

Изисквания за образование:

  • Висше образование в сферата на Човешките ресурси или Висше икономическо образование
Изисквания за опит:
  • Професионален опит в дейностите по подбор и администриране на персонал
  • Oтлично познаване на трудовото и осигурителното законодателство
  • Опит на подобна позиция минимум 5 години
  • Опит в голяма търговска компания /над 350 служители/
  • Умение за работа с програма «Омекс» - предимство
  • Отлична компютърна грамотност - Microsoft office и по-специално EXCEL, Internet, офис техника, програмни продукти, специализиран софтуер
  • Активен шофьор, възможност за командировки в страната.
Отговорности и задължения в работното ежедневие:

1. Участие в процесите по набиране и подбор на персонал. 2. Изготвяне на документи свързани с възникване, изменение и прекратяване на трудовите правоотношения. 3. Съставяне и поддържане на лични трудови досиета на работниците и служителите. 4. Уведомяване в териториалните поделения на НАП за сключени, изменени и прекратени трудови договори 5. Изготвяне на вътрешно-фирмени нормативни документи – заповеди, правилници, инструкции и др. документи свързани с длъжността. 6. Анализ и проектиране на длъжностите. 7. Документално оформяне при установяване и налагане на дисциплинарни наказания. 8. Подготвяне всякакви други документи, свързани с трудовото правоотношение – служебни бележки, удостоверения и други 9. Изготвяне и актуализиране на щатно и длъжностно разписание. 10. Администриране на болнични и отпуски. 11. Спазване на всички изисквания, произтичащи от КТ, КСО, Правилника за вътрешния трудов ред и индивидуалния договор, свързани с дейността. 12. Изготвяне на справки, по задание на ръководството, относно персонала и всички, свързани с трудовите правоотношения въпроси.

Компанията предлага: 1. Постоянен трудов договор; 2. Пълен работен ден от 08:00 до 17:00 от понеделник до петък; 3. Конкурентна заплата; 4. Един ден допълнителен платен отпуск за рожден ден; 5. Допълнително здравно застраховане; 6. Ваучери за храна на стойност 200 лв; 7. Карта за отстъпка при пазаруване в Мат Стар; 8. Кариерно развитие за всеки доказал своите лични качества; 9. Добра работна атмосфера.

Работно място в Централната администрация на Мат Стар - с. Мировяне Работно време от понеделник до петък, от 8.00-17.00 ч.

Предоставените данни попадат под специална защита на ЗЗЛД. Всички кандидатури ще се разглеждат строго конфиденциално. Одобрените кандидати по документи ще бъдат поканени на интервю.

Средна заплата за сектора


1,940 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

6,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Експерт, управление на човешките ресурси


Експертите по управление на човешките ресурси разработват и изпълняват стратегии, които помагат на техните работодатели да изберат и задържат на работа персонала с подходящи квалификации в съответния бизнес сектор. Те набират персонал, подготвят обявите за работа, провеждат събеседвания и съставят списъци с избрани кандидати, преговарят с агенциите по заетостта и определят условията на труд. Освен това служителите, отговарящи за човешките ресурси, администрират заплащането, преглеждат заплатите и дават консултации във връзка с обезщетенията и трудовото право. Те организират възможности за обучение с цел повишаване на ефективността на служителите.

Необходими основни умения

  • прилагане на корпоративните политики
  • наемане на служители
  • интервюиране на хора
  • оценяване на характера на дадено лице
  • използване на техники за комуникация
  • договаряне на трудови споразумения

Необходими основни знания

  • трудово законодателство
  • предложения на пазара на труда
  • трудовото право

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.