Работа Специалист Човешки Ресурси в София
30 нови обяви за работа
-
Ние сме динамична и успешно развиващa се международна компания специализирана в търговията със свои марки дамски, мъжки, детски обувки и...
-
Ние сме динамична и успешно развиващa се международна компания специализирана в търговията със свои марки дамски, мъжки, детски обувки и...
-
Специалист Човешки ресурси ФАНТАСТИКО ГРУП е изцяло българска семейна компания. В портфолиото й влизaт 45 супермаркета в София, Банкя, Ел...
-
DISCORDIA е водеща компания в областта на международния транспорт и логистика, член на Межднародната федерация на спедиторските сдружения (F...
-
Inditex is one of the largest fashion distribution groups in the world, with eight commercial brands: Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home. We are what you wear to work, what you decide to decorate your life wit...
-
HR Processes Specialist Team: BSO, People Services Location: Sofia If you want to step in a multinational company with numerous development opportunities and amazing people, scroll no more! Bring your amazing personality, we will take care of the...
-
For one of our clients, an international company - we are searching for a driven professional for the mission of: HR GENERALIST The Major Responsibilities Include: Be local contact for our employees in all personnel-related questions Manage end-to...
-
2,170 лв - 2,480 лв / месец (нето) от работодател
HR GENERALIST Като агенция за подбор, ние в HUMAN POWER BG работим с някои от най-добрите и най-големи международни компании в бранша. ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕ...
-
Sofia Hotel Balkan is an iconic 5-Star landmark in the vivid center of Sofia and is perfectly located in the heart of the city. Currently we are looking for a motivated professional to join our team as: HR EXPERT Your main tasks: Works closely wi...
-
HR Processes Specialist with Hungarian Team: BSO, People Services Location: Sofia If you want to step in a multinational company with numerous development opportunities and amazing people, scroll no more! Bring your amazing personality, we will t...
-
Sofia Implant Centre is a prime implant-specialized dental clinic in Sofia. We’ve created a modern space with a top international team of experts in dental surgery. Equipped with all the needed technologies and a comfortable environment, we can pro...
-
Manpower Bulgaria is a world leader in staffing, providing workforce management, services, and solutions to customers throughout more than 4,440 offices in 80 countries. Manpower also provides a range of staffing solutions, engagement, and consulting...
-
Are you passionate about fostering a positive and productive work environment? Do you thrive in aligning HR strategies with business goals? Sutherland is seeking a dynamic and experienced Human Resources Business Partner - Maternity Cover role to joi...
-
Payroll / HR Specialist Eviden Bulgaria is looking for a motivated professional to learn, grow and advance in a culture that thrives on shared success, diverse ways of thinking and enables opportunities that can drive your career in new and exciting...
-
We work smart and we work hard. We are DevriX. About the Company DevriX is a Bulgarian-based WordPress design and development company ranking as one of the top 20 WordPress agencies worldwide. Aside from our ongoing client work, we are actively contr...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Изисквания за образование:
- Висше образование в сферата на Човешките ресурси или Висше икономическо образование
- Професионален опит в дейностите по подбор и администриране на персонал
- Oтлично познаване на трудовото и осигурителното законодателство
- Опит на подобна позиция минимум 5 години
- Опит в голяма търговска компания /над 350 служители/
- Умение за работа с програма «Омекс» - предимство
- Отлична компютърна грамотност - Microsoft office и по-специално EXCEL, Internet, офис техника, програмни продукти, специализиран софтуер
- Активен шофьор, възможност за командировки в страната.
1. Участие в процесите по набиране и подбор на персонал. 2. Изготвяне на документи свързани с възникване, изменение и прекратяване на трудовите правоотношения. 3. Съставяне и поддържане на лични трудови досиета на работниците и служителите. 4. Уведомяване в териториалните поделения на НАП за сключени, изменени и прекратени трудови договори 5. Изготвяне на вътрешно-фирмени нормативни документи – заповеди, правилници, инструкции и др. документи свързани с длъжността. 6. Анализ и проектиране на длъжностите. 7. Документално оформяне при установяване и налагане на дисциплинарни наказания. 8. Подготвяне всякакви други документи, свързани с трудовото правоотношение – служебни бележки, удостоверения и други 9. Изготвяне и актуализиране на щатно и длъжностно разписание. 10. Администриране на болнични и отпуски. 11. Спазване на всички изисквания, произтичащи от КТ, КСО, Правилника за вътрешния трудов ред и индивидуалния договор, свързани с дейността. 12. Изготвяне на справки, по задание на ръководството, относно персонала и всички, свързани с трудовите правоотношения въпроси.
Компанията предлага: 1. Постоянен трудов договор; 2. Пълен работен ден от 08:00 до 17:00 от понеделник до петък; 3. Конкурентна заплата; 4. Един ден допълнителен платен отпуск за рожден ден; 5. Допълнително здравно застраховане; 6. Ваучери за храна на стойност 200 лв; 7. Карта за отстъпка при пазаруване в Мат Стар; 8. Кариерно развитие за всеки доказал своите лични качества; 9. Добра работна атмосфера.
Работно място в Централната администрация на Мат Стар - с. Мировяне Работно време от понеделник до петък, от 8.00-17.00 ч.
Предоставените данни попадат под специална защита на ЗЗЛД. Всички кандидатури ще се разглеждат строго конфиденциално. Одобрените кандидати по документи ще бъдат поканени на интервю.
Средна заплата за сектора
1,940 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
6,000 лв / месец
Експерт, управление на човешките ресурси
Експертите по управление на човешките ресурси разработват и изпълняват стратегии, които помагат на техните работодатели да изберат и задържат на работа персонала с подходящи квалификации в съответния бизнес сектор. Те набират персонал, подготвят обявите за работа, провеждат събеседвания и съставят списъци с избрани кандидати, преговарят с агенциите по заетостта и определят условията на труд. Освен това служителите, отговарящи за човешките ресурси, администрират заплащането, преглеждат заплатите и дават консултации във връзка с обезщетенията и трудовото право. Те организират възможности за обучение с цел повишаване на ефективността на служителите.
Необходими основни умения
- прилагане на корпоративните политики
- наемане на служители
- интервюиране на хора
- оценяване на характера на дадено лице
- използване на техники за комуникация
- договаряне на трудови споразумения
Необходими основни знания
- трудово законодателство
- предложения на пазара на труда
- трудовото право
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.