Работа Експерт Управление На Човешките Ресурси

35 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    СПЕЦИАЛИСТ ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибaлтика. Присъства на...

    10 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Why Ingram Micro? Business on 6 continents. 27 000+ employees worldwide. 1300+ employees in Bulgaria. 50 modern offices. 40+ years of technology and Supply Chain experience. The numbers are impressive but what matters the most is the people. Ingram ...

    10 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Acronis is a world leader in cyber protection—empowering people with cutting-edge technology that enables them to monitor, control, and protect the data that their businesses and lives depend on. We are in an exciting phase of hyper-growth and look...

    22 Mar 2024 Още...
  • Company Description Bosch Digital – Тogether we shape tomorrow We are Bosch Digital and we drive IT and digital business within Bosch. What we do We are the digital pioneers within Bosch. Our competitive portfolio, deep understanding of Bosch ...

    15 Feb 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    KiK Textilien, един от десетте най-големи търговци на дребно в Германия, който притежава над 4 000 магазина в Европа, навлезе на българския пазар ...

  • We work smart and we work hard. We are DevriX. About the Company DevriX is a Bulgarian-based WordPress design and development company ranking as one of the top 20 WordPress agencies worldwide. Aside from our ongoing client work, we are actively contr...

    24 Mar 2022 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Grove Global Consult is a consulting and recruitment agency, providing strategic consulting services in the areas of the private business sector worldwide. We are looking for a Recruitment Specialist to join our team in Sofia. If you want to take yo...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Are you ready to take the next step in your career and to achieve your next challenge? If your answer is YES – join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS International Bulgaria! We are looking for an enthusiastic and adventuro...

    26 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Grove Global Consult is a consulting and recruitment agency, providing strategic consulting services in the areas of the private business sector worldwide. We are looking for a Junior Recruitment Specialist to join our team. If you want to take your...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Шанс да се присъединяване към нашия изключителен екип! Поради бързото развитие и растеж на БАБ Консулт, експерт в областта на консултан...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Желаеш ли да работиш в сплотен екип с високо чувство на професионализъм? Желаеш ли да се развиваш в логистичния бранш и да сбъднеш мечтит...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Bulgarian Online Research Ltd (BOR) is one of the leading online market research service providers in Bulgaria. Working exclusively for Lightspeed Research/ GMI / All Global, BOR consistently delivers high-quality products in the joint-delivery of se...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Technical Recruiter About the job myPOS runs on open-minded people, where creativity and ideas are valued, we have a no boredom policy, we are always having fun and working hard as a team. Our team is only motivated by tough challenges ahead and t...

    19 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    CluneTech is a suite of companies providing cutting-edge solutions that simplify global business. Our technology streamlines business processes such as digital sales, global payroll, tax compliance, global VAT & cross-border payments, making business...

    18 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    At Hitachi Energy our purpose is advancing a sustainable​ energy future for all. We bring power to our homes, schools, hospitals and factories. Join us and work with fantastic people, while learning and developing yourself on projects that have a r...

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

СПЕЦИАЛИСТ ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ

T MARKET
location_on гр. София

icon 1,910 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


СПЕЦИАЛИСТ ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ

T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибaлтика. Присъства на българския пазар от 2005 г., като за 18 години успя да се превърне в една от водещите вериги за хранителни стоки в България. Всяка година мрежата от магазини на компанията интензивно се разраства. 18 години по-късно T MARKET продължава да вярва във философията, че днес хората имат нужда от супермаркет, в близост до дома или работното място, който осигурява практично пазаруване при най-добрите възможни условия.

Към момента за компанията работят над 2 300 служители, превръщайки T MARKET в един от най-големите работодатели в България.

Верига супермаркети T MARKET е доверен партньор за практично пазаруване на своите клиенти в над 70 малки и големи градове в цяла България, с над 120 супермаркета и онлайн магазин за София, Пловдив, Асеновград, Стара Загора и Перник.

Задължения:

Участва в организиране на процеса по подбор на персонал - изготвяне и публикуване на обяви, предварителна селекция на кандидати и провеждане на интервюта и представя одобрените кандидати на ръководството;

Отговаря за въвеждането на нови членове в компанията;

Подпомага процеса по планиране, организиране и координиране на вътрешни обучения на новите служители, с цел осигуряване на възможности за придобиване на нови знания и умения, нужни за справянето им с ежедневните работни задължения, както и всички останали дейности, свързани с развитието на персонала;

Участва в изграждането и развитието на корпоративната марка на компанията;

Създава и поддържа съдържание в социалните мрежи, с цел популяризиране търговската марка на работодателя;

Изготвя отчети и анализи за резултатите свързани с дейността, за нуждите на Ръководството.

Изисквания:

Висше образование - бакалавърска или магистърска степен в областта на човешките ресурси е с предимство; бизнес администрация; маркетинг

Опит на сходна позиция - минимум 1 – 2 години;

Опит с онлайн платформа за обучение е предимство;

Много добро ниво на английски език – писмено и говоримо;

Много добра компютърна грамотност със задълбочени познания по MS Office Excel и Power Point; работа с Canva или Photoshop;

Умение за работа в екип, за организация и за приоритизиране;

Много добри презентационни умения;

Комуникативност, инициативност, креативност.

Компанията предлага:

Коректни трудови взаимоотношения;

Възможност за дългосрочна работа и професионално развитие в стабилна и бързоразвиваща се международна компания;

Добър екип от професионалисти;

Ваучери за храна – 200 лв месечно;

Бонус - доведи приятел.

Работното място е позиционирано в централния офис в София, бул. „Ботевградско шосе“ 247 с работно време от понеделник до петък, от 8:00 до 17:00 часа.

Ако предложението представлява интерес за Вас, моля изпратете своята професионална автобиография, в която следва да посочите минимумът категории лични данни за съответната позиция : име и фамилия; телефонен номер; имейл адрес; данни за професионален опит; данни за образование и обучение; лични умения; говорими езици; комуникационни, организационни / управленски, професионални и други умения; данни за правоспособност за управление на МПС ако такива данни се изискват за съответната длъжност.

Най-учтиво Ви молим да не включвате други лични данни в автобиографията си.

Конфиденциалността на личните Ви данни е гарантирана. Вашите лични данни ще се обработват за целите на процедурата по подбор на персонал от „Максима България“ ЕООД, действащо в качеството на администратор на лични данни при спазване на действащото законодателство за защита на личните данни. Допълнителна информация, която сме длъжни да Ви предоставим, можете да намерите на официалния сайт на компанията.

Средна заплата за сектора


1,910 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

6,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.8
Добра
icon icon icon icon icon
3.0
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
4.0
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.0
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
4.0
icon icon icon icon icon
Колеги
5.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
4.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
5.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
3.0
icon icon icon icon icon
Управление

Експерт, управление на човешките ресурси


Експертите по управление на човешките ресурси разработват и изпълняват стратегии, които помагат на техните работодатели да изберат и задържат на работа персонала с подходящи квалификации в съответния бизнес сектор. Те набират персонал, подготвят обявите за работа, провеждат събеседвания и съставят списъци с избрани кандидати, преговарят с агенциите по заетостта и определят условията на труд. Освен това служителите, отговарящи за човешките ресурси, администрират заплащането, преглеждат заплатите и дават консултации във връзка с обезщетенията и трудовото право. Те организират възможности за обучение с цел повишаване на ефективността на служителите.

Необходими основни умения

  • прилагане на корпоративните политики
  • наемане на служители
  • интервюиране на хора
  • оценяване на характера на дадено лице
  • използване на техники за комуникация
  • договаряне на трудови споразумения

Необходими основни знания

  • трудово законодателство
  • предложения на пазара на труда
  • трудовото право

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.