Работа Експерт Управление На Човешките Ресурси
36 нови обяви за работа
-
Аladin Foods е утвърдена българска компания с над 25 години опит в сферата на бързото хранене, собствено производство, логистика и търговия. Н...
-
CTeam is a recruitment agency, part of a group of companies, offering a wide range of services in the field of human resources management, combining one of the best international practices and knowledge of the local market. For one of our clients,a ...
-
Acibadem City Clinic is one of the largest group of medical facilities in Bulgaria with a leading role in the provision of medical services in almost all areas of medicine. Established in 2016, the Group is an association of the leaders in hospital ...
-
Аladin Foods е утвърдена българска компания с над 25 години опит в сферата на бързото хранене, собствено производство, логистика и търговия. Н...
-
КРЗ „Одесос“ АД е водещ кораборемонтен завод в Черноморския регион, разполагащ със солидна и отлично оборудвана база на докуване на ко...
-
Доставя ли Ви удоволствие да търсите и намирате кандидати онлайн с актуални работни и иновативни методи? В такъв случай ние Ви предлагам...
-
Talent Acquisition Specialist Sofia Implant Centre is a prime implant-specialized dental clinic in Sofia. We’ve created a modern space with a top international team of experts in dental surgery. Equipped with all the needed technologies and a comf...
-
Многофункционален ли си? Цениш ли независимостта в работата си и имаш ли истински енергичен тласък? Търсим точно теб! :) Започни кариерат...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
"Лодис инвест" ЕООД е водеща компания, в производство и продажба на висококачествени български млечни продукти "Лакрима" и "Фрезко". Компа...
-
Akkodis is a global digital engineering company and Smart Industry leader. Our 50,000 tech experts across 30 countries combine best-in-class technologies and cross industry knowledge to drive purposeful innovation for a more sustainable tomorrow. Wit...
-
Company Description We are a company with a dedicated team of over 21,000 members, we proudly serve as a pinnacle of excellence and inclusivity within the global business community. Our extensive footprint spans over 40 locations worldwide, enrichin...
-
Talent Acquisition Partner About the Company SiteGround is a tech product and service company powering millions of online businesses worldwide. From world-class web hosting, to SaaS platforms for site building, e-commerce, and email marketing, we ...
-
Доставя ли Ви удоволствие да търсите и намирате кандидати онлайн с актуални работни и иновативни методи? В такъв случай ние Ви предлагам...
-
Ние сме българска компания с над 20-годишна история и повече от 3000 служители, която е сред световните лидери в разработката, производство...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Ние управляваме цялостния процес – от производството до клиента – и вярваме, че успехът ни се дължи на хората зад нашия бранд.
В момента търсим HR Администратор, който да се присъедини към нашия HR отдел.
Основни отговорности:
- Подаване иформация към ТРЗ за изготвяне, администриране и архивиране на трудови договори, анекси и прекратявания;
- Поддържане на пълна и актуална документация и трудови досиета на служителите;
- Обработка и следене на отпуски, болнични, отсъствия;
- Събиране, проверка и въвеждане на присъствени форми от всички обекти;
- Поддръжка на графици и координация с ръководители на обекти;
- Комуникация с ТРЗ отдел;
- Работа с агенции за набиране на служители от трети страни;
- Подготовка и координация на документи за разрешителни за работа и пребиваване;
- Организация и координация по настаняване на чуждестранни служители;
- Поддържане на контакт с институции – НАП, НОИ, Миграция и др.;
- Административна подкрепа за HR мениджъра и целия екип.
Изисквания:
- Минимум 1 година опит на подобна административна позиция, за предпочитане в HR среда;
- Отлично познаване на трудовото законодателство и основни HR процеси;
- Опит с обработка на графици и присъствени форми е задължително;
- Умения за работа с документи, точност и внимание към детайла;
- Много добра компютърна грамотност – Excel, Word;
- Организираност, дискретност и способност за работа в динамична среда.
Какво предлагаме:
- Работа в стабилна и развиваща се българска компания;
- Възможност да участваш в дигитализацията на процеси и въвеждане на иновативни решения;
- Подкрепящ екип и реална възможност за развитие;
- Конкурентно възнаграждение и ясни условия на труд.
- Дългосрочно и коректно партньорство;
- Постоянен трудов договор с Аладин фуудс;
- Редовно заплащане;
- Възможност за карта "Мултиспорт" на преференциална цена.
- Възможност за финансово и кариерно развитие;
=> не губете време, а ни изпратете Автобиография
Предоставените от Вас лични данни ще бъдат третирани строго конфиденциално по смисъла на ЗЗЛД.
Средна заплата за сектора
2,070 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
6,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.