Работа Административен Служител във Варна
8 нови обяви за работа
-
„Мусала Иншурънс Брокер” ООД е основана през 2007 г. с решение № 62 - ЗБ КФН. Нaшата работа е посветена в грижата за нашите клиенти - подобряв...
-
Поради увеличения обем от работа,търсим отговорен и ерудиран служител, който да се присъедини към нашият екип.Позицията е подходяща за к...
-
Truckpoint е консултантска компания предоставящa иновативни услуги в транспортната индустрия. Вярваме, че работата е нещо повече от бюро или ...
-
1,090 лв - 1,240 лв / месец (нето) от работодател
Във връзка с развитие на дейността си, кетъринг компaнияДЕЛИВЪРИ СЪКСЕС ООД търси да назначи отговорна и позитивна личност на длъжностт...
-
CITYCASH е прогресивно развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлага различни кредитни продукти, ...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще ...
-
Одесосстрой ООД е строителна фирма с предмет на дейност: изграждaне на обекти от инфраструктурата. Фирмата обявява свободна позиция за д...
-
Truckpoint е консултантска компания предоставящa иновативни услуги в транспортната индустрия. Вярваме, че работата е нещо повече от бюро или ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Във връзка с развитието на екипа в гр.Варна, предоставяме възможност на динамични и амбициозни хора да се реализират на позицията Служител Административна дейност.
Ние в Мусала Иншурънс Брокер знаем колко важен е екипът за постигането на добри резултати. За това се стараем да създадем условия за персонално развитие и реализация на всеки член на нашия екип. Утвърденият кандидат ще придобие знания и умения, които ще му помогнат в кариерното израстване.
Той ще бъде част от утвърден екип професионалисти и ще има следните задължения:
- Администриране на застрахователни полици;
- Изготвяне на справки и отчети;
- Обработка на пощенски пратки при получаване и изпращане;
- Работа с бланки под строга отчетност;
- Извършване на инвентаризации;
- Изготвяне на фактури;
- Работа с електронно банкиране и банкови документи;
- Работа с документация и комуникации: телефон и електронна поща;
- Икономическо образование
- Административен опит;
- Компютърна грамотност – работа с MS Office с акцент върху ползване на MS Excel;
- Финансова култура;
- Умения за анализ на специализирана информация;
- Инициативност и активност;
- Комуникативност и гъвкавост в отношенията с хората от екипа;
- Точност и прецизност към детайла;
- Експедитивност и стриктност при изпълнение на поставените задачи;
- Умения за спазване на поставените срокове;
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.