Работа Административен Служител във Варна

8 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    „Мусала Иншурънс Брокер” ООД е основана през 2007 г. с решение № 62 - ЗБ КФН. Нaшата работа е посветена в грижата за нашите клиенти - подобряв...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    Поради увеличения обем от работа,търсим отговорен и ерудиран служител, който да се присъедини към нашият екип.Позицията е подходяща за к...

    23 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Truckpoint е консултантска компания предоставящa иновативни услуги в транспортната индустрия. Вярваме, че работата е нещо повече от бюро или ...

    18 Nov 2024 Още...
  • icon 1,090 лв - 1,240 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Във връзка с развитие на дейността си, кетъринг компaнияДЕЛИВЪРИ СЪКСЕС ООД търси да назначи отговорна и позитивна личност на длъжностт...

    15 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    CITYCASH е прогресивно развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлага различни кредитни продукти, ...

    14 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Одесосстрой ООД е строителна фирма с предмет на дейност: изграждaне на обекти от инфраструктурата. Фирмата обявява свободна позиция за д...

    30 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Truckpoint е консултантска компания предоставящa иновативни услуги в транспортната индустрия. Вярваме, че работата е нещо повече от бюро или ...

    10 Oct 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Служител Административна дейност

icon лв

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


„Мусала Иншурънс Брокер” ООД е основана през 2007 г. с решение № 62 - ЗБ КФН. Нaшата работа е посветена в грижата за нашите клиенти - подобряване на качеството им на живот и осигуряване на необходимата сигурност с помощта на висококачествени услуги и интелигентни решения. Сключваме дългосрочно споразумение за взаимно доверие с нашите служители. Създаваме „прозрачна” и привлекателна работна среда. Ние допринасяме за компетентността и професионалното развитие на всеки служител на компанията.

Във връзка с развитието на екипа в гр.Варна, предоставяме възможност на динамични и амбициозни хора да се реализират на позицията Служител Административна дейност.

Ние в Мусала Иншурънс Брокер знаем колко важен е екипът за постигането на добри резултати. За това се стараем да създадем условия за персонално развитие и реализация на всеки член на нашия екип. Утвърденият кандидат ще придобие знания и умения, които ще му помогнат в кариерното израстване.

Той ще бъде част от утвърден екип професионалисти и ще има следните задължения:

  • Администриране на застрахователни полици;
  • Изготвяне на справки и отчети;
  • Обработка на пощенски пратки при получаване и изпращане;
  • Работа с бланки под строга отчетност;
  • Извършване на инвентаризации;
  • Изготвяне на фактури;
  • Работа с електронно банкиране и банкови документи;
  • Работа с документация и комуникации: телефон и електронна поща;
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ДЛЪЖНОСТТА:
  • Икономическо образование
  • Административен опит;
  • Компютърна грамотност – работа с MS Office с акцент върху ползване на MS Excel;
  • Финансова култура;
  • Умения за анализ на специализирана информация;
  • Инициативност и активност;
  • Комуникативност и гъвкавост в отношенията с хората от екипа;
  • Точност и прецизност към детайла;
  • Експедитивност и стриктност при изпълнение на поставените задачи;
  • Умения за спазване на поставените срокове;
Благодарим на всички кандидати за отделеното време.Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Данните на кандидатите са лични и ще бъдат защитени по смисъла на ЗЗЛД.


лв

info-icon


icon icon icon icon icon


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.