Работа Административен Служител в Бургас
2 нови обяви за работа
-
ДИ ЕС ХОУМ ООД е водеща компания в областта на търговията със строителни материали и системи. Във връзка с разширяване дейността на фирм...
-
1,700 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател
Голяма и утвърдена компания в производството на PVC профили разширява своя екип и търси мотивиран и организиран Офис асистент с турски ез...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК
Пълно описание
Основни задължения:
- Водене досиета на строителни материали;
- Поддържа търговски взаимоотношения с потенциални и съществуващи клиенти с цел запазване на досегашните и откриване на нови клиенти на фирмата;
- Подреждане и архивиране на данни и документи свързани с дейността;
- Отлични познания и работа с MS Office package;
- Опит в приоритизиране на задачи и водене на бизнес кореспонденция;
- Опит в търговията със Строителни материали минимум е предимство;
- Конфиденциалност;
- Много добро възнаграждение;
- Социални придобивки – ваучери за храна;
- Работа в млад и амбициозен екип
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, според ЗЗЛД.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на събеседване.
Средна заплата за сектора
1,330 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Отговорник по членството
Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.
Необходими основни умения
- администриране на база данни за членството
- извършване на рутинни офис дейности
- използване на техники за комуникация
- предоставяне на услуги, свързани с членството
- създаване на професионална мрежа
- управление на членска маса
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- стратегии за продажби
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.