Работа Административен Служител в София
69 нови обяви за работа
-
2,000 лв / месец (нето) от работодател
За офиса в град София се търси втори служител - отговорна личност на горепосочената позиция. A. Задължения на длъжността: 1) По отношение н...
-
Ние, Top Rent A Car сме водещата национална компания за отдаване на автомобили под наем. Компанията с най-висок пазарен дял в страната, автопар...
-
2,250 лв / месец (нето) от работодател
Да бъдеш лицето на бранд, който всеки ден прави живота на 4 милиона българи по-лек. И да надхвърляш очакванията на всеки човек с личната си...
-
800 лв - 1,600 лв / месец (нето) от работодател
Фирма "ФИКС ПРО АДВЪРТАЙЗИНГ ЕООД" Tърси да назначи: Служител офис асистент: Компанията развива дейности, свързани с рекламни, маркетинг...
-
Aesthetic Medical Center Derma B , в град София с много добра локация, предлагащ услуги от най-високо ниво, търси да назначи Офис Администратор - с опит в...
-
Търсим Офис Асистент, който да подпомага ежедневната работа на екипа и да осигурява гладкото протичане на административните процеси в о...
-
Технически сътрудник БСО За нас ЛЕВ ИНС - АКТИВНАТА СИГУРНОСТ С 29 години опит, ЛЕВ ИНС е безспорен лидер на българския застрахователен ...
-
Ние от Destination Workplace вярваме, че правилната работа е ключът към пълноценния живот, а правилният човек - двигателят зад всеки успешен бизнес...
-
1,700 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
СОЛИС ТЪРСИ ОФИС АСИСТЕНТ В ГР. СОФИЯ бул. България, Ралевиица Присъединете се към нашия екип и стартирайте успешна кариера в утвърдена ...
-
Административен асистент Ние сме Софарма Трейдинг – един от водещите доставчици на здравни услуги в сектора на грижата за здравето в Б...
-
Технически сътрудник За нас ЛЕВ ИНС - АКТИВНАТА СИГУРНОСТ С 29 години опит, ЛЕВ ИНС е безспорен лидер на българския застрахователен паза...
-
Орбико България ЕООД е част от Orbico Group, водещ дистрибутор в Югоизточна Европа, международна компания с дейност в 20 страни.Ние търсим енту...
-
Климатроник ЕООД е специализирана в изграждането на отоплителни, вентилационни, климатични инсталации. Търсим технически сътрудник. И...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще...
-
1,700 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Фирма за производство на тестени продукти търси сътрудник в офис. С увеличаване обема на работа търсим към нашия офис да присъединим отг...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
A. Задължения на длъжността: 1) По отношение на складовите дейности:
- Поддържане на ред в склада;
- Разпределяне на получените в склада стоки по определените за целта места за съхранение;
- Своевременно извършване на текущите задачи, ангажимент за коректното попълване и последваща обработка на документите, с които се работи, съгласно установените във фирмата правила;
- Въвеждане в специализирана електронна система на актуалните данни и движения на обработваните пратки. Поддържане на регистрите – електронни и на хартиен носител;
- Работа с фирмените ERP системи за обработка на складови наличности – заявка, доставка, завеждане в системата, изписване към обекти с протокол
- Обслужване на заявки за материали по потвърдени поръчки;
- Контрол на състоянието на устройствата и материалите в пратките при получаване;
- Подготвяне, събиране и предаването им за изпълнение към обект;
- Приемане и подреждане на върнати от обект материали;
- Поддържане на регистрите – електронни и на хартиен носител;
- Работа с касов апарат;
- обработка на документи – фактури, поръчки, заявки, протоколи, гаранционни карти;
- обслужване на сервизни поръчки, поддържане на електронния регистър за ремонти, рекламации;
- с доставчици за заявяване на техника;
- с централен склад Пловдив и търговски отдел;
- с техници, работещи по обекти;
- с колегите от отдела за отчитане на дейността по обекти и изготвяне на протоколи към клиенти;
- с колеги от складовете в другите офиси;
- с клиенти в офиса;
- работа с куриерски фирми;
- Завършено средно образование, математическа грамотност;
- Интереси в областта на техниката ще се счита за предимство;
- Компютърна грамотност - Word, Excel, Outlook (работно ниво);
- Организираност, експедитивност и отговорност;
- Прецизност;
- Умения за работа в екип, позитивна нагласа за работа в динамични условия;
- 2577лв – стартово брутно възнаграждение;
- 200 лева ваучери за храна, допълнително към трудовото възнаграждение;
- Постоянна работа на пълен работен ден;
- 20 дни платен годишен отпуск;
- Петдневна работна седмица;
- Събота, неделя и официални празници – почивни дни.
„АНДИ БГ“ ООД обработва личните данни на кандидатите за работа въз основа на съгласието им и единствено за целите на подбора на персонал. Информация за условията на обработка може да бъде намерена на сайта на "АНДИ БГ" ООД.
Заплата
2,000 лв / месец
Посочена от работодателя
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.