Работа Team Leader
137 нови обяви за работа
-
930 лв - 1,550 лв / месец (нето) от работодател
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...
-
Станете част от ДЗИ, компания с над 75 - годишнa история на българския застрахователен пазар, част от KBC Group. Компания, която е еквивалент за ...
-
Станете част от ДЗИ, компания с над 75 - годишнa история на българския застрахователен пазар, част от KBC Group. Компания, която е еквивалент за ...
-
Office Manager About us: When we started myPOS we believed that all businesses and entrepreneurs should be able to leverage the power of card payments and modern technology to grow and thrive. Now we are proud to say that 10 years later we brought ...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще ...
-
1,200 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Наш партньор, лидер в обслужването на клиенти в сферaта да услугите търси успешно да присъединим към екипа си Офис сътрудник -връзка с кл...
-
Търговска фирма, занимавaща се с внос и търговия на материали за мебелната индустрия търси да назначи Асистент Продажби. Основни изискв...
-
Искаш ли да работиш в компания, в която човекът имa значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...
-
Company Description Evolution is a market-leading developer and provider of products and services for online casino entertainment. Our excellence is driven by over 16,000 EVOlutioneers across 30 markets worldwide, working in product innovation, soft...
-
Main responsibilities: · Support the TBI Commercial team on calls, presentations, meetings, and other means of communication with prospects and clients. · Deliver demonstrations of the TBI SaaS solutions to prospects. · Assist the TBI Commercial ...
-
Pte care assistant with latvian, danish, german or french and english
Астреа Рикрутмънт Eоодгр. София
At Astrea Recruitment, we are committed to transforming the challenges of finding a new job into an inspiring path of change and support. With pride, we can say that we have been among the best in the recruitment field for 16 years. We believe that w...
-
Remote non-voice risk and compliance moderator with arabic, german or french and english
Астреа Рикрутмънт Eоод1,470 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
At Astrea Recruitment, we are committed to transforming the challenges of finding a new job into an inspiring path of change and support. With pride, we can say that we have been among the best in the recruitment field for 16 years. We believe that w...
-
Cargotec is at the forefront of the transformation in the cargo handling industry. Our cargo handling solutions and services make global trade smarter, better and more sustainable. As leaders in ports, on roads and at sea, our business areas Kalmar, ...
-
Аre you ready to take the next step in your career and to achieve your next challenge? We are looking for an enthusiastic Travel Bookings Assistant for Omio Account to join our NEW Team. If your answer is YES – join the leader of the CX (Customer...
-
SCRUM MASTER/AGILE COACH Make an amazing climb in your career in an international team of experts. Our company provides technological services for the whole companies of Schwarz Group, which includes Lidl, Kaufland, Schwarz Produktion and PreZero, i...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Благодарение на инициативността и предприемаческия дух на нашите служители, вече 15 години се развиваме и разширяваме клоновата си мрежа. Стани част от екипа на Креди Йес, кандидатствай за позицията „Офис мениджър ”
Ако ти:
- Притежаваш управленски умения и вътрешна мотивация;
- Откриваш възможности и взимаш адекватни решения в процеса на работа;
- Ефективно комуникираш с различни типове хора и с увереност преодоляваш възражения;
- Обичаш да виждаш резултата от добре свършената работа;
- Имаш шофьорска книжка.
- Изградиш, развиеш и управляваш търговски екипи;
- Организираш маркетингови инициативи с цел разширяване на пазарния дял;
- Планираш и осъществяваш контрол върху продажбите и договорните отношения с клиентите;
- Изпълняваш стратегическите цели на Компанията;
- Осъществяваш контрол върху административната работа.
- Трудов договор със заплата от 1200 лв. до 2000 лв.;
- Конкурентно заплащане;
- Бонус схема;
- Корпоративно обучение;
- Служебен телефон.
Кандидатите, към които фирмата проявява интерес, ще бъдат поканени на интервю. Предоставените от теб данни са лични и са обект на специална защита по смисъла на ЗЗЛД. КРЕДИ ЙЕС се задължава да ги съхранява и да не ги разпространява, под каквато и да е форма, освен за целите на подбора на кандидати.
Средна заплата за сектора
930 лв ~ 1,550 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Офис мениджър
\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.
Необходими основни умения
- даване на указания на персонала
- задоволяване на нуждите от канцеларски материали
- ръководене на служители
- използване на различни комуникационни канали
- поддържане на офис системите
- използване на офис системи
Необходими основни знания
- управление на разходите
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.