Работа Team Leader

137 нови обяви за работа

  • icon 930 лв - 1,550 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...

    16 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Станете част от ДЗИ, компания с над 75 - годишнa история на българския застрахователен пазар, част от KBC Group. Компания, която е еквивалент за ...

    15 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Станете част от ДЗИ, компания с над 75 - годишнa история на българския застрахователен пазар, част от KBC Group. Компания, която е еквивалент за ...

    15 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Office Manager About us: When we started myPOS we believed that all businesses and entrepreneurs should be able to leverage the power of card payments and modern technology to grow and thrive. Now we are proud to say that 10 years later we brought ...

    12 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще ...

    11 Apr 2024 Още...
  • icon 1,200 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Наш партньор, лидер в обслужването на клиенти в сферaта да услугите търси успешно да присъединим към екипа си Офис сътрудник -връзка с кл...

    11 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Търговска фирма, занимавaща се с внос и търговия на материали за мебелната индустрия търси да назначи Асистент Продажби. Основни изискв...

    10 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Искаш ли да работиш в компания, в която човекът имa значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...

    10 Apr 2024 Още...
  • Company Description Evolution is a market-leading developer and provider of products and services for online casino entertainment. Our excellence is driven by over 16,000 EVOlutioneers across 30 markets worldwide, working in product innovation, soft...

    24 Jan 2024 Още...
  • Main responsibilities: · Support the TBI Commercial team on calls, presentations, meetings, and other means of communication with prospects and clients. · Deliver demonstrations of the TBI SaaS solutions to prospects. · Assist the TBI Commercial ...

    01 Mar 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    At Astrea Recruitment, we are committed to transforming the challenges of finding a new job into an inspiring path of change and support. With pride, we can say that we have been among the best in the recruitment field for 16 years. We believe that w...

    12 Apr 2024 Още...
  • icon 1,470 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател

    At Astrea Recruitment, we are committed to transforming the challenges of finding a new job into an inspiring path of change and support. With pride, we can say that we have been among the best in the recruitment field for 16 years. We believe that w...

    02 May 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Cargotec is at the forefront of the transformation in the cargo handling industry. Our cargo handling solutions and services make global trade smarter, better and more sustainable. As leaders in ports, on roads and at sea, our business areas Kalmar, ...

    17 Apr 2024 Още...
  • Аre you ready to take the next step in your career and to achieve your next challenge? We are looking for an enthusiastic Travel Bookings Assistant for Omio Account to join our NEW Team. If your answer is YES – join the leader of the CX (Customer...

    11 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    SCRUM MASTER/AGILE COACH Make an amazing climb in your career in an international team of experts. Our company provides technological services for the whole companies of Schwarz Group, which includes Lidl, Kaufland, Schwarz Produktion and PreZero, i...

    07 May 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис мениджър

КРЕДИ ЙЕС ООД
location_on с. Болярино

icon 930 лв ~ 1,550 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година, днес компанията предлага своите продукти в близо 110 офиса в България. С ангажираност и мотивация ние сме се доказали като доверен партньор, налагайки високи стандарти на работа и професионализъм.

Благодарение на инициативността и предприемаческия дух на нашите служители, вече 15 години се развиваме и разширяваме клоновата си мрежа. Стани част от екипа на Креди Йес, кандидатствай за позицията „Офис мениджър ”

Ако ти:

  • Притежаваш управленски умения и вътрешна мотивация;
  • Откриваш възможности и взимаш адекватни решения в процеса на работа;
  • Ефективно комуникираш с различни типове хора и с увереност преодоляваш възражения;
  • Обичаш да виждаш резултата от добре свършената работа;
  • Имаш шофьорска книжка.
Ще успееш да:
  • Изградиш, развиеш и управляваш търговски екипи;
  • Организираш маркетингови инициативи с цел разширяване на пазарния дял;
  • Планираш и осъществяваш контрол върху продажбите и договорните отношения с клиентите;
  • Изпълняваш стратегическите цели на Компанията;
  • Осъществяваш контрол върху административната работа.
Ние ти предлагаме:
  • Трудов договор със заплата от 1200 лв. до 2000 лв.;
  • Конкурентно заплащане;
  • Бонус схема;
  • Корпоративно обучение;
  • Служебен телефон.
Ние сме сплотени, позитивни и приятелски настроени, с изградена идеология, че именно служителите са двигателя на нашия успех и с радост разширяваме екипа си. Ако търсиш дългосрочен професионален ангажимент и кариерно развитие, изпрати ни актуалната си автобиография.

Кандидатите, към които фирмата проявява интерес, ще бъдат поканени на интервю. Предоставените от теб данни са лични и са обект на специална защита по смисъла на ЗЗЛД. КРЕДИ ЙЕС се задължава да ги съхранява и да не ги разпространява, под каквато и да е форма, освен за целите на подбора на кандидати.

Средна заплата за сектора


930 лв ~ 1,550 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

38,600 лв / месец


icon icon icon icon icon

Офис мениджър


\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.

Необходими основни умения

  • даване на указания на персонала
  • задоволяване на нуждите от канцеларски материали
  • ръководене на служители
  • използване на различни комуникационни канали
  • поддържане на офис системите
  • използване на офис системи

Необходими основни знания

  • управление на разходите
  • офисен софтуер

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.