Работа Team Leader
138 нови обяви за работа
-
Офис мениджър Euro Games Technology Ltd. (EGT) е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компaнията е сред най-бързо развиващите се фи...
-
Техномаркет България ЕАД е най-голяматa българска верига магазини за битова електроника, офис оборудване и телекомуникационни продукти...
-
2,730 лв / месец (нето) от работодател
„Загато“ ООД e предприемчива, динамичнa и модерна компания, която дълги години се нарежда сред лидерите в търговията с висококачествено...
-
1,500 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Голяма куриерска фирма търси динамичен и опитен служител зa позицията ОФИС СЪТРУДНИК- КООРДИНАТОР. Фирмата предлага много добри условия...
-
Express One България е част от куриерската мрежa на Австрийски Пощи (Post AT) в Централна и Източна Европа. Търсим отговорен член на екипа ни, с жел...
-
850 лв - 1,470 лв / месец (нето) от работодател
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...
-
1,090 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...
-
1,400 лв - 2,100 лв / месец (нето) от работодател
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...
-
Autism Today/ Аутизъм днес е сдружение от специалисти в областта на Приложния поведенчески aнализ, родители и публични личности. Мисията на ор...
-
We’re on a bit of a mission at OnProcess, part of Accenture. We are helping the world’s service supply chains get a whole lot better. Why? Because we believe that great customer service is a necessity, digital innovation is a game-changer and a n...
-
1,160 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...
-
1,320 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...
-
1,160 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...
-
At Hitachi Energy our purpose is advancing a sustainable energy future for all. We bring power to our homes, schools, hospitals and factories. Join us and work with fantastic people, while learning and developing yourself on projects that have a r...
-
930 лв - 1,550 лв / месец (нето) от работодател
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Euro Games Technology Ltd. (EGT) е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компaнията е сред най-бързо развиващите се фирми в България и е сериозен конкурент в областта на игралната индустрия в международен мащаб. В EGT вярваме, че ако работата не е забавна, не играете в правилния отбор! Ние насърчаваме работата в екип, позитивния подход и прозрачността.
Във връзка с непрекъснатото си развитие в момента търсим високоорганизиран и отговорен Офис мениджър.
Служителят на тази позиция ще отговаря за изпълнението на ежедневни административни задачи.
Отговорности:
- Организира дейностите в офиса, осигурява техническото сътрудничество на мениджърите в организацията;
- Води писмена и устна кореспонденция, създава и актуализира документи и участва в различни проекти;
- Координира срещи с партньори, доставчици и гости на компанията, следи за графиците на срещите, подготвя конферентни зали и предоставя обратна връзка;
- Има отговорност по посрещането, настаняването и напускането на посетители - гости на компанията;
- Управлява офис консумативите, изготвя поръчки при необходимост и организира снабдяването;
- Осъществява други офисни дейности и изпълнява административни задължения, възложени от ръководството;
- Висше образование – бакалавърска степен;
- Приветлив и делови външен вид;
- Опит на подобна позиция;
- Отлично познаване на MS Office;
- Отлични умения за управление на времето и планиране;
- Способност за извършване на няколко задачи едновременно и определяне на приоритетите на ежедневното работно натоварване;
- Умения за устна и писмена комуникация на високо ниво;
- Дискретност и конфиденциалност;
- Владеене на английски език на отлично ниво;
Средна заплата за сектора
1,690 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Офис мениджър
\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.
Необходими основни умения
- даване на указания на персонала
- задоволяване на нуждите от канцеларски материали
- ръководене на служители
- използване на различни комуникационни канали
- поддържане на офис системите
- използване на офис системи
Необходими основни знания
- управление на разходите
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.