Работа Team Leader
196 нови обяви за работа
-
В Multisport спазваме обещанието си да подкрепяме служителите на компании и институции да водят активен и здравословен начин на живот, като н...
-
Мениджър Eкип в град Пловдив Ние сме Кеш Кредит – компания с лидерска позиция в кредитирането. Отличителни за нас са – иновативният под...
-
Мениджър Eкип Ние сме Кеш Кредит – компания с лидерска позиция в кредитирането. Отличителни за нас са – иновативният подход към бизнеса...
-
Нашата основна задача е да помагаме на клиентите във финансова нужда с бързо и коректно обслужване и максимално прозрачни условия. Стан...
-
Нашата основна задача е да помагаме на клиентите във финансова нужда с бързо и коректно обслужване и максимално прозрачни условия. Стан...
-
Нашата основна задача е да помагаме на клиентите във финансова нужда с бързо и коректно обслужване и максимално прозрачни условия. Стан...
-
2,020 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент, ексклузивен представител на италиански продукти за строителството, търсим да назначим: Офис координатор с италиански ез...
-
Office Manager About the Company SiteGround is a tech product and service company powering millions of online businesses worldwide. From world-class web hosting, to SaaS platforms for site building, e-commerce, and email marketing, we develop all ...
-
Повече от 30 години развиваме най-голямата логистична мрежа в България, решени да сме полезни на обществото. Това е нашата отговорност дн...
-
Искаш ли да работиш в компания, в която човекът има значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...
-
Нашият клиент е европейска компания с лидерски позиции на пазара в областта на продажба на финансови продукти и услуги. Във връзка с раз...
-
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...
-
Мениджър Eкип в град Димитровград Ние сме Кеш Кредит – компания с лидерска позиция в кредитирането. Отличителни за нас са – иновативния...
-
1,800 лв - 2,300 лв / месец (нето) от работодател
Описание на работата Търсиме динамичен и организиран човек за ролята на офис мениджър. В тази роля вие ще бъдете отговорни за гладкото и...
-
2,500 лв - 3,500 лв / месец (нето) от работодател
Търсим Офис мениджър за наш клиент - производствена компания! Основни отговорности: Осигуряване на необходимите материали и офис консу...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Основни отговорности:
- Управление и координация на екипа – разпределяне на задачи, поставяне на цели, проследяване на резултати и даване на обратна връзка.
- Организиране на регулярни екипни срещи и съдействие при разрешаване на оперативни казуси.
- Контрол върху обработката на клиентски поръчки, профили и договори, както и върху навременното и точно въвеждане на информация във вътрешните системи.
- Управление на комуникацията с външни партньори – аутсорсинг компании за печат на карти и куриерски услуги.
- Участие в оптимизация на вътрешните процеси и развитие на IT системите, включително тестване на нови функционалности.
- Администриране на разходи и бюджети, свързани с външни доставчици.
- Спазване на вътрешните правила, политики за обработка на лични данни и защита на търговската тайна.
Какво очакваме от теб:
- Висше образование (Икономика, Бизнес администрация или сходна специалност е предимство).
- Опит в управление на екип – минимум 2 години.
- Отлични организационни и лидерски умения.
- Способност за приоритизиране и работа в динамична среда с пикови натоварвания.
- Опит в работа с вътрешни системи и платформи за администриране на клиенти.
- Умения за ефективна комуникация и работа с външни доставчици.
- Добро владеене на английски език е предимство.
Какво предлагаме:
- Възможност за развитие и участие в ключови проекти за подобряване на ефективността.
- Работа в мотивиран и сплотен екип.
- Свобода да използваш и развиваш индивидуалните си силни страни и умения.
- Пакет от придобивки – здравна застраховка, транспортна добавка, Multisport карта (и екип, който ще те мотивира да си максимално активен), масажи и освежителни напитки в офиса.
- Възможност да бъдеш част от компания с утвърдено име и силен работодателски бранд
Ако намирате нашето предложение за атрактивно, не се колебайте да изпратите Ваша автобиография.
Всички кандидатури ще бъдат преглеждани при най-стриктно спазване на изискванията за обработка и защита на личните данни. Получените личните данни, предоставени във връзка с подбора за позицията няма да бъдат използвани за други цели.
Средна заплата за сектора
1,990 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.