Работа Team Leader

138 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Офис мениджър Euro Games Technology Ltd. (EGT) е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компaнията е сред най-бързо развиващите се фи...

    29 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Техномаркет България ЕАД е най-голяматa българска верига магазини за битова електроника, офис оборудване и телекомуникационни продукти...

    24 Apr 2024 Още...
  • icon 2,730 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    „Загато“ ООД e предприемчива, динамичнa и модерна компания, която дълги години се нарежда сред лидерите в търговията с висококачествено...

    24 Apr 2024 Още...
  • icon 1,500 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Голяма куриерска фирма търси динамичен и опитен служител зa позицията ОФИС СЪТРУДНИК- КООРДИНАТОР. Фирмата предлага много добри условия...

    24 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Express One България е част от куриерската мрежa на Австрийски Пощи (Post AT) в Централна и Източна Европа. Търсим отговорен член на екипа ни, с жел...

    23 Apr 2024 Още...
  • icon 850 лв - 1,470 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...

    23 Apr 2024 Още...
  • icon 1,090 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...

    19 Apr 2024 Още...
  • icon 1,400 лв - 2,100 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...

    19 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Autism Today/ Аутизъм днес е сдружение от специалисти в областта на Приложния поведенчески aнализ, родители и публични личности. Мисията на ор...

    19 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    We’re on a bit of a mission at OnProcess, part of Accenture. We are helping the world’s service supply chains get a whole lot better. Why? Because we believe that great customer service is a necessity, digital innovation is a game-changer and a n...

  • icon 1,160 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...

    17 Apr 2024 Още...
  • icon 1,320 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...

    17 Apr 2024 Още...
  • icon 1,160 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...

    17 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    At Hitachi Energy our purpose is advancing a sustainable​ energy future for all. We bring power to our homes, schools, hospitals and factories. Join us and work with fantastic people, while learning and developing yourself on projects that have a r...

    17 Apr 2024 Още...
  • icon 930 лв - 1,550 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Креди Йес е международна финансова институция, ориентирaна в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 година...

    16 Apr 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Офис мениджър

Euro Games Technology
location_on гр. София

icon 1,690 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Офис мениджър

Euro Games Technology Ltd. (EGT) е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компaнията е сред най-бързо развиващите се фирми в България и е сериозен конкурент в областта на игралната индустрия в международен мащаб. В EGT вярваме, че ако работата не е забавна, не играете в правилния отбор! Ние насърчаваме работата в екип, позитивния подход и прозрачността.

Във връзка с непрекъснатото си развитие в момента търсим високоорганизиран и отговорен Офис мениджър.

Служителят на тази позиция ще отговаря за изпълнението на ежедневни административни задачи.

Отговорности:

  • Организира дейностите в офиса, осигурява техническото сътрудничество на мениджърите в организацията;
  • Води писмена и устна кореспонденция, създава и актуализира документи и участва в различни проекти;
  • Координира срещи с партньори, доставчици и гости на компанията, следи за графиците на срещите, подготвя конферентни зали и предоставя обратна връзка;
  • Има отговорност по посрещането, настаняването и напускането на посетители - гости на компанията;
  • Управлява офис консумативите, изготвя поръчки при необходимост и организира снабдяването;
  • Осъществява други офисни дейности и изпълнява административни задължения, възложени от ръководството;
Изисквания:
  • Висше образование – бакалавърска степен;
  • Приветлив и делови външен вид;
  • Опит на подобна позиция;
  • Отлично познаване на MS Office;
  • Отлични умения за управление на времето и планиране;
  • Способност за извършване на няколко задачи едновременно и определяне на приоритетите на ежедневното работно натоварване;
  • Умения за устна и писмена комуникация на високо ниво;
  • Дискретност и конфиденциалност;
  • Владеене на английски език на отлично ниво;
Местоположение на позицията: София, Бизнес център Ричхил

Средна заплата за сектора


1,690 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

38,600 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.6
Добра
icon icon icon icon icon
3.1
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.2
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.1
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.6
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
3.5
icon icon icon icon icon
Колеги
2.4
icon icon icon icon icon
Местоположение
2.8
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.8
icon icon icon icon icon
Общо усещане
2.1
icon icon icon icon icon
Управление
2.1
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство

Офис мениджър


\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.

Необходими основни умения

  • даване на указания на персонала
  • задоволяване на нуждите от канцеларски материали
  • ръководене на служители
  • използване на различни комуникационни канали
  • поддържане на офис системите
  • използване на офис системи

Необходими основни знания

  • управление на разходите
  • офисен софтуер

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.