Работа Risk System Analyst в София

61 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    "Рошен България" ЕООД е официален вносител и представителство на зaхaрни изделия с марка "ROSHEN" в Република България. Компанията стартира с...

    19 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Are you ready to take the next step in your career and to achieve your next challenge? If your answer is YES - then here is a role for you - join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS Digital Bulgaria! As a Technical Solutions Co...

    18 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    We are seeking a Data and AI Strategy Director/Senior Director to lead transformative initiatives that harness the power of data and AI to drive business success. This role is critical in developing and executing strategies that leverage advanced an...

    15 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Are you ready to take the next step in your career and to achieve your next challenge? If your answer is YES - then here is a role for you - join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS Digital Bulgaria! As a Technical Solutions Co...

    15 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ЕВРО ГЕЙМС ТЕХНОЛОДЖИ ООД е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компанията е сред най-бързо развиващите се фирми в Б...

    15 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Are you ready to take the next step in your career and to achieve your next challenge? If your answer is YES - join the leader in the Customer Experience industry TELUS Digital Bulgaria! We are looking for an enthusiastic and adventurous person! Ar...

    15 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    One of our core beliefs is that people can grow in a nourishing environment. That is why we strive to invest in a caring culture, encouraging everyone to have a voice. We like to think of ourselves as creative thinkers who cherry-pick the opportuniti...

    14 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Data Scientist Advance your career in an international retail company which values are results, dynamic and integrity. The high level of engagement of all 7400 employees in Bulgaria is the main factor for our success. We can offer you diversity of r...

    12 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Senior Data Scientist Advance your career in an international retail company which values are results, dynamic and integrity. The high level of engagement of all 7400 employees in Bulgaria is the main factor for our success. We can offer you diversi...

    12 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Lead Data Analyst Reporting into Head of Custom Analytics, the role part of our Marketing Services Team, focused on data analyses. Leading and working with the team, you will blend further a knowledge of mathematical, analytical or spatial technique...

    12 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    UX Content Designer Experian is looking for an enthusiastic UX Content Designer to join our dynamic Data Quality team. Reporting to the Head of Customer Experience, you will be passionate about creating content experiences that delight users of our ...

    12 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    SAP Material Management (MM) Senior Consultant Prove your competence and apply for SAP MM Consultant in a global high tech company that gives exceptional opportunities to boost your career and to collaborate with other tech experts. Our Advanced Te...

    11 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    SAP eWM/WM Senior Consultant Prove your competence and apply for SAP eWM/WM Consultant in a global high tech company that gives exceptional opportunities to boost your career and to collaborate with other tech experts. Our Advanced Technology Cente...

    11 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Data Analytics expert, Collection division DSK Bank is part of OTP Group – one of the leading banking groups in Central and Eastern Europe. As a leading financial institution in the Bulgarian banking sector DSK Bank offers great opportunities for...

    08 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    myPOS is an innovative fintech company serving small and medium-sized business clients across the European Economic Area, Switzerland and the UK. It provides easy and convenient in-store, online and on-the-go payment solutions to more than 200,000 bu...

    08 Nov 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

СПЕЦИАЛИСТ АНАЛИЗИ И АКТУАЛИЗИРАНЕ НА БАЗА ДАННИ В ТЪРГОВСКИ СОФТУЕР

РОШЕН БЪЛГАРИЯ EООД
location_on гр. София

icon 2,480 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за студенти
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


"Рошен България" ЕООД е официален вносител и представителство на зaхaрни изделия с марка "ROSHEN" в Република България. Компанията стартира своята дейност в България през 2015 г. като към днешна дата работи със всички големи и малки вериги магазини, над 10 000 търговски обекта в цялата страна и над 100 души екип. Сладкарската Корпорация "ROSHEN" е един от най-големите производители в света на сладкарски изделия. В световната класация "Candy Industry TOP 100" ("100 най-големи в сладкарския бизнес") компанията заема място в TOP-30. "ROSHEN" произвежда повече от 350 сладкарски изделия: шоколад, шоколадови бонбони, карамелажни и желирани бонбони, бисквити, рула и сухи пасти, вафли. Общият обем на производство надвишава 450 000 тона за година. Годишният оборот е около 1 милиарда долара. Продуктите на компанията се продават в повече от 60 държави. С цел разширяване на екип "Рошен България" Ви предлагаме възможност да се присъедините към нашият екип на позиция:

СПЕЦИАЛИСТ АНАЛИЗИ И АКТУАЛИЗИРАНЕ НА БАЗА ДАННИ В ТЪРГОВСКИ СОФТУЕР

ВАШИТЕ ОТГОВОРНОСТИ: 1. Изготвяне на ежедневни и месечни отчети за дейността на Търговски отдел: складови наличности, продажби, контрол на ефективността на работа, изпълнение на различни задачи и т.н. 2. Администриране на информационна система в следните направления:
  • Управление и актуализация на организационна структура в Търговски отдел
  • Управление и актуализация на различни параметри на продуктово портфолио (логистични данни, цени, кодове и т.н.)
  • Управление на функционал за създаване и контрол на продажби на промоционални активности
  • Управление на маршрути на движение на служители в Търговски отдел (търговски представители, мърчандайзери)
  • Управление на клиентска база (създаване, актуализация на различни параметри)
  • Управление на база данни различни видове POSM и търговско-рекламни съоръжения (създаване, наличности, движение)
3. Сверяване на данни между отчетни системи и проверка коректността на данните; 4. Съдействие в работата на търговския екип в частта свързана със софтуерa за продажби; 5. Администриране и настройка на различни функционалности в информационната система с цел подобряване и оптимизиране на работа на търговски отдел.

НЕОБХОДИМИТЕ КОМПЕТЕНЦИИ: 1. Завършено висше образование търговия / икономика. 2. Отлични компютърни умения (MS Office). Високо ниво на владеене на Excel; 3. Умение за работа с големи обеми на информация 4. Проактивност и гъвкавост при решаване на проблеми. 5. Насоченост към действия и постигане на резултати с висока степен на надеждност. 5. Отлични комуникационни способности за поддържане на качествени взаимоотношения с колегите. 6. Владеене на английски език 7. Желание за професионално израстване и усъвършенстване.

ПЛЮС ЗА КАНДИДАТА: 1. Опит на работа със търговски софтуер или ERP система 2. Владеене на руски / украински език

НИЕ ПРЕДЛАГАМЕ: 1. Работа в утвърдена международна системна компания; 2. Динамична и предизвикателна работа ориентирана към постигане на високи резултати; 3. Възможност за професионално развитие съобразно компетенциите и желанието на всеки служител; 4. Атрактивно възнаграждение съобразно спецификите за длъжността; 5. Допълнителни социални придобивки;

Средна заплата за сектора


2,480 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

600 лв / месец

максимална

12,600 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.3
Средно добра
icon icon icon icon icon
2.3
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
1.7
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
1.9
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
1.9
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.1
icon icon icon icon icon
Общо усещане
2.7
icon icon icon icon icon
Колеги
1.8
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.3
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.8
icon icon icon icon icon
Управление
2.8
icon icon icon icon icon
Местоположение
1.8
icon icon icon icon icon
Работна среда


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.