Работа Payroll Manager

47 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    As pioneers and global leader, Hiab is ambitious to write forward our success story, inspiring and shaping our industry. The world in which we operate with our class-leading products, intelligent services and innovative digital solutions is constantl...

    14 Apr 2025 Още...
  • Hr expert

    Plus500

    гр. София

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Description Plus500 is a global multi-asset fintech group operating technology-based trading platforms. Plus500 offers customers a range of trading products, including Contracts for Difference ("CFDs") and share dealing, as well as futures and option...

    26 Mar 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

HR Services Specialist

КАРГОТЕК БЪЛГАРИЯ EООД
location_on гр. София

icon 1,990 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Възможност за работа от вкъщи
  • Дистанционно интервю

Пълно описание


As pioneers and global leader, Hiab is ambitious to write forward our success story, inspiring and shaping our industry. The world in which we operate with our class-leading products, intelligent services and innovative digital solutions is constantly changing.

Together, we keep everyday life moving to build a better tomorrow. Are you ready to take the next step in your HR career with a focus on payroll and employee data management? We are currently looking for a HR Services Specialist to join our international, diverse, and people-first organization. If you're passionate about delivering high-quality HR services and growing in a supportive and innovative environment—this opportunity is for you. As an HR Services Specialist with a strong focus on Payroll and Time & Attendance (T&A) processes, you will play a key role in ensuring smooth and compliant employee lifecycle management. You’ll be working in a dynamic HR Services team, collaborating across borders and partnering with both internal stakeholders and external providers. Main tasks and responsibilities

  • Execute end-to-end employee lifecycle processes, with a strong focus on Payroll, T&A, and HR Data Management.
  • Maintain and ensure the accuracy of employee data in HRIS and payroll systems.
  • Act as a key contact for payroll agency and external partners—ensuring data and documentation are timely, accurate, and compliant.
  • Respond to employee, manager, and HR Business Partner inquiries related to payroll, compensation, and time tracking.
  • Manage updates and improvements to process documentation.
  • Identify and implement opportunities for process optimization and improved compliance.
  • Deliver HR services in line with defined SLAs, KPIs, internal controls, and global standards.
  • Ensure proper understanding and application of local HR policies and procedures.


What you’ll need to succeed

  • Bachelor's degree in Human Resources, Business, or related field.
  • 2+ years of HR experience, ideally with a strong focus on Payroll and Time & Attendance.
  • Experience with HRIS and/or payroll software and working with external payroll providers.
  • Strong analytical skills, with high attention to detail and data accuracy.
  • Excellent communication skills in English—both written and spoken.
  • Comfortable handling queries of varying complexity.
  • Proactive, self-motivated, and eager to grow in a collaborative team environment


You will be part of

At our company, you’ll find a culture of trust, openness, and continuous improvement. You’ll have the chance to grow both professionally and personally, while contributing to impactful HR operations across the business.

Benefits include:

  • Company-sponsored medical insurance
  • Food vouchers
  • 25 days of paid vacation + company events
  • Transportation allowance
  • Performance-based bonuses
  • Flexible, remote-first policy – work from anywhere in Bulgaria, office visits only when necessary
  • Access to continuous learning and development


Interested to join?

If this sounds like the right opportunity for you, please submit your CV in English. We look forward to learning more about you!

Hiab (Nasdaq Helsinki: HIAB) is a leading provider of smart and sustainable on road load-handling solutions. We are committed to delivering the best customer experience every day with the most engaged people and partners.

Средна заплата за сектора


1,990 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

6,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


4.0
Добра
icon icon icon icon icon
4.2
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
4.1
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.6
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
3.8
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
4.3
icon icon icon icon icon
Колеги
3.8
icon icon icon icon icon
Стабилност
4.0
icon icon icon icon icon
Местоположение
3.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
4.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
3.0
icon icon icon icon icon
Управление

Експерт, управление на човешките ресурси


Експертите по управление на човешките ресурси разработват и изпълняват стратегии, които помагат на техните работодатели да изберат и задържат на работа персонала с подходящи квалификации в съответния бизнес сектор. Те набират персонал, подготвят обявите за работа, провеждат събеседвания и съставят списъци с избрани кандидати, преговарят с агенциите по заетостта и определят условията на труд. Освен това служителите, отговарящи за човешките ресурси, администрират заплащането, преглеждат заплатите и дават консултации във връзка с обезщетенията и трудовото право. Те организират възможности за обучение с цел повишаване на ефективността на служителите.

Необходими основни умения

  • прилагане на корпоративните политики
  • наемане на служители
  • интервюиране на хора
  • оценяване на характера на дадено лице
  • използване на техники за комуникация
  • договаряне на трудови споразумения

Необходими основни знания

  • трудово законодателство
  • предложения на пазара на труда
  • трудовото право

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.