Работа Customer Technical Support Specialist
34 нови обяви за работа
-
Top Skills Recruitment is an agency, providing a full range of services in the sphere of HR. We assist Bulgarian and international companies in attracting the most suitable and skillful people for them. Our team consists of professionals with experie...
-
Application Support Engineer It's your life. It's your opportunity. # MakeITHappen Did you know that A1 Bulgaria is working on international projects as well? Our wide portfolio has long past the telecom services, and we are now offering digital ...
-
Company Description Experian unlocks the power of data to create opportunities for consumers, businesses and society. At life’s big moments – from buying a home or car, to sending a child to college, to growing a business exponentially by connec...
-
We are glad to announce a great new opportunity for a Technical Advisor, providing services for a multinational software company. As a Technical Advisor with German and English, you will be delivering exceptional service to our customers from all ov...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Our client, a key player in a successful growth company based in Sofia, is currently seeking a motivated and result-oriented Technical Support Engineer. This role provides the opportunity to tackle challenges and implement creative solutions that are both elegant and practical.
Don’t wait any longer! Apply now!
Responsibilities:
- Provide comprehensive technical information about the company's systems.
- Deliver technical support through both phone and email channels.
- Collaborate with clients, addressing their needs both remotely and on-site.
- Engage in strategic and operational project planning.
- Conduct remote troubleshooting for system-related issues.
- Travelling abroad
Requirements:
- Bachelor’s degree or completed secondary education in Electrical Engineering, Electronics, Renewable Energy, or a related field.
- Proficient in both verbal and written English.
- Strong AutoCAD skills.
- Proficient in MS Office.
- Demonstrated willingness to learn and acquire knowledge in evolving technologies.
- Excellent communication skills with a proactive attitude towards assisting others.
- Technical mindset.
The offer:
- Opportunity to work in an innovative and globally expanding company.
- Competitive remuneration.
- Additional healthcare package.
- Continuous professional development with opportunities to reach your full potential
If you are interested, please send us your CV!
All applications will be treated as strictly confidential and only short-listed candidates will be contacted.
License for recruitment for Bulgaria: № 2399 / 15.11.2017 License for administration and protection of personal data: № 432025 / 23.10.2017
Социални Придобивки
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- local_diningБезплатни Храна и Напитки
- timer_offГъвкаво Работно Време
- homeРабота от Вкъщи
- groupsПартита/Тиймбилдинг
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- sports_footballКарта за Спорт
- credit_cardБонусова Система
Средна заплата за сектора
2,380 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
500 лв / месец
6,000 лв / месец
Служител в бюро за помощ за икт/служителка в бюро за помощ за икт
Служителите в бюрата за помощ за ИКТ предоставят техническо съдействие на потребителите на компютри, отговарят на въпроси или разрешават компютърните проблеми за клиентите по телефон или по електронен път. Те оказват съдействие във връзка с използването на компютърен хардуер и софтуер.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- поддържане на информираност за продуктова информация
- намиране на решения на проблеми
- общуване с потребители
- управление на график за задачи
- поддържане на работен архив
Необходими основни знания
- характеристики на продуктите
- изисквания за потребител на ИКТ система
- разбиране на продукта
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.