СИ 3 АЙ ЕВРОПА EООД
C3i Solutions работа
11 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Configuration Technician
Пълно описание
Job Summary
The CONFIGURATION TECHNICIAN is responsible for identifying and resolving hardware and software issues that could not be resolved over the telephone. Additionally, the Configuration Technician is also responsible for the physical repair, maintenance, and tracking of client equipment and operating within client Service Level Agreements and internal procedures.
Main Responsibilities:
- Replicate and resolve customer issues in the software and hardware environment; including but not limited to defective part identification and physical replacement;
- Prioritize the day’s repairs to ensure that all equipment is returned to users within each Client’s Service Level guidelines;
- Complete all steps necessary to fully configure equipment for new hires and “rebuild” type repairs;
- Prepare detailed repair orders for damaged or malfunctioning equipment prior to swap of client’s equipment;
- Ensures repair procedures, training and tracking are in compliance with the requirements and procedures;
- Maintain processes and documentation verifying service order completion prior to returning equipment to inventory;
- Serve as the primary back up for Senior Depot Technicians;
- Submit detailed Defective Tag summaries documenting actions taken towards the resolution of the repair process as real time as possible;
- Escalate issues to Depot Management as outlined by Management, Quality Assurance/Control staff as applicable;
- Assist Shipping and Receiving teams when required;
Job Requirements:
- Excellent oral and written communications skills in English;
- Bachelor Degree in Information Technology, Business, related discipline, or equivalent combination of education and experience;
- Computer hardware repair or computer support experience;
- Excellent problem solving and troubleshooting skills (current Microsoft operating systems and Office applications);
- Basic network knowledge of networks and network systems;
- Attention to details;
- Excellent organization skills – planning, prioritization, time management;
- Availability to work on shifts - Mon-Fri, 09:00-18:00 and 18:00-02:00h;
What we offer:
- Opportunity for career progression
- Professional on-boarding and on-going trainings
- Competitive salary and performance bonuses
- Social benefits package
- Young and vibrant team environment
- Your personal data is secure with us.
- * Only candidates selected for interview will be contacted
Социални Придобивки
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- airport_shuttleБезплатен Служебен Транспорт
- sports_footballКарта за Спорт
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- shopping_cartОтстъпки/Намаления в Търговски Обекти
- food_bankБезплатна Храна
- credit_cardБонусова Система
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.