Работа Customer Support
434 нови обяви за работа
-
Ай Би Ай Ко с удостоверение за трудово посредничество в България (номер 2981) търси Специалист обслужване на онлайн магазин за парфюмерия ...
-
2,410 лв - 2,910 лв / месец (нето) от работодател
At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...
-
Compliance Agent with German and English Language Description Plus500 is looking for a Plus500 Compliance Agent with German and English Language to join us. Plus500 is a global fintech firm providing online trading services in contracts for differ...
-
At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...
-
Compliance Agent with German and English Language Description Plus500 is looking for a Plus500 Compliance Agent with German and English Language to join us. Plus500 is a global fintech firm providing online trading services in contracts for differ...
-
2,330 лв - 2,640 лв / месец (нето) от работодател
At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...
-
Elevate Your Career at Sutherland, Bulgaria! Are you ready to dive into the exciting world of technology and customer service? Sutherland Bulgaria is actively seeking enthusiastic Tech Support Advisors specializing in antivirus software. If you have ...
-
Company Description Who we are Sutherland is a global leader in digital transformation and world-class customer service. We are the driving force behind today's experiential giants – the companies best known for the transformative experiences the...
-
We are looking for an enthusiastic Spanish Speaking Travel Experience Advisor for Airbnb to join our Team in Sofia Bulgaria. Responsibilities: Provide friendly and efficient service to the worldwide Airbnb community Be the first point of contact to...
-
We are looking for an enthusiastic French Speaking Travel Experience Advisor for Airbnb to join our team in Sofia, Bulgaria. Responsibilities: Provide friendly and efficient service to the worldwide Airbnb community Be the first point of contact to...
-
Who we are Sutherland is a global leader in digital transformation and world-class customer service. We are the driving force behind today's experiential giants – the companies best known for the transformative experiences they deliver, operating ...
-
1,550 лв - 2,100 лв / месец (нето) от работодател
Top Rent A Car is currently the leading Bulgarian car rental company. We are operating with the largest car fleet on the local market. In 2025 our fleet consists of over 3000 vehicles meeting the highest European standards for emissions and safety. W...
-
2,020 лв - 2,820 лв / месец (нето) от работодател
Ъпскил ООД is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that bei...
-
Akkodis is a global digital engineering company and Smart Industry leader. Our 50,000 tech experts across 30 countries combine best-in-class technologies and cross industry knowledge to drive purposeful innovation for a more sustainable tomorrow. Wi...
-
Grove Global Consult is a consulting and recruitment agency, providing strategic consulting services in the areas of private business sector worldwide. Are you ready to start your dream job? For one of our clients we are looking to hire Quality Ass...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Описание на позицията:
Специалистът по обслужване на онлайн магазин ще отговаря за управлението и поддръжката на онлайн платформата, координиране на маркетингови кампании, обработка на поръчки и комуникация с клиенти и партньори на румънския пазар.
Основни задължения:
1. Управление на онлайн магазина:
Поддържане на актуална информация за наличните продукти, цени и промоции.
Добавяне на нови продукти с описания и снимки на румънски език.
Осигуряване на функционалност и удобство на потребителския интерфейс.
2. Обработка на поръчки:
Получаване, обработка и потвърждаване на клиентски поръчки.
Координация с логистични партньори за навременна доставка.
Следене на складови наличности и актуализиране на информацията.
3. Обслужване на клиенти:
Отговаряне на запитвания чрез имейл и чат на румънски език (към външен customer support в Румъния).
Разрешаване на проблеми, свързани с продукти и доставки.
Поддържане на високо ниво на клиентска удовлетвореност.NB! Работата НЕ включва телефонни разговори.
4. Комуникация с партньори:
Поддържане на връзки с румънски партньори.
Договаряне на условия за доставки и цени.
Осигуряване на качеството на продуктите и навременната им доставка.
5. Докладване и анализи:
Изготвяне на месечни отчети за продажби и клиентска удовлетвореност.
Анализ на пазарните тенденции и предложения за подобрения.
Изисквания:
Опит с онлайн платформи за продажби (Prestashop, OpenCart, Magento, Shopify, WooCommerce – предимство).
Отлични комуникационни умения и опит в обслужването на клиенти.
Основни познания в дигиталния маркетинг и SEO оптимизация.
Умения за работа с Microsoft Office и складови системи.
Способност за работа в динамична среда и организираност.
Владеене на английски или румънски на работно ниво е от плюс, но не задължително.
Личностни качества:
Прецизност и внимание към детайлите.
Комуникативност и способност за работа в екип.
Умение за самостоятелно вземане на решения и поемане на отговорност.
Добри умения за управление на времето и приоритизиране на задачи.
Работно време и условия:
Пълно работно време.
Възможност за дистанционна работа (при необходимост).
Социален пакет и осигуровки.
Допълнителни бонуси, свързани с постигнати резултати.
Стартово нетно възнаграждение: 1900 лв. + 200 лв. ваучери (общо 2100 лв.).
Изпратете своята автобиография или профил.
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.