Работа Customer Support Specialist

133 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Are you ready to take the next step in your career and achieve your next challenge? If your answer is YES - join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS Digital Bulgaria! The Payroll and Administration Specialist role is to suppor...

    18 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Are you ready to take the next step in your career and to achieve your next challenge? If your answer is YES – join the leader of the Customer Experience (CX) industry TELUS Digital Bulgaria! As a Junior Help Desk Specialist, member of our In-hou...

    27 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Are you ready to take the next step in your career and to achieve your next challenge? If your answer is YES – join the leader of the Customer Experience (CX) industry TELUS Digital Bulgaria! As a Junior Help Desk Specialist, member of our In-hou...

    14 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Technical Support Specialist Level 1 With Fluent French *All interviews will be conducted remotely (online or by phone). About our Client: Our client is a French company offering all-in-one financial management platform that provides solutions to m...

    29 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Junior Logistics Support Specialist with English *All interviews will be conducted remotely (online or by phone). Pontica Solutions is an award-winning outsourcing company that specializes in delivering innovative customer experience (CX) solutions...

    07 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Junior Logistics Support Specialist with English *All interviews will be conducted remotely (online or by phone). Pontica Solutions is an award-winning outsourcing company that specializes in delivering innovative customer experience (CX) solutions...

    12 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Digital Product Customer Satisfaction Specialist at Digital Banking Department, Sofia Who we are – WE ARE: Leaders in innovation and a favorite brand of thousands of Bulgarians Different and we encourage diversity - this gives us invaluable advan...

    04 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Join the Elprom Heavy Industries team, which does not only create energy, but builds the future. With over 75 years of experience in the production of power transformers and tap changers with innovative design, we are pioneers in the Bulgarian energy...

    26 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Technical Support Specialist Tier 1 with Spanish and English *All interviews will be conducted remotely (online or by phone). Pontica Solutions is an award-winning outsourcing company that specializes in delivering innovative customer experience (C...

    27 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    TOUCHPOINT is an IT company, that provides complete IT solutions for its` clients and add quality to their business processes. We are a customer-focused IT company with more than 15 years of experience in business process improvement and IT optimizat...

    26 Feb 2025 Още...
  • icon 2,170 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...

    21 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    About us Ingram Micro is a leading technology company for the global information technology ecosystem. With the ability to reach nearly 90% of the global population, we play a vital role in the worldwide IT sales channel, bringing products and servi...

    21 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    About us Ingram Micro is a leading technology company for the global information technology ecosystem. With the ability to reach nearly 90% of the global population, we play a vital role in the worldwide IT sales channel, bringing products and servic...

    12 Mar 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Payroll and Administration Specialist

TELUS
location_on гр. София

icon 1,890 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Дистанционно интервю

Пълно описание


Are you ready to take the next step in your career and achieve your next challenge?

If your answer is YES - join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS Digital Bulgaria!

The Payroll and Administration Specialist role is to support the processes in the Payroll department of the company.

Responsibilities:

  • Process new hires information and documentation and keep the employees’ database updated in the in-house systems
  • Process and hand over leavers’ documentation (Preparation of termination orders)
  • Process and support the documentation flow in the department (sick leaves, additional agreements to be entered into the internal systems)
  • Administrate personnel labor files electronically and on-paper and ensure accurate documents management
  • Prepare employment/income certificates and reports upon requests
  • Assist and provide ongoing support to the employees in their daily quires
  • Support the daily Payroll and administration workflow and work along with other company departments
  • Work in compliance with the Bulgarian Labour legislation and Company rules


Requirements:

  • Strong knowledge of BG Labour legislation
  • Minimum 1 year of previous relevant experience
  • University Degree in HR or business-related studies
  • Advanced knowledge of Microsoft Office
  • Very good spoken and written English
  • Excellent communication, analytical and organization skills
  • Excellent knowledge of Bulgarian payroll software - Aladin
  • Knowledge and experience in work with Excel for payroll needs
  • Very good communication and problem-solving skills


We Offer:

  • Stable job and career development opportunities
  • Attractive salary
  • Additional health insurance
  • 50+ benefits and services to choose from
  • Positive international working environment
  • Support and learning
  • Employee referral bonuses
  • We care about the well–being of our employees, invest in their future growth, encourage fun and team- building initiatives!


Does it sound like the perfect job for you? APPLY NOW!

About us: TELUS Digital Bulgaria is a publicly traded company (NYSE & TSX: TIXT) and is the largest employer in the CX (Customer Experience) industry in the country with over 4,200 team members. The company provides a broad portfolio of services - designing, building and delivering next-generation digital services, AI solutions, customer experience and much more. The company's primary focus is strict adherence to all our clients'procedures and practices. We are an independent outsourcing services provider and do not function as a local representation of our partners.

Социални Придобивки


  • health_and_safety icon
    Допълнително Здравно Осигуряване
  • timer_off
    Гъвкаво Работно Време
  • credit_card
    Бонусова Система
  • sports_football
    Карта за Спорт
  • local_dining
    Безплатни Храна и Напитки
  • card_travel
    Ваучери за Транспорт
  • card_giftcard
    Ваучери за Храна
  • school
    Безплатни Обучения/Курсове
  • date_range
    Допълнителен Годишен Отпуск
  • groups
    Партита/Тиймбилдинг
  • videogame_asset
    Зала за Почивки/Забавления

Средна заплата за сектора


1,890 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

300 лв / месец

максимална

4,600 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.8
Средно добра
icon icon icon icon icon
2.8
icon icon icon icon icon
Общо усещане
3.1
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.7
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.3
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.3
icon icon icon icon icon
Управление
2.3
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.3
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
2.5
icon icon icon icon icon
Стабилност
3.4
icon icon icon icon icon
Колеги
2.5
icon icon icon icon icon
Работна среда
3.3
icon icon icon icon icon
Местоположение

Отчетник, платежни ведомости


Отчетниците на платежни ведомости управляват справките за работното време и фишовете за заплата на служителите. Те проверяват дали информацията е точна. Отчетниците на платежни ведомости проверяват извънредния труд, отпуските по болест и годишните отпуски. Те разпределят фишовете за заплата.

Необходими основни умения

  • проследяване на финансови трансакции
  • преглеждане на бюджетите
  • изчисляване на работните заплати
  • извършване на финансови трансакции
  • проверка на ведомости за заплати
  • водене на платежна ведомост

Необходими основни знания

  • математика
  • видове пили

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.