Работа Customer Service Specialist в София
86 нови обяви за работа
-
МУНДУС СЪРВИСИЗ АД е най-голямата компания в България, предоставяща пълен набор от интегрирани фасилити услуги. Ние предоставяме услуги...
-
Customer support specialist with danish or spanish with english (day or night shifts)
Астреа Рикрутмънт Eоодгр. София
2,170 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...
-
2,910 лв / месец (нето) от работодател
Exciting opportunity! A well-known global company is looking for a Customer Support Expert in Sofia. If you speak Slovenian and English, enjoy assisting customers, and want to work in a modern office environment, we would love to hear from you! Wha...
-
Customer support specialist with english (day/night shifts/hybrid model)
Астреа Рикрутмънт Eоодгр. София
1,710 лв - 2,100 лв / месец (нето) от работодател
At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...
-
Специалист Обслужване на клиенти - Колцентър Ние сме Coca-Cola Hellenic, бизнес, насочен към растеж в областта на потребителските стоки и страте...
-
About Ingram Micro? Ingram Micro is a leading technology company for the global information technology ecosystem. With the ability to reach nearly 90% of the global population, we play a vital role in the worldwide IT sales channel, bringing products...
-
Grove Global Consult is a consulting and recruitment agency, providing strategic consulting services in the areas of private business sector worldwide. Are you ready to start your dream job? Are you sales oriented, motivated and dynamic person searc...
-
At Concentrix, we’re not just filling positions; we're building a vibrant community of passionate individuals ready to rock the world of Customer Service! If you thrive in a lively environment and want to be part of an amazing journey supporting a ...
-
2,020 лв - 2,250 лв / месец (нето) от работодател
Bonjour! ТАЗИ ПОЗИЦИЯ ЩЕ БЪДЕ ПЕРФЕКТНА ЗА ВАС АКО ВИЕ: Владеете френски на високо ниво✔️ Сте запалени по пътуванията✔️ Говорите добър ан...
-
Customer Delivery Specialist with German You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, projects, and...
-
Bilingual Customer Support Specialist with French and English *All interviews will be conducted remotely (online or by phone). Pontica Solutions is an award-winning outsourcing company that specializes in delivering innovative customer experience (...
-
2,020 лв - 2,820 лв / месец (нето) от работодател
Ъпскил ООД is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe...
-
If you are excited about health and technology, join our Fitbit Team As a Fitbit Customer Support with Romanian, you will be part of a great team and will: Help our users with any issues they might have via tickets or calls Provide solutions to ev...
-
1,800 лв - 2,000 лв / месец (бруто) от работодател
Yes, we continue expanding! We always aim to leverage cutting-edge technology, providing the best experience to our millions of customers who trust us for their entertainment. Your typical day: As a representative of the brand, you will be expected ...
-
Client & sales support advisor with estonian and english - relocation assistance to sofia, bulgaria
Ttecгр. София
3,180 лв - 3,360 лв / месец (нето) от работодател
At TTEC, we highly value your bilingual skills, and we're pleased to invite you to join our team. We are actively seeking Client & Sales Support Advisor with Estonian and English working on-site from our office, located in Sofia, Bulgaria, who will ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Наши клиенти са търговски центрове и вериги, индустриални предприятия, банки и застрахователни компании, обществени сгради, компании в областта на телекомуникацията, недвижимите имоти, автомобилната индустрия и др. С цел да предложим на клиентите си най-добрите услуги, ние системно търсим всеотдайни и способни хора, с позитивно мислене и нови идеи за развитие на бизнеса и услугите.
За нуждите на нашия екип в Търговска дирекция търсим Специалист в център за обслужване на корпоративни клиенти – техническа поддръжка
Какво предлагаме ние:
- Възможности за професионално развитие и усъвършенстване;
- Комфортна работна среда в модерен офис на комуникативна локация;
- Трудов договор на пълни осигуровки;
- Работа с мотивиран и опитен екип;
- Мултиспорт карта и ваучери за храна;
- Координира дейностите и комуникацията с корпоративни клиенти, във връзка с осигуряване фасилити услуги по Техническа поддръжка, Почистване и спомагателни услуги;
- Приема заявки за фасилити услуги на поверените му клиенти, като следи за сроковете и качеството на изпълнението им;
- Изготвя и съгласува оферти, отчети, справки, за различни услуги по поддръжката на обекти и оборудване на поверените му клиенти;
- Работи за постигане на дълготрайни отношения и лоялност с клиента, както и за повишаване на удовлетвореността му.
- Висше образование. Специализация в направление: Строителство на сгради и съоръжения се счита за предимство;
- Високо ниво на лична дисциплина и отговорност;
- Умение да работи индивидуално и разрешава проблеми;
- Аналитично и логическо мислене, както и умение да работи с хора;
- Владеене на български език на добро ниво. Английски език е предимство;
- Отлично владеене на MS Office (опит за работа с ERP системи ще бъде предимство)
Първоначалният подбор ще се извърши по документи.
Ще се свържем само с одобрените кандидати за провеждане на интервю.
Гарантираме пълна конфиденциалност на Вашата кандидатура. Изпратените от Вас данни са лични по смисъла на Закона за защита на личните данни и се предоставят доброволно и с изричното съгласие на всеки кандидат. Мундус Сървисиз АД се задължава да ги съхранява отговорно и да не ги разпространява.
Социални Придобивки
- card_giftcardВаучери за Храна
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
Средна заплата за сектора
2,140 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
32,850 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.