Работа Customer Experience Manager
103 нови обяви за работа
-
Customer Success Manager with English *All interviews will be conducted remotely (online or by phone). Our partner is a French community management and engagement platform used in 25 countries worldwide. It helps organizations create, manage, and g...
-
Customer Success Manager with German Proxiad SEE is an IT Consulting and Software Development company, part of Proxiad Group France, with headquarters in Paris, over 25 years of industry experience, and 1300 + specialists. The Southeast Europe (SEE)...
-
Мениджър/старши мениджър връзки с клиенти в отдел „проектно финансиране и международни клиенти“
Bulgarian Postbankгр. София
Ние сме Пощенска банка, в която високо ценим и споделяме: Вдъхновяващо ЛИДЕРСТВО с непрекъснат стремеж към иновации; Доказана СТАБИЛНОС...
-
Мениджър връзки Премиум клиенти - Добрич В Банка ДСК се стремим непрестанно да предоставяме най-доброто изживяване на нашите клиенти, к...
-
Мениджър връзки Премиум клиенти - Силистра В Банка ДСК се стремим непрестанно да предоставяме най-доброто изживяване на нашите клиенти,...
-
Grove Global Consult is a consulting and recruitment agency providing strategic consulting services to the private business sector worldwide. We are seeking a skilled CRM Manager to join our client’s team. Role Overview: The CRM Manager plays a cr...
-
В ОББ следваме и изповядваме ценности като доверие, равнопоставеност и приемственост. Приемаме изключително сериозно отговорността ни ...
-
Top Skills Recruitment is an agency, providing a full range of services in the sphere of HR. We assist Bulgarian and international companies in attracting the most suitable and skillful people for them. Our team consists of professionals with experie...
-
В ОББ следваме и изповядваме ценности като доверие, равнопоставеност и приемственост. Приемаме изключително сериозно отговорността ни ...
-
Relationship manager International clients, Sofia DSK Bank is part of OTP Group – one of the leading banking groups in Central and Eastern Europe. Our amazing company is following an ambitious journey, which requires bright and motivated people t...
-
Мениджър връзка с клиенти ДСК Хоум Ние сме Банка ДСК, собственост на унгарската Банка ОТП – банката-майка на Група ОТП, най-големият дос...
-
В ОББ следваме и изповядваме ценности като доверие, равнопоставеност и приемственост. Приемаме изключително сериозно отговорността ни ...
-
Description: Taxback International is a leading global VAT solutions provider. Our integrated technology streamlines the processes of global VAT compliance, recovery & payment for Enterprise and Medium sized businesses worldwide. Taxback Internatio...
-
Мениджър връзки Премиум клиенти за София В Банка ДСК се стремим непрестанно да предоставяме най-доброто изживяване на нашите клиенти, к...
-
Мениджър връзки Премиум клиенти, гр. Козлодуй В Банка ДСК се стремим непрестанно да предоставяме най-доброто изживяване на нашите клиен...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
- *All interviews will be conducted remotely (online or by phone).
You will work with a portfolio of customers to ensure their success and satisfaction with the platform. As the key contact throughout the partnership, your focus will be on two main areas: customer retention and business growth.
YOUR ROLE:
- Nurture strong relationships with customers and work closely with the management team to build strategy and execute on it to effectively meet company goals.
- Drive and own the renewal and upsell/expansion of customer contracts. Retain revenue, minimize churn.
- Forecast and track key account opportunities, user engagement, financials, and report these metrics to management to enable goal-tracking.
- Work with customers to ensure successful community onboarding and full product adoption.
- Analyze churn data to develop effective retention strategies.
- Serve as the primary point of contact for customers and handle escalations.
- Be the voice of the customer and liase with internal teams to ensure customer feedback is effectively addressed.
- Conduct Quarterly Business Reviews (QBRs) with clients.
- Fluency in English. French is nice to have but not required.
- 2+ years work experience in B2B SaaS (Account Manager/Key Account Manager/ Customer Success Manager/Sales Account Manager, or relevant.) Start-up/scale-up experience will be an advantage.
- Proven success in renewals, upselling, and expansion. Data-driven decision making.
- Strong relationship-building.
- Ability to communicate, present and influence internal and external key stakeholders at all levels.
- Ability to prioritize, multitask, and adapt in fast-paced environments.
- Strong ability to align technical concepts with business needs.
- Experience with Jira/Salesforce/Planhat will be a plus.
- An attractive remuneration + annual review. Referral bonuses.
- Working hours may vary (based on the market). Fixed working days.
- 20 days of paid leave per year + 2 days off for volunteering
- Full training provided.
- Additional health insurance, digital food vouchers, sports card and other social benefits. Exclusive discounts & offers.
- Open-minded management team promoting innovation, and personal and professional development.
- Permanent employment; full-time.
Средна заплата за сектора
2,340 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за страната изчислена от YOX
650 лв / месец
17,550 лв / месец
Мениджър, връзка с клиенти
Мениджърите на връзки с клиенти посредничат между дадено дружество и неговите клиенти. Те гарантират, че клиентите са удовлетворени като им предоставят насоки и обяснения за техните сметки и услуги, които са получили от дружеството. Освен това имат и други задачи, например разработване на планове или представяне на предложения.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- общуване с потребители
- съветване относно връзките с обществеността
- извършване на анализ на потребностите на клиентите
- ръководене на служители
Необходими основни знания
- връзки с обществеността
- корпоративна социална отговорност
- разбиране на продукта
- принципи на общуването
- корпоративна социална отговорност
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.