Работа Customer Experience Manager

109 нови обяви за работа

  • Customer Success Manager with English *All interviews will be conducted remotely (online or by phone). Our partner is a French community management and engagement platform used in 25 countries worldwide. It helps organizations create, manage, and g...

    11 Mar 2025 Още...
  • Customer Success Manager with English or French *All interviews will be conducted remotely (online or by phone). Our partner is a French community management and engagement platform used in 25 countries worldwide. It helps organizations create, man...

    29 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Are you looking for a job where you’ll not only feel like part of a team, but also have the opportunity to grow, whilst being in an amazing atmosphere? Here is the perfect place for you! For over three years, we have been growing in the online bett...

    18 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    В ОББ следваме и изповядваме ценности като доверие, равнопоставеност и приемственост. Приемаме изключително сериозно отговорността ни ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    В ОББ следваме и изповядваме ценности като доверие, равнопоставеност и приемственост. Приемаме изключително сериозно отговорността ни ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Дистанционно интервю

    Top Skills Recruitment is an agency, providing a full range of services in the sphere of HR. We assist Bulgarian and international companies in attracting the most suitable and skillful people for them. Our team consists of professionals with experie...

    07 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    В ОББ следваме и изповядваме ценности като доверие, равнопоставеност и приемственост. Приемаме изключително сериозно отговорността ни ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    В ОББ следваме и изповядваме ценности като доверие, равнопоставеност и приемственост. Приемаме изключително сериозно отговорността ни ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    В ОББ следваме и изповядваме ценности като доверие, равнопоставеност и приемственост. Приемаме изключително сериозно отговорността ни ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    За наш клиент, лидер на пазара, предлагащ услуги по кредитно посредничество, търсим позитивен, мотивиран и отговорен професионалист за п...

    27 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    За наш клиент, лидер на пазара, предлагащ услуги по кредитно посредничество, търсим позитивен, мотивиран и отговорен професионалист за п...

    27 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    За наш клиент, лидер на пазара, предлагащ услуги по кредитно посредничество, търсим позитивен, мотивиран и отговорен професионалист за п...

    27 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    За наш клиент, лидер на пазара, предлагащ услуги по кредитно посредничество, търсим позитивен, мотивиран и отговорен професионалист за п...

    27 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    За наш клиент, лидер на пазара, предлагащ услуги по кредитно посредничество, търсим позитивен, мотивиран и отговорен професионалист за п...

    27 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Мениджър връзки Премиум клиенти за София В Банка ДСК се стремим непрестанно да предоставяме най-доброто изживяване на нашите клиенти, к...

    26 Feb 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Customer Success Manager with English

icon 2,310 лв / месец (изчислена от Yox)

Пълно описание


Customer Success Manager with English
  • *All interviews will be conducted remotely (online or by phone).
Our partner is a French community management and engagement platform used in 25 countries worldwide. It helps organizations create, manage, and grow fully branded private communities with features that enhance cultural identity, boost engagement, promote networking, and support revenue generation. Trusted by leading global institutions, the all-in-one solution fosters knowledge sharing, strategic alignment, and a sense of belonging. It transforms simple connections into vibrant learning communities for educational institutions and enhances member experiences in associations, driving shared interests and positive social impact.

You will work with a portfolio of customers to ensure their success and satisfaction with the platform. As the key contact throughout the partnership, your focus will be on two main areas: customer retention and business growth.

YOUR ROLE:

  • Nurture strong relationships with customers and work closely with the management team to build strategy and execute on it to effectively meet company goals.
  • Drive and own the renewal and upsell/expansion of customer contracts. Retain revenue, minimize churn.
  • Forecast and track key account opportunities, user engagement, financials, and report these metrics to management to enable goal-tracking.
  • Work with customers to ensure successful community onboarding and full product adoption.
  • Analyze churn data to develop effective retention strategies.
  • Serve as the primary point of contact for customers and handle escalations.
  • Be the voice of the customer and liase with internal teams to ensure customer feedback is effectively addressed.
  • Conduct Quarterly Business Reviews (QBRs) with clients.
REQUIRED SKILLS:
  • Fluency in English. French is nice to have but not required.
  • 2+ years work experience in B2B SaaS (Account Manager/Key Account Manager/ Customer Success Manager/Sales Account Manager, or relevant.) Start-up/scale-up experience will be an advantage.
  • Proven success in renewals, upselling, and expansion. Data-driven decision making.
  • Strong relationship-building.
  • Ability to communicate, present and influence internal and external key stakeholders at all levels.
  • Ability to prioritize, multitask, and adapt in fast-paced environments.
  • Strong ability to align technical concepts with business needs.
  • Experience with Jira/Salesforce/Planhat will be a plus.
WHAT WE OFFER:
  • An attractive remuneration + annual review. Referral bonuses.
  • Working hours may vary (based on the market). Fixed working days.
  • 20 days of paid leave per year + 2 days off for volunteering
  • Full training provided.
  • Additional health insurance, digital food vouchers, sports card and other social benefits. Exclusive discounts & offers.
  • Open-minded management team promoting innovation, and personal and professional development.
  • Permanent employment; full-time.

Средна заплата за сектора


2,310 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за страната изчислена от YOX

минимална

650 лв / месец

максимална

17,550 лв / месец


icon icon icon icon icon

Мениджър, връзка с клиенти


Мениджърите на връзки с клиенти посредничат между дадено дружество и неговите клиенти. Те гарантират, че клиентите са удовлетворени като им предоставят насоки и обяснения за техните сметки и услуги, които са получили от дружеството. Освен това имат и други задачи, например разработване на планове или представяне на предложения.

Необходими основни умения

  • гарантиране на удовлетвореността на клиентите
  • намиране на решения на проблеми
  • общуване с потребители
  • съветване относно връзките с обществеността
  • извършване на анализ на потребностите на клиентите
  • ръководене на служители

Необходими основни знания

  • връзки с обществеността
  • корпоративна социална отговорност
  • разбиране на продукта
  • принципи на общуването
  • корпоративна социална отговорност

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.