Работа Business Development Manager

55 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Fantastic Services is an international company, a multi-operational business, which presently operates in 3 countries, on three continents: the United Kingdom, Australia, and the USA, where we provide a wide range of services to homeowners and commer...

    11 Mar 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Булминт Рекрутмънт е компания, специализирана в сферата на човешките ресурси и услугите по подбор и администриране на персонал. Компан...

    21 Mar 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ОТГОВОРНОСТИ И ЗАДЪЛЖЕНИЯ:  Ръководи и контролира производствения процес;  Контролира и подпомага екипа си при консултацията и инфор...

    07 Mar 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Регионален мениджър Продажби T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибaлтика. Присъства ...

    28 Mar 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Allianz е домът за тези, които се осмеляват - подкрепящо място, където можете да поемете инициативaта да растете и активно да укрепвате нашат...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Allianz е домът за тези, които се осмеляват - подкрепящо място, където можете да поемете инициативaта да растете и активно да укрепвате нашат...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Allianz е домът за тези, които се осмеляват - подкрепящо място, където можете да поемете инициативaта да растете и активно да укрепвате нашат...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Allianz е домът за тези, които се осмеляват - подкрепящо място, където можете да поемете инициативaта да растете и активно да укрепвате нашат...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Sport Vision is the leader of sports retail in the Balkans. The company is operating in 14 countries with more than 600 stores across the region, more than 6500 employees, and headquarters in Belgrade, Serbia. We are a strategic partner with leading ...

    22 Mar 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Рубелла Бюти” АД, най-големият Български производител на висококачествена козметика, обявява конкурс за позицията: Мениджър Продажби ...

    18 Mar 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    „ЕВРО 07“АД е водещ дистрибутор на българския пазар за следпродажбено обслужване на автомобили. Компанията е специализирана във вноса ...

    15 Mar 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Регионален мениджър продажби ФАНТАСТИКО ГРУП е българска семейна компания, която притежава 45 супермаркета на територията на София, Бан...

    15 Mar 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Allianz е домът за тези, които се осмеляват - подкрепящо място, където можете да поемете инициативата да растете и активно да укрепвате нашат...

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Business Development Manager

Fantastic Services
location_on гр. Варна

icon 2,750 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Fantastic Services is an international company, a multi-operational business, which presently operates in 3 countries, on three continents: the United Kingdom, Australia, and the USA, where we provide a wide range of services to homeowners and commercial clients. We work with over 400 successful franchise partners and 1500 experts, providing more than 25 professional home services. Our Fantastic Philosophy - 360 degrees circle of happiness, is based on the simple idea of delivering a great service experience for all customers and Fantastic crews involved.

About the position:

We are looking for someone experienced to take over the management and execution of an important company project related to the following functions and responsibilities:

  • Create and implement innovative recruitment strategies to attract skilled self-employed cleaners;
  • Conduct pre-screening and interviews to ensure alignment with our standards;
  • Lead the onboarding process, providing comprehensive training and negotiating contracts;
  • Establish transparent performance metrics and targets for the specialists and keep guiding them to increase their efficiency and quality of work;
  • Collaborate with customers and stakeholders to manage appointments and prevent conflicts;
  • Analyze financial metrics to identify growth opportunities and cost-saving initiatives on a project level;
  • Drive revenue growth through strategic contract negotiations and process improvements;
  • Proactively gather feedback to enhance our services and exceed expectations;
  • Negotiate and manage contracts with self-employed cleaners, ensuring compliance and performance.
  • Provide exemplary leadership to our team, fostering a culture of collaboration and respect.


Requirements:

  • Excellent written and spoken English language skills;
  • Proven experience in business development, preferably in the service industry, with a focus on recruitment and contract negotiation;
  • Strong understanding of recruitment strategies, including sourcing, screening, and onboarding processes;
  • Leadership qualities with the ability to provide guidance and training to self-employed cleaners;
  • Analytical skills to assess financial metrics and identify growth opportunities and cost-saving initiatives;
  • Customer-centric mindset with the ability to collaborate with customers and stakeholders to manage appointments and resolve conflicts;
  • Excellent communication skills, both verbal and written, to gather feedback and communicate effectively with internal and external stakeholders.


What we offer:

  • Additional health insurance;
  • Embrace a supportive and collaborative workplace that genuinely appreciates your contributions;
  • Engage in team-building activities and valuable social events;
  • Contribute to meaningful projects that have a positive impact on the community;
  • Participate in a workplace that fosters open communication channels and places a high value on employee feedback and active engagement;
  • Access to a variety of professional development opportunities, including attending corporate training events, business simulations, conferences, and different mentorship initiatives;
  • Opportunity to choose the most convenient learning events for yourself- such as personal consultation with a certified coach, psychologist, or other experts in the field of personal development;
  • Food vouchers are available, as well as a Multisport card at an attractive rate;
  • Take part in business trips to augment your professional growth;
  • Enjoy a modern office atmosphere, featuring designated relaxation areas and recreational amenities;
  • Celebrate your birthday with a half-day off.


If you are interested in this position, please send us your CV in English (pdf format).

All documents will be treated in the strictest confidentiality.

Средна заплата за сектора


2,750 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

600 лв / месец

максимална

7,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


4.3
Много добра
icon icon icon icon icon
4.0
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
4.4
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
4.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.9
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
4.7
icon icon icon icon icon
Колеги
4.1
icon icon icon icon icon
Стабилност
4.7
icon icon icon icon icon
Местоположение
4.0
icon icon icon icon icon
Общо усещане
5.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
4.0
icon icon icon icon icon
Управление

Търговски директор


Търговските директори отговарят за генерирането на приходи в търговския сектор на тяхната компания. Те ръководят редица търговски задачи, например определяне на цели, надзор върху разработването на продукти, планиране и развиване на дейностите по продажбите, управление на търговските агенти и определяне на цените на продуктите.

Необходими основни умения

  • ръководене на екипите по продажбите
  • прилагане на маркетингови стратегии
  • управляване на канали за продажба
  • използване на анализ на данните за търговски цели
  • интегриране на нови продукти в производството
  • администриране на договори

Необходими основни знания

  • управление на риска
  • управление на проекти
  • право на търговията
  • разбиране на продукта
  • управление на връзките с клиенти

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.