Работа Мениджър Бизнес Развитие

51 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    МЕНИДЖЪР БИЗНЕС РАЗВИТИЕ "Финтрейд Файнанс" АД е цял нов свят от възможности – както за нашите клиенти - различни представители на бизне...

    18 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ДЗИ е един от най-разпознаваемите брандове на българския застрахователен пазар, с над 70- годишна история и е част от белгийската KBC Group. Н...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    SP Audit is a recruitment company with license No 3009/22.04.2020. For one of our trusted clients - international manufacturing company, leader in the flexible printing industry, we are looking for Business Development Manager for flexible printing....

    13 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Sofia Implant Centre is a prime implant-specialized dental clinic in Sofia. We’ve created a modern space with top international team of experts in dental surgery. Equipped with all needed technologies and a comfortable environment, we can promise g...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Senior Development Manager - CA Sofia Creative Assembly is looking for a Senior Development Manager to join our talented team to work on our new project, a sequel to Alien: Isolation. This role will be based at our studio in Sofia, Bulgaria and can...

    30 May 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Rubella Beauty AD was established in 1980 and currently is the largest cosmetics producer in Bulgaria with great traditions and experience in the field. Rubella is a trusted partner of some of the biggest companies in the cosmetics industry and fast-...

    23 May 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Ти си на лов за нови професионални възможности? ПОК „Доверие” търси Мениджър Продажби с визия за бъдещето! Пенсионно-осигурителната и...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Ти си на лов за нови професионални възможности? ПОК „Доверие” търси Мениджър Продажби с визия за бъдещето! Пенсионната осигурителна и...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ти си на лов за нови професионални възможности? ПОК „Доверие” търси Мениджър Продажби с визия за бъдещето! Пенсионната осигурителна и...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Ако си мотивиран професионалист с желание да работиш в престижни хотелски комплекси в топ дестинации, това е шансът за теб! Верига хотел...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Искаш ли да работиш в компания, в която човекът има значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...

    25 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Искаш ли да работиш в компания, в която човекът има значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...

    25 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Искаш ли да работиш в компания, в която човекът има значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...

    25 Jun 2025 Още...
  • icon 3,000 лв - 3,180 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    За нас Вече 10 години HubStaff - Job Agency се учи от грешките си въз основа на две убеждения : CV всеки може да "декорира", но личността на човека е поч...

    24 Jun 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Мениджър продажби - Инвестиционни и пенсионни продукти - гр. Смолян В Банка ДСК се стремим непрестанно да предоставяме най-доброто изжив...

    18 Jun 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

МЕНИДЖЪР БИЗНЕС РАЗВИТИЕ

ФИНТРЕЙД ФАЙНАНС АД
location_on гр. София

icon 2,510 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


МЕНИДЖЪР БИЗНЕС РАЗВИТИЕ

"Финтрейд Файнанс" АД е цял нов свят от възможности – както за нашите клиенти - различни представители на бизнеса, така и за нашия екип, който превръща идеите ни в реалност.

Във връзка с разрастването на дейността ни, търсим амбициозен, търговски ориентиран професионалист за позицията Мениджър бизнес развитие, който ще отговаря за разширяване на продажбите чрез алтернативни канали, като изгражда и развива мрежа от външни партньори.

Основни отговорности на позицията:

  • Идентифициране на нови възможности за разширяване на каналите за продажба извън вътрешната търговска структура.
  • Изграждане на дългосрочни взаимоотношения с външни за Компанията партньори, развивайки мрежа от контакти (в т.ч. дистрибуторски компании, осъществяващи директни продажби на клиенти и други действащи търговски дружества).
  • Активно търсене и създаване на контакти с външни партньори с цел подаване на информация за търговски обекти, оценени като потенциални клиенти.
  • Изготвяне на планове за продажби от програмата за външни партньори.
  • Изготвяне на отчети за резултатите от програмата.
  • Управляване на процеса по въвеждане, мотивиране и проследяване на активността на партньорите.
  • Идентифициране и реализиране на нови бизнес възможности.
Очакваме кандидатите да притежават:
  • Висше образование
  • Познания по Microsoft Office.
  • Силни комуникационни умения, инициативност и стратегическо мислене.
  • Способност за работа в екип и динамична среда.
  • Прецизност, внимание към детайлите и желание за постигане на резултати.
  • Готовност за пътувания.
  • Свидетелството за правоуправление на МПС.
Ние вярваме, че зад успехите на една компания стоят личните постижения на служителите ѝ. За тези успехи е нужна силна мотивация, която не спираме да създаваме чрез:
  • Завладяваща работа в иновативна Компания, подкрепяща развитието на малкия и среден бизнес.
  • Приятелска атмосфера, основана на готовност за взаимопомощ и съдействие.
  • Атрактивно възнаграждение.
  • Усвояване на полезен опит и практики от колеги и ръководители.
  • Възможности за професионално израстване и кариерно развитие.
  • Петдневна работна седмица, от понеделник до петък, от 9:00 до 18:00 часа.
  • Допълнително здравно осигуряване, спонсорирани карти MultiSport и Coolfit, ваучери за храна, допълнителен платен отпуск за прослужено време и рожден ден.
Ако виждате себе си в описаната роля и сте готови да се развивате в компания, част от група водещи компании в областта на небанковите финансови услуги, моля изпратете Ваша подробна автобиография.

Гарантирана е конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Средна заплата за сектора


2,510 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

600 лв / месец

максимална

8,500 лв / месец


icon icon icon icon icon

Търговски директор


Търговските директори отговарят за генерирането на приходи в търговския сектор на тяхната компания. Те ръководят редица търговски задачи, например определяне на цели, надзор върху разработването на продукти, планиране и развиване на дейностите по продажбите, управление на търговските агенти и определяне на цените на продуктите.

Необходими основни умения

  • ръководене на екипите по продажбите
  • прилагане на маркетингови стратегии
  • управляване на канали за продажба
  • използване на анализ на данните за търговски цели
  • интегриране на нови продукти в производството
  • администриране на договори

Необходими основни знания

  • управление на риска
  • управление на проекти
  • право на търговията
  • разбиране на продукта
  • управление на връзките с клиенти

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.