Работа Мениджър Бизнес Развитие
80 нови обяви за работа
-
МЕНИДЖЪР БИЗНЕС РАЗВИТИЕ „Финтрейд Файнанс“ АД е утвърдена финансова институция, предлагаща иновативни решения за малкия и среден би...
-
Ние сме водеща компания, в търговията с домакински уреди, кухненски съдове и аксесоари. Във връзка с разширяване на дейността си търсим е...
-
Pulse Fitness е водеща верига фитнеси и уелнес центрове в България, създадена с мисията да вдъхновява активен, здравословен и балансиран начин...
-
Rubella Beauty AD was established in 1980 and currently is the largest cosmetics producer in Bulgaria with great traditions and experience in the field. Rubella is a trusted partner of some of the biggest companies in the cosmetics industry and fast-...
-
Нашата основна задача е да помагаме на клиентите във финансова нужда с бързо и коректно обслужване и максимално прозрачни условия. Стан...
-
Екипът на Дигитално банкиране търси ново попълнение за екипа на дигиталните канали за банкиране. Търсим мотивиран и заинтересован от но...
-
Rubella Beauty AD was established in 1980 and currently is the largest cosmetics producer in Bulgaria with great traditions and experience in the field. Rubella is a trusted partner of some of the biggest companies in the cosmetics industry and fast-...
-
Екипът на Дигитално банкиране търси ново попълнение за екипа на дигиталните канали за банкиране. Търсим мотивиран и заинтересован от но...
-
Ти си на лов за нови професионални възможности? ПОК „Доверие” търси Мениджър Продажби с визия за бъдещето! Пенсионната осигурителна и...
-
Ти си на лов за нови професионални възможности? ПОК „Доверие” търси Мениджър Продажби с визия за бъдещето! Пенсионно-осигурителната и...
-
Мениджър продажби - Инвестиционни и пенсионни продукти - гр. Смолян В Банка ДСК се стремим непрестанно да предоставяме най-доброто изжив...
-
Ти си на лов за нови професионални възможности? ПОК „Доверие” търси Мениджър Продажби с визия за бъдещето! Пенсионно-осигурителната и...
-
3,090 лв - 3,900 лв / месец (нето) от работодател
Благодаря, че отворихте нашата обява. Моля Ви, нека пестим времето си. Кандидатствайте само ако отговаряте на условията и бихте работили ...
-
КАМ 2014 ЕООД е част от най-голямата и бързоразвиваща се търговска верига в Република Северна Македония – лидер в сектора на бързооборотн...
-
2,000 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
За наш клиент търсим "Регионален мениджър продажби – резервни части" за гр. Велико Търново. Основни отговорности: Консултиране на клиен...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
„Финтрейд Файнанс“ АД е утвърдена финансова институция, предлагаща иновативни решения за малкия и среден бизнес. Вече повече от десетилетие помагаме на предприемачите да развиват своите идеи, а в основата на този успех стои нашият екип – хора с визия, енергия и стремеж към резултати.
В момента търсим опитен и стратегически ориентиран Мениджър Бизнес развитие, който ще има ключова роля в стимулирането на растежа на компанията чрез идентифициране и реализиране на нови бизнес възможности, изграждане на партньорства и анализ на пазарните тенденции. Ролята изисква стратегическо мислене, лидерски качества и способност за постигане на амбициозни цели за приходи и печалба.
Основни отговорности:
- Разработване и изпълнение на стратегии за бизнес развитие
- Идентифициране на нови пазарни възможности, клиенти и партньорства
- Изграждане и поддържане на дългосрочни взаимоотношения с партньори и клиенти
- Анализ на пазарни тенденции и конкурентна среда
- Координиране на дейности с вътрешни екипи за успешна реализация на проекти
- Водене на преговори и сключване на договори
- Проследяване и анализ на ключови показатели за ефективност
- Минимум 5 години опит в областта на бизнес развитието, продажбите или стратегическото управление.
- Отлични комуникационни и презентационни умения
- Умения за водене на преговори и изграждане на устойчиви бизнес взаимоотношения
- Аналитично мислене и способност за за вземане на стратегически решения
- Опит в управление на проекти и работа в динамична среда
- Висока мотивация, ориентация към резултати и предприемачески дух
- Гъвкавост и адаптивност към променяща се среда
- Висше образование
- Много добро владеене на английски език
- Възможност да бъдеш част от стабилна и развиваща се компания;
- Участие в реални стратегически проекти и възможност за влияние върху посоката на развитие на организацията;
- Вдъхновяваща работна среда и екип от професионалисти, с които ще се развиваш заедно;
- Петдневна работна седмица, от понеделник до петък, от 9:00 до 18:00 часа;
- Атрактивно възнаграждение;
- Специализирани обучения, надграждащи уменията на служителите;
- Възможности за професионално развитие;
- Допълнително здравно осигуряване, спонсорирана карта Мултиспорт/Кулфит, ваучери за храна и допълнителен платен отпуск за прослужено време и рожден ден.
Очакваме кандидатурата ти и нямаме търпение да се запознаем с теб.
Присъедини се към нас и стани част от екип, в който твоите идеи и резултати имат реално значение!
Гарантирана е конфиденциалност на всички кандидатури по смисъла на ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Средна заплата за сектора
2,580 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
600 лв / месец
8,500 лв / месец
Търговски директор
Търговските директори отговарят за генерирането на приходи в търговския сектор на тяхната компания. Те ръководят редица търговски задачи, например определяне на цели, надзор върху разработването на продукти, планиране и развиване на дейностите по продажбите, управление на търговските агенти и определяне на цените на продуктите.
Необходими основни умения
- ръководене на екипите по продажбите
- прилагане на маркетингови стратегии
- управляване на канали за продажба
- използване на анализ на данните за търговски цели
- интегриране на нови продукти в производството
- администриране на договори
Необходими основни знания
- управление на риска
- управление на проекти
- право на търговията
- разбиране на продукта
- управление на връзките с клиенти
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.