НИКО 33 работа
6 резултата
-
1,700 лв - 2,100 лв / месец (нето) от работодател
-
-
-
1,100 лв / месец (нето) от работодател
-
1,500 лв / месец (нето) от работодател
-
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
ПРОДАВАЧ - КОНСУЛТАНТ
1,700 лв ~ 2,100 лв / месец
Пълно описание
За един от обектите в гр. Пловдив, Сладкарница „Нико“ търси да назначи позитивни и отговорни служители на длъжност ПРОДАВАЧ-КОНСУЛТАНТ.
Характеристика на позицията:
- да приема стоката
- да подрежда стоките по витрините и да се грижи за добрия им търговски вид
- да предлага стоки на клиентите и да ги консултира при избора
- да познава съдържанието на продуктите
- да следи сроковете за годност
- да следи за хигиената на щанда
- да работи с везна и компютър
- мотивация за работа като търговец
- комуникативност и умение за работа в екип за постигане на по-високи резултати
- компютърна грамотност
- стаж в сферата на търговията или работа в заведение е предимство
- умение да общувате свободно с клиенти от различен тип
- постоянна работа на трудов договор
- възможност за професионално развитие
- работа на график
- отлична среда за работа
Уведомяваме ви, че данните, които предоставяте, са защитени по смисъла на ЗЗЛД. Нико 33 ЕООД се задължава да ги пази и да не ги предоставя на трети лица.
Средна заплата за сектора
1,700 лв ~ 2,100 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
20,000 лв / месец
Продавач-консултант
Продавач-консултантите осъществяват пряк контакт с клиентите. Те им предоставят общи съвети.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- изготвяне на квитанции за продажбите
- осигуряване на спазването на правни изисквания
- поддържане на връзка с клиентите
- преглеждане на стоки
- боравене с каса
Необходими основни знания
- характеристики на продуктите
- разбиране на продукта
- политики на дружество
- характеристики на услугите
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.