Работа Back Office Support
31 нови обяви за работа
-
Валутен касиер, гр. Велико Търново Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи Различни и насърчаваме ра...
-
Агенция за недвижими имоти RE/MAX Crystal търси офис администратор. Отговорности: Организира и координира административната дейност на офиса...
-
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being...
-
ПРОФЕСИОНАЛЕН ЗАСТРАХОВАТЕЛЕН КОНСУЛТАНТ! Станете част от ДЗИ, компания с над 75 - годишна история на българския застрахователен пазар, ...
-
Администратор обработка на застрахователни полици с италиански език Специалистът на тази роля отговаря за управлението на цялостния п...
-
Станете част от ДЗИ, компания с над 75 - годишна история на българския застрахователен пазар, част от KBC Group. Компания, която е еквивалент за...
-
"ПИМК" ООД е водеща компания за транспорт на товари - лидер в областта на международните превози. Във връзка с разширяване на дейността си...
-
Агенция за недвижими имоти RE/MAX Crystal търси офис администратор. Отговорности: Организира и координира административната дейност на офиса...
-
Expert Allies is an employee-focused company committed to outsourcing and delivering top-tier software specialists to our clients. We believe success comes from constant improvement. That’s why we invest in our people—providing ongoing education...
-
1,630 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател
Company Description Join Sutherland - Where Your Career Soars! About us! Sutherland is pioneering Customer Experience Management (CXM) Globally for 37 Years! As a powerhouse in automation and innovative solutions, we thrive on delivering exceptiona...
-
he Confectionery Corporation "ROSHEN" (Ukraine, Kyiv) is one of the world's largest producers of confectionery products. In the global ranking "Candy Industry TOP 100," the company holds a spot in the TOP-25. "ROSHEN" manufactures more than 350 confe...
-
The Confectionery Corporation "ROSHEN" (Ukraine, Kyiv) is one of the world's largest producers of confectionery products. In the global ranking "Candy Industry TOP 100," the company holds a spot in the TOP-25. "ROSHEN" manufactures more than 350 conf...
-
We are currently seeking a highly motivated, enthusiastic and detailed oriented person for a full time opportunity in our office in Sofia, Bulgaria. Trade Finance Analyst is an entry-level position responsible for comparing back office's position to ...
-
Tradu is a new multi-asset global trading platform and is part of the Stratos group of companies. Tradu, built by traders for traders, provides the most sophisticated traders with a serious platform that allows them to move easily between asset class...
-
Backoffice operations coordinator with french or german and english (day and later shifts)
Астреа Рикрутмънт Eоодгр. София
2,170 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Кои сме ние – НИЕ СМЕ:
- Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
- Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
- Гъвкави, оперативни и без бариери във вътрешната комуникация
УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:
- Цветни, интересни и стойностни личности
- Професионалисти със стремеж към максималното
- Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
на позиция:
Валутен касиер, гр. Велико Търново
Принос и ключови отговорности:
- Извършва касови и безкасови операции и обмен на лева и валута
- Оформя, изпраща и получава ценни пратки
- Изготвя ежедневни отчети и справки, свързани с касовата наличност
- Опит в работата като валутен касиер се счита за предимство
- Мотивация за обучение и развитие
- Нагласа и умения за работа с клиенти
- Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
- Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим
- Да получиш:
- специални условия за служители при ползване на продукти и услуги на Банката
- участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
- лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване, спорт и отдих.
За допълнителна информация можете да се свържете с Дирекция "Управление на Човешкия капитал", отдел "Вътрешни консултанти", тел. 02/9100100.
За повече информация и следващи стъпки ще се свържем с одобрените по документи кандидати. Кандидатите се разглеждат при пълна конфиденциалност при спазване на приложимото законодателство за защита на личните данни.
Средна заплата за сектора
1,610 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за страната изчислена от YOX
100 лв / месец
22,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Касиер, чуждестранна валута
Касиерите на чуждестранна валута извършват трансакции с пари в брой за клиенти в национална и чуждестранна валута. Те предоставят информация относно условията и обменните курсове за покупка и продажба на чуждестранна валута, депозит на парични средства, записват всички валутни сделки и проверяват дали са валидни парите.
Необходими основни умения
- поддържане на регистър на финансовите трансакции
- търгуване с чуждестранни валути
- извършване на чиновнически задължения
- предоставяне на информация за финансови продукти
- работа с финансови транзакции
- водене на финансови книги
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- чуждестранна валута
- банкови дейности
- електронна комуникация
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.