Работа Back Office Support
31 нови обяви за работа
-
The Opportunity We are seeking to hire a person to provide technical, commercial and administrative support for the operations – sales and project management for our location in Sofia. How you’ll make an impact: Support the sales process, tende...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
- Support the sales process, tendering, preparation of technical and administrative documents for participation of the company in tenders;
- Support collection of marketing data about Bulgaria;
- Support preparation of marketing materials and advertising materials;
- Procurement, Logistic and transport support and management of the delivery and handling-over process;
- Management of the warehouses and materials/equipment on stock;
- ERP system material management;
- Performance as back-up the role of service coordinator role and / or order handling role in the organization;
- Administrative support, office material and service procurement.
Your background:
- University degree master/bachelor’s in electrical engineering, economy, social and lingual science;
- ERP system experience more than 2 years, preferably SAP;
- Good communication skills in Bulgarian and English;
- Driving license;
- Software skills: MS office tools including MS project.
What we offer
- 13th salary;
- Monthly food vouchers;
- Supplementary health insurance;
- Organized transport;
- Additional bonuses.
More about us Join Hitachi Energy and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy!
Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don’t delay – apply today!
Средна заплата за сектора
1,650 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
200 лв / месец
10,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Асистент, продажби
Асистентите в областта на продажбите изпълняват различни общи задачи по поддръжка, например съдействие за разработването на планове за продажба, управление на канцеларски дейности, проверка на фактури на клиенти и други счетоводни документи или записи, събиране на данни и изготвяне на доклади за други отдели на дружествата.
Необходими основни умения
- извършване на стопанско проучване
- обработване на пощенски пратки
- извършване на рутинни офис дейности
- извършване на чиновнически задължения
Необходими основни знания
- счетоводни правила
- продажбени дейности
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.