Работа Back Office Support
31 нови обяви за работа
-
Senior b2b administrative services specialist with german (standard shifts)
Астреа Рикрутмънт Eоодгр. София
At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
For one of our clients - a leader in reshaping businesses with Strategy, Consulting, and state- of-the-art Technology, powered by the world’s largest network of tech centers, we are looking for – Senior B2B Administrative Services Specialist with German (standard shifts).
Responsibilities:
- Handle contract tasks, including order processing and cancellations, via email communication;
- Ensure contract compliance and accuracy in line with internal policies;
- Collaborate with internal teams and B2B clients to resolve contract inquiries through email;
- Oversee invoicing and credit processes, ensuring timely and accurate resolutions;
- Assist in integrating new products into existing business processes;
- Provide administrative support, managing contract-related communications and documentation;
- Maintain organized records of contract communications and amendments.
Qualifications:
- Advanced proficiency in German (B2 level) and intermediate English skills;
- Minimum of 1 year of experience in customer service or back-office operations;
- Experience in B2B environments is preferred;
- Skilled at managing multiple tasks and prioritizing responsibilities effectively;
- Excellent communication and problem-solving abilities;
- Experience with CRM systems and call center software;
- Results-driven, adaptable, and a collaborative team player.
*Standard working shifts, Monday-Friday;
- Flexible benefits program and options to purchase company shares;
- Comprehensive health and dental insurance, along with life insurance;
- Food vouchers and Multisport cards for employees;
- Employee Assistance Program and bonuses for special occasions;
- Free language courses to support personal and professional development.
Rest assured that we will reach out promptly to the candidates whose profiles closely match our requirements. Your privacy is of utmost importance to us, and all your information is safeguarded in compliance with the regulations of the Commission for the Protection of Personal Data (Astrea Recruitment, reg. No 1809).
Социални Придобивки
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- emoji_food_beverageБезплатни Напитки
- date_rangeДопълнителен Годишен Отпуск
- timer_offГъвкаво Работно Време
- homeРабота от Вкъщи
- credit_cardБонусова Система
- card_giftcardВаучери за Храна
- event_seatСеминари и Конференции
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- groupsПартита/Тиймбилдинг
- loyaltyПодаръци
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.