Работа Back Office Assistant в София
27 нови обяви за работа
-
HMG LINKS Ltd is a local multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment. We are currently searching for a communicativ...
-
Sofia Med is a producer of a wide range of bare or plated rolled and extruded copper and copper alloy products, that are used in a diverse range of industrial, electrical, power distribution, automotive and building applications. With more than 85 y...
-
Back office specialist with fluent french and english - standard working time
Groupe Owlianceгр. София
2,170 лв / месец (нето) от работодател
"Олианс България" ЕАД е част от „Tessi Groupe” - европейски лидер в областта на обработката на документи и други бизнес процеси. В нашия офис в ...
-
HMG LINKS Ltd is a local multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment. We are currently searching for a communicativ...
-
Ние сме Банка ДСК, горд член на OTP Group - една от най-големите банкови групи в Централна и Източна Европа и лидер в българския банков сектор. ...
-
Back Office Specialist Back Office Specialist (Sales Analytics) As our Back Office Specialist, you will play a key role in empowering the Sales team with the insights, tools, and support they need to win. Your work will help drive decisions, streng...
-
TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists with German to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience or report Fo...
-
At Destination Workplace, we believe that the right job is the key to a fulfilling life, and the right person is the driving force behind every successful business. We are here to provide the connection between talent and the right position. Our par...
-
Back office specialis with czech, slovak, german, french, polish, dutch or nordic languages
Ъпскил Eоодгр. София
2,020 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
Ъпскил ООД is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe...
-
TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience or report Focus on the p...
-
1,700 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател
Гранд Хотелс Мениджмънт Енд Маркетинг ЕООД е динамично развиваща се компания с амбициозната мисия да предоставя не само комфорт, но и зд...
-
Back office specialist with fluent french and english - standard working time
Groupe Owlianceгр. София
2,170 лв / месец (нето) от работодател
"Олианс България" ЕАД е част от „Tessi Groupe” - европейски лидер в областта на обработката на документи и други бизнес процеси. В нашия офис в ...
-
TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience or report Focus on the p...
-
HMG LINKS Ltd is a local multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment. We are currently searching for a communicativ...
-
Top Skills Recruitment is a trusted recruitment partner connecting top talent with innovative companies across Bulgaria and beyond. For one of our clients – a fast-growing, international FinTech company offering a secure and transparent investment ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
We are currently searching for a communicative and committed person to join the successful international team of our client, at the position of Back Office Assistant.
Do you consider yourself to be organized and attentive to details? If yes, then You might be just the right person we’re looking for. MS office literacy, and intermediate spoken and written English level is required.
Role and Responsibilities:
Record incidents and service requests Product testing activities Researches and evaluates all documents for accuracy and completeness to ensure correct data is entered Prepare, organize and keep the incoming and outgoing email correspondence
Requirements:
Experience of working in a data entry or customer service role Computer literacy (MS Excel is required) High level of attention to detail Strong organizational and time management skills Good written and verbal communication skills in English
You will benefit from:
Opportunity for a long-term job position in an international, growing and stable company Being part of a highly professional and open-minded team Opportunity to use English language in everyday communication
If you are a motivated and a trustworthy individual, we want you to join our client's team. Please send us your CV in English for immediate consideration.
Only short-listed candidates will be contacted. All applications will be treated in strict confidentiality. Recruitment license issued by Ministry of Labour and Social Policy under № 2356 / 19.09.2017.
Средна заплата за сектора
2,030 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
600 лв / месец
4,000 лв / месец
Сътрудник, финансово или счетоводно предприятие
Сътрудниците във финансови или счетоводни предприятия изпълняват операции от административно или организационно естество във финансово предприятие в подкрепа на фронт-офиса. Те изпълняват административни задачи, осъществяват финансови операции, управляват данни и документи на дружеството и изпълняват спомагателни функции и други разнообразни подпомагащи дейности в координация с други отдели на дружеството.
Необходими основни умения
- обработване на документация
- спазване на нормативната уредба
- поддържане на регистър на финансовите трансакции
- наблюдаване на корпоративната политика
- използване на офис системи
- управление на административни системи
Необходими основни знания
- банкови дейности
- финансово управление
- администриране на офис
- стопански процеси
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.